«Мектеп». Послекурсовая работа.
Қабылқанова Еркежан Ахметқалиевна, Өскемен қаласының №7 коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәнінің мұғалімі.
Урок казахского языка по Кембриджской программе на тему «Мектеп». Послекурсовая работа.
Тақырыбы: Мектеп.
Жалпы мақсаты: Мектеп жайында мәлімет беру,соған қатысты жаңа сөздермен таныстыру,топтық жұмыс арқылы түрлі тапсырмалар орындау,топта жұмыс істей алуға дағдыландыру, диалогтық оқыту арқылы сыни тұрғыдан ойлай білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже:
1.Топта жұмыс істей алулары.
2. Топтық жұмыс арқылы мәтін мазмұнын меңгерулері.
Топқа бөлу шарты:
Сыныпта 20 адам. Сынып 4 топқа бөлінеді.Суреттердің қиындыларын жинап құрау арқылы шағын топтарға топтастырылады.
Топ атаулары:
1 топ-Кітапхана
2 топ-Кітап
3 топ- Асхана
4 топ- Дәптер
-топтардан «өз топ атауларының қалай аударылатынын» сұрау (как вы думаете как переводится назв вашей группы?)
-сонымен бүгінгі сабақтың тақырыбы не болмақ?
Тапсырмалар:
- 1. Ассоциативтік карта.
Шарты: Оқушыларға «Мектеп» сөзі ұсынылады. Яғни әрбір топ мүшесі сол ассоц картаны толтырады. Топ арасында оқиды.
2.Мәтінмен жұмыс.
- мәтінге байланысты жаңа сөздермен таныстыру
-сөздердіоқу сөздік жұмысы
-сөз тіркестерін құрау
-оқушыларға қазақ тілінде мәтін ұсынылады
-мәтінді оқиды
-жаңа сөздерді, сөздіктерді пайдалана отырып, мәтінді аудару
-мәтін бойынша сұрақтарға жауап беру.
Сұрақтар:
-Сіз қай мектепте жұмыс жұмыс істейсіз?
-Мектеп қайда орналасқан?
-Мектеп қандай?
-Мектептің бірінші қабатында нелер бар?
-Екінші қабатта нелер бар?
3. Ал енді қайтадан өзіміздің ассоц картамызға оралайық. Мәтіннен алған білімдеріңді пайдалана отырып,ассоц картаны толықтырыңдар. (Вернемся к ассоц карте и дополним ее получ знаниями)
4.Синквейн. Әрбір топқа түрлі сөздерге синквейн құрау ұсынылады.
Алгоритм:
1.Сөз
2.2 етістік
3.3 сын есім
4.Сөйлем
5.Ассоциация 1 сөз
1 топ- Мектеп
2 топ- Мұғалім
3 топ- Кітапхана
4 топ- Кітап
Шарты:әр топ мүшесі өзіне берілген сөзге синквейн құрайды. Топ арасында сол синквейндерін оқиды. Сәтті шыққан синквейнді топ атынан топ арасында оқиды.
5. « Кубик» әдісін пайдалана отырып, әрбір сөзді талдайық. Әрбір топқа түрлі сөздер ұсынылады. Сол сөздерді бағыттау сұрақтары арқылы талдау,сипаттау.
Не? Қандай? Не істейді? Не үшін керек?
Қорытындылау: Сабақты сызба бойынша қорытындылау. Тақырыпқа байланысты сызбаны толтырып, сабақты өздері қорытындылайды.
Сабақтың толық нұсқасын көшіріп алыңыз
Ұқсас тақырыптар:
- Қазақ әдебиеті пәнінде қолданылатын тапсырмалар.
- 4-сынып қазақ тілі орыс сыныптарында: Біздің отбасымыз (Наша семья).
- 7 сынып. Қазақ тілі орыс сыныптарында: Сан есім. Қазақстан жері.
- VISUAL BASIC ОРТАСЫНДА МӘЛІМЕТТЕР ҚОРЫН ЖОБАЛАУ ПРИНЦИПТЕРІ
- Қазақ тілі 6-сынып. Мектеп кітапханасы.
- «Тіл білгірі» лингвистикалық ойын (үлгерімі төмен оқушылар арасында ( 6, 7 -сыныптар)
- Сабақ тақырыбы: С.Сейфуллин «Бақыт жолына» пьесасы,11 сынып
- Қазақ тілі. Сан есім.
- «Ғұлама ақын, данышпан – Шәкәрім Құдайбердіұлына 154 жыл»
- Сан есім туралы түсінік. Дара және күрделі сан есімдер.