10 Август 2011 – 18:58 | 47 пікір

Құрметті ИНФОРМАТИКТЕР!
Cайтымыз сіздердің арқаларыңызда, аз уақытта Қазақстандағы ең танымал сайттардың біріне айналып келеді. Кейбір қазақ тілді сайттар өз контенттерін біздің сайтқа қарап өзгертіп қолданушыларын да көбейтті. Біздің үлгімізбен біршама жаңа сайттар ашылды. Соған қарағанда Информатик …

Толығырақ »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Басты бет » Таңдаулы, Қазақ тілі мен Әдебиеті

«Мектеп». Послекурсовая работа.

Опубликовал в 19 Ноябрь 2012 – 09:09Пікір жоқ
Бұл мақала 212 рет оқылды, 2 рет бүгін

Қабылқанова Еркежан Ахметқалиевна, Өскемен қаласының №7 коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі.

Урок казахского языка по Кембриджской программе на тему «Мектеп». Послекурсовая работа.

Тақырыбы: Мектеп.

Жалпы мақсаты: Мектеп жайында мәлімет беру,соған қатысты жаңа сөздермен таныстыру,топтық жұмыс арқылы түрлі тапсырмалар орындау,топта жұмыс істей алуға дағдыландыру, диалогтық оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлай білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже:
1.Топта жұмыс істей алулары.
2. Топтық жұмыс арқылы мәтін мазмұнын меңгерулері.

Топқа бөлу шарты:
Сыныпта 20 адам. Сынып 4 топқа бөлінеді.Суреттердің қиындыларын жинап құрау арқылы  шағын топтарға топтастырылады.
Топ атаулары:
1 топ-Кітапхана
2 топ-Кітап
3 топ- Асхана
4 топ- Дәптер
-топтардан «өз  топ атауларының қалай аударылатынын» сұрау (как вы думаете как переводится назв вашей группы?)
-сонымен бүгінгі сабақтың тақырыбы не болмақ?

Тапсырмалар:

  1. 1. Ассоциативтік карта.

Шарты: Оқушыларға «Мектеп» сөзі ұсынылады. Яғни әрбір топ мүшесі сол ассоц картаны толтырады. Топ арасында оқиды.
2.Мәтінмен жұмыс.
- мәтінге байланысты жаңа сөздермен таныстыру
-сөздердіоқу                                                                                сөздік жұмысы
-сөз тіркестерін құрау

-оқушыларға қазақ тілінде мәтін ұсынылады
-мәтінді оқиды
-жаңа сөздерді, сөздіктерді пайдалана отырып, мәтінді аудару
-мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.

Сұрақтар:
-Сіз қай мектепте жұмыс  жұмыс істейсіз?
-Мектеп қайда орналасқан?
-Мектеп қандай?
-Мектептің бірінші қабатында нелер бар?
-Екінші қабатта нелер бар?

3. Ал енді қайтадан өзіміздің ассоц картамызға оралайық. Мәтіннен алған білімдеріңді пайдалана отырып,ассоц картаны толықтырыңдар. (Вернемся к ассоц карте и дополним ее получ знаниями)

4.Синквейн. Әрбір топқа түрлі сөздерге синквейн құрау ұсынылады.
Алгоритм:
1.
Сөз
2.2 етістік
3.3 сын есім
4.Сөйлем
5.Ассоциация 1 сөз

1 топ- Мектеп
2 топ- Мұғалім
3 топ- Кітапхана
4 топ- Кітап

Шарты:әр топ мүшесі өзіне берілген сөзге синквейн құрайды. Топ арасында сол синквейндерін оқиды. Сәтті шыққан синквейнді топ атынан топ арасында оқиды.

5. « Кубик» әдісін пайдалана отырып, әрбір сөзді талдайық. Әрбір топқа түрлі сөздер ұсынылады. Сол сөздерді бағыттау сұрақтары арқылы талдау,сипаттау.

Не?                 Қандай?             Не істейді?               Не үшін керек?

Қорытындылау: Сабақты сызба бойынша қорытындылау. Тақырыпқа байланысты сызбаны толтырып, сабақты өздері қорытындылайды.

Сабақтың толық нұсқасын көшіріп алыңыз

Ұқсас тақырыптар:

Оставьте комментарий

Добавьте комментарий ниже или обратную ссылку со своего сайта. Вы можете также подписаться на эти комментарии по RSS.

Всего хорошего. Не мусорите. Будьте в топе. Не спамьте.

Вы можете использовать коды HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

На сайте используются Gravatar. Чтобы его получить зарегистрируйтесь Gravatar.