10 Август 2011 – 18:58 | 47 пікір

Құрметті ИНФОРМАТИКТЕР!
Cайтымыз сіздердің арқаларыңызда, аз уақытта Қазақстандағы ең танымал сайттардың біріне айналып келеді. Кейбір қазақ тілді сайттар өз контенттерін біздің сайтқа қарап өзгертіп қолданушыларын да көбейтті. Біздің үлгімізбен біршама жаңа сайттар ашылды. Соған қарағанда Информатик …

Толығырақ »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Басты бет » Педагогика

Мұғалім портфолиосы туралы түсінік

Опубликовал в 9 Сентябрь 2011 – 16:151 пікір
Бұл мақала 20244 рет оқылды, 1 рет бүгін

Галина Сейт. Атырау облысы.

Мұғалім портфолиосы
Мұғалім портфолиосы туралы түсінік

Мұғалім портфолиосы – мұғалімнің барлық жұмыстарын бір жүйеге біріктіретін, оның кәсіби қызметінің әр түрлі салаларын байланыстыратын жұмыстарының жиынтығы. Мұғалім портфолиосы – мұғалімдік жұмыс папкасы ғана емес, алдын ала жоспарланған жетістіктерінің өзіндік іріктеулері.

Мұғалім портфолиосының артықшылықтары:

- Әр түрлі жұмыс бағыттарын қамтитындығы;

- Жүйелеу және толықтырулар енгізу мүмкіндігі;

- Жекелеген және жүйелі өзгерістер енгізу жағдайы;

- Өзара ақпарат және тәжірибе алмасу мүмкіндігі.

- Портфолио жасақтаудың шығармашылық сипаты.

- Өзі және өзгелер үшін тиімділігі мен пайдалылығы.

- Жасақтаудағы дербестік пен белсенділіктің жоғарылығы.

Портфолоионы жасақтау қиындықтары

- Төмен мотивация, жұмысқа қызықпау.

- Тәжірибенің аздығы, біліктіліктің төмендігі.

- Өз жұмысын жалпылап, жүйелей алмауы.

- Рефлексиялық мәдениеттің төмен болуы.

Мұғалім портфолиосының негізгі функциялары

1.Жинақтаушы: мұғалім жұмыстарының жиынтығы.

2.Үлгілеуші: мұғалімдің жеке кәсіби өсу траекториясын қалыптастыру құралы.

3.Рефлексия-шығармашылық: түрлі педагогикалық технологиялар мен олардың тиімді әдістерін өзіндік талдау мен жобалау.

Мұғалім портфолиосының түрлері

1.Мақсаты бойынша: жекеменшік (өзі үшін), есеп (басшылық үшін), жоба (ұжым мен ұйым дамуы үшін).

2.Мазмұны бойынша: жетістіктер (белгілі бір бағыттардағы), рефлексия (мақсатқа жетуді талдау мен бағалау), проблемалық бағдар (жүйе құраушылары мен қажетті шешімдер), тақырыптық (негізгі қызмет салалары бойынша маңызды жұмыстар).

Мұғалім портфолиосының маңызды бөлімдері

“Автопортрет” бөлімі:

Менің әдістемелік жұмыс жүйем. Менің кәсіби өсу бағдарламам.

“Ақпараттық ресурстар” бөлімі:

Қажетті нормативтік-құқықтық құжаттар. Анықтамалар мен түсіндірме сөздіктер. Жалпы және педагогикалық заңдылықтар мен ережелер.

“Жұмыс материалдары” бөлімі:

Менің әдістемелік жобаларым мен дайындамаларым. Қызықты және құнды ақпараттар мен мәліметтер (интернеттен).

“Менің жетістіктерім” бөлімі:

Мен ашқан жаңалықтар мен заңдылықтар. Менің табыстарым мен ынталану жолдарым.

Мұғалім портфолиосының мазмұны

- Жылдық жұмыс жоспары мен жылдық жұмыс есебі.

- Бақылау-тексеру және тест жұмыстарының қорытындылары.

- Топтық және ұжымдық жұмыс қорытындылары.

- Сабақ жоспарлары мен енген сабақтарға талдау жұмыстары.

- Өзіндік зерттеу-сынақ жұмыстарының аралық қорытынды, түпкі нәтижелері.

- Өзекті мәселелер мен танымдық тапсырмалардың шешімдері.

- Жазбаша шығармашылық жұмыстар (рефераттар мен эсселер).

- Аудио және бейнематериалдар, фотосуреттер.

- Жалпылау материалдары (сызба-кестелер, графиктер мен диаграммалар).

- Сауалнамалар мен сұқбаттасулар және оларды өңдеу қорытындылары.

- Берілген қосымша тапсырмалардың қорытындылары.

- Бақылау күнделіктері мен өзіндік ой-толғаныстар.

- Ұжымдық және жеке ғылыми-әдістемелік жобалар.

- Авторлық бағдарламалар мен балама оқу құралдары.

- Жасалған баяндамалар мен жарық көрген мақалаларының көшірмелері.

- Әдістемелік нұсқау-жинақтарының қысқаша аннотация, рецензиялары.

- Портфель авторының жетістіктерін айғақтайтын құжаттар (мақтау қағаздары мен сертификаттар, анықтамалар мен дипломдар).

Мұғалім портфолиосын дайындау технологиясы

1.Мұғалімдерді ынталандыру: аттестациядан өтуге немесе қызметтік өсуге қажетті материалдар екендігі, қосымша сыйақы төлеу немесе мадақтау үшін негіз;

2.Портфель типін анықтау: жинақтаудың мақсатты бағыттылығын күшейту үшін мақсаты, мазмұны бойынша портфель типін анықтау, жекелеген жағдайлар мен арнайы мақсаттарда аралас типін алуға болатындығы.

3.Өткізу мерзімі мен сипатын анықтау: жыл соңында не мерзімді көрсету;

4.Бөлімдер санын белгілеу: жұмыс жоспарына сай міндетті және таңдауы бойынша алынатын бөлімдер саны жетеуден көп болмауы керектігі.

5.Бағалау критерийлерін дайындау: міндетті бөлімдердің көпшілігі талқылауға жатпайтындығы мен қалғандарының бірлесе жасалатындығы.

Мұғалім портфолиосын бағалау өлшемдері

1. Сандық бағалау

2. Міндетті рубрикалардың болуы – 2 ұпай.

3. Қосымша жеке рубрикалардың қамтылуы – 5 ұпай.

4. Әріптестері мен ғалымдардың пікірлері – 5 ұпай.

5. Сапалық бағалау

6. Зерттеу әдістерінің пайдаланылуы – 10 ұпай.

7. Өзіндік жұмыстары мен дербестігі – 10 ұпай.

8. Өзіндік пайдалылығы мен құндылығы – 10 ұпай.

9. Рефлексиялық материалдардың болуы – 10 ұпай.

10.  Материалдардың безендірілуі – 8 ұпай.

11.  Портфолионы көрсету – 10 ұпай.

Барлығы – 70 ұпай.

 

 

 

Ұқсас тақырыптар:

1 пікір »

Оставьте комментарий

Добавьте комментарий ниже или обратную ссылку со своего сайта. Вы можете также подписаться на эти комментарии по RSS.

Всего хорошего. Не мусорите. Будьте в топе. Не спамьте.

Вы можете использовать коды HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

На сайте используются Gravatar. Чтобы его получить зарегистрируйтесь Gravatar.