Информатиктердің интернеттегі еркін бірлестігі (ИИЕБ). Мүше болу тәртібі.
30 Сентябрь 2013 – 12:36 | Комментариев 60

Құрметті ИНФОРМАТИКТЕР!
Cайтымыз сіздердің арқаларыңызда, аз уақытта Қазақстандағы ең танымал сайттардың біріне айналып келеді. Кейбір қазақ тілді сайттар өз контенттерін біздің сайтқа қарап өзгертіп қолданушыларын да көбейтті. Біздің үлгімізбен біршама жаңа сайттар ашылды. Соған қарағанда Информатик …

Читать запись полностью »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Главная » Информатика

И-8. Алгоритмдерге есептер шығару.

Опубликовал в 14 Январь 2014 – 16:50Нет комментариев

Гулнара Сатыбалдиева. Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы. Жыңғылды ауылы, Есір Айшуақұлы атындағы орта мектептің информатика пәні мұғалімі.

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың  алгоритм тарауы бойынша алған білімдерін тексеру
Сабақтың көрнекілігі: компьютерлер, интертақта, үлестірме материалдар, Сабақтың толық нұсқасын көренкіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру

ІІ. Сыныпты екі топқа бөліп отырғызу:
         1-топ –  «Алгоритм» тобы       2- топ – «Бағдарлама» тобы

ІІІ. Жаңа сабақ

Жоспары:

1.      <Информатикалық диктант
2.     «Кім бағдарламашы»  Есептерге бағдарлама құру
3.     «Ретін тап» ойыны. Бағдарламаның ретін тауып қою.
4.     Сергіту сәті. «Ақпаратты өңдеу» Ақпаратты мақал-мәтелдермен сәйкестендіріп өңдейді.
5.      Тестке жауап беру.

6. Информатикалық диктант

1……………. берілген  есептің шығару жолын реттелген амалдар тізбегі түріне келтіру. 2. Алгоритимнің ……….. түрі бар. 3. ……………………………………………………… – іс-әрекеттердің тізбектей орындалуы.4. Іс-әрекеттердің логикалық шартын тексере отырып,тармақтала орындалуын ……………………………………………………………………. дейді. 5. Циклдік алгоритмде …………………. ………………………………………………………………. түйінді сөздері қолданылады.6. Тармақталу алгоритмінде ………………………………………………………………….. түйінді сөздері қолданылады.7.  ……. – бүтін бөлу, ал қалдықты табу - …………… 8. Логикалық көбейту - …………………..

2. «Кім бағдарламашы»  Есептерге бағдарлама құру

І деңгей:Төмендегі өрнектерді Паскаль тіліне аудару.

А. Х3 =
В. √1+х  =
С. Sin2x – cos2x =
D.   =
Е. 36 div 7 =
F. 10 mod 3 =

ІІ деңгей.Сызықты,тармақталу алгоритмдеріне бағдарлама құру.

1. 1-ден 100-ге дейінгі натурал сандардың қосындысын шығаратын бағдарлама құру
2.
3.y=     sin x2 , x=0
Cos x2 ,x>0
 ІІІ деңгей.

  1. Апта күндерінің реттік номері бойынша олардың  аттарын анықтайтын бағдарлама құру.

3. «Ретін тап» ойыны. Бағдарламаның ретін тауып қою.

1-топқа:
Program San
                                     5
Writeln (x)
                                     2
begin
                                    1
Var A: integer;
X: real;
                                     3
X:=sqrt (a);
                                     4
End.
                                     6
read (a)
                                    7

2-топқа:

End.
                                     6
begin
                                    1
Program San
                                     5
X:=sqr(a)+25/5
                                     4
Var A: integer;
X: real;
                                     3
read (a)
                                    7
read (a)
                                    2
4. Сергіту сәті. «Ақпаратты өңдеу» Ақпаратты мақал-мәтелдермен сәйкестендіріп өңдейді.
1. Жігітті компьютеріне қарап,бағала (Жігітті досына қарап,бағала)
2. Байт биттен құралады (теңге тиыннан құралады)
3. Вирустан қорыққан,Интернетке шықпас(Шегірткеден қорыққан ,егін екпес)
4. Веб-дизайншының өз еркі,сайтты қалай жасаса да (Қазаншының өз еркі,қайдан құлақ шығарсада)
5. Антивирусы күштіні вирус ала алмайды (Досы көпті жау алмайды)
6. күлсең ескірген компьютерге күл ( Күлсең кәріге күл)
7. Компьютердің жұмысы операторға мәлім (Аттың сыры иесіне мәлім)

Тест 1-нұсқа

1.Алгоритмнің жазылу түрлерін көрсетіңіз.
А. aлгоритмдік тілде,блок-схема түрінде, программа түрінде
В.  aлгоритмдік тілде, программа түрінде,математикалық тілде
С. блок-схема түрінде, графикалық түрде,программа түрінде

2.Паскаль программалау тілінің авторы кім?
А. Блез Паскаль               В. Никлаус Вирт               С. Чарльз Беббидж
3.14 div 5 –
А. 2,8                                В. 2                                     С. 5
4. Паскаль тілінде нәтиже алу операторын көрсет.
А. Begin                                     В.read                                            С.Write

5.Блок-схемада қандай геометриялық фигураларды қолданбайды?

А. Шеңбер,үшбұрыш               В. Ромб, параллелограм              С. Тік төртбұрыш,эллипс

6. Sqrt  операторының қызметі –
А. Санның  квадраты               В. Санның  квадрат түбірі           С. Санның абсолют шамасы

7.   := қандай  белгі?
А.теңдік
В. Бөлу                                          С. Меншіктеу

2-нұсқа

1. Паскаль тілінде айнымалыларды сипаттау бөлімі:
А. Var                                                        В. Write                                             С.Read
2. Түбір астындағы х-ті Паскаль тілінде қалай жазады?
А. Sqr(x)                                                   В. Sqrt(x)                                           С. Abs (x)
3. Блок-схемада қандай геометриялық фигураларды қолданбайды?
А. Шеңбер,үшбұрыш                             В. Ромб, параллелограм                 С. Тік төртбұрыш,эллипс

4.  Паскаль тілінде енгізу операторын көрсет.
А. Begin                                                    В. read                                             С.Write

5. блок-схемада шартты  тексеру үшін қандай фигура қолданылады?
А. Эллипс                                                 В. Тіктөртбұрыш                           С. ромб

6. Логикалық терістеу
А. Not                                                       B. and                                              C. or

7.  Sqr  операторының қызметі –
А. Санның  квадраты               В. Санның  квадрат түбірі           С. Санның абсолют шамасы

ІҮ. Сабақты қорытындылау
Ү. Үйге тапсырма беру: Қайталау
ҮІ. Бағалау

Сабақтың толық нұсқасын көренкіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

Ұқсас тақырыптар:

Оставьте комментарий

Вы должны войти , чтобы оставить комментарий.