Ақпарат. Компьютердің құралдары. Операциялық жүйе.
Сабақтың тақырыбы: Ақпарат. Компьютердің құралдары. Операциялық жүйе.
Сабақтың оқыту мақсаты: Берілген бөлімдер бойынша оқушылардың білімдерін тексеру, қорытындылау, жалпылау, жинақтау. оқушылардың білім, машықтарын, дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Бөлімдер бойынша алған білімдерін өмірдің қажетілігіне қолдана білуге үйрету. Оның өмірде алатын орнын, маңызын ашу,. Компьютерді өмірмен байланыстыру.
Сабақтың дамыту мақсаты: Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, ой-қиялдарын, жылдамдықтарын дамыту.
Сабақтың типі: Қорытынды.
Сабақтың түрі: Сайыс.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезені(Амандасу,түгендеу, мин)
Сабақтын мақсатымен таныстыру.
1.1.Оқушылар біз бүгін «информатика» мұхитынан, «компьютер» еліне саяхатқа аттанамыз. Ол үшін 3 кемеге бөлінеміз және бақылаушы-мұғалімнің көмекшісі әрбір кеменің басшысы, жол сілтеушісі, жөндеушісі, этнографы, болады. Ал енді, өздерің бөлініп, жоғарыдағы адамдарды сайлаңдар.
1.2. Ойын ережесі: 6 этаптан тұрады. Әрбір этап бір сағатқа бағаланады.
0-қате 60 минут
1-қате 45 минут
2-қате 30 минут
3-қате 15 минут
4-қате 0 минут
1.3. Ойынның мақсаты: қай топ «компьютер» еліне бірінші болып жетеді. Ойын екі қадамнан тұрады: 1қадам бес этаптан, 2 қадам төрт этаптан тұрады. 1 қадамды орындауға 7 минут, талдауға 5 минут беріледі. 2 қадамды орындауға 8 минут, талдауға 4 минут беріледі. Талдау барысында барлық дұрыс жауаптар бақылаушының қолында болады.
ІІ. Сайыс кезеңі.
1 этап.
Кеме орнынан қозғалу үшін оның якорын босату керек. Якордың кодын тапқанда ғана босайды. Кеменің жөндеушісі якордың кодын шешеді.
1 этаптың тапсырмасы.
Х |
|
||||
О |
|
||||
Ш |
|
||||
|
|
||||
К |
|
||||
Е |
|
||||
Л |
|
||||
Д |
Т |
||||
І |
О |
||||
Ң |
П |
||||
Д |
|
||||
Е |
|
2 этап.
Кеменің жүзу маршруты:
Жолдың маршрутын анықтау керек. Ол үшін кеменің жол сілтеушісі тест сұрақтарына жауап берсін.
2 этаптың тапсырмасы.
3 этап.
“ Қиын сұрақтар” аралы.
«Компьютер» аралының тілімен, қолданатын сөздердің мағынасын білуіміз қажет. Ол үшін кеменің этнографы мына сөздердің мағынасын ашу керек.
3 .Этап тапсырмалар.Мына сөздерге түсінік бер.
4 этап.
«Компьютер» елінің картасымен бізді штурман таныстырсын.
4 этап тапсырмасы.
Жолдан тайдық, яғни адастық. Жол сілтеуші бізге көмектессін. Компьютерде практикалық жұмыс орындайды.
5 этап.
Біздің кемеде музей бар екен, ол музей ескірген, көптеген жазулар өшіріліп көрінбей қалған. Этнограф толықтырып жаңартып, естелікке қалдырсын.
5 этап тапсырмасы.
1. Қол, саусақ, тас-қашан
2. Есепшот Ресей-қашан
3. Арифмометр-кім
4. Логарифм-кім
5. 1761 не?
6. 1833 не?
7. ENIAC-қайдан?
8. EDSAC-қайдан?
9. Ада Лавлейс- не істеді
10. Чарльз Бэббидж не істеді
6 этап.
«Компьютер» еліне келдік. Бізді бес ағайынды адамдар қарсы алып тұр. Олар туралы не білесіңдер? Штурман айтсын.
6 этап тапсырмасы.
І буын
ІІ буын
ІІІ буын
IV буын
V буын
ІІІ. Қорытындылау. ( минут)
IV. Бағалау. ( минут)
Ұқсас тақырыптар:
- Есептеуіш техникасының даму тарихы (6-7).
- Информатика -7 сын. Сынақ жұмысы (1-3 бөлім).
- “Жұлдызды сәт” ойыны (сыныптан тыс)
- Информатика, матемтаика. «Жыл - информатигі» (стс).
- Мәліметтерді сүзу 8-сынып
- Adobe Photoshop бағдарламасының интерфейсі. 6-сынып.
- «Ондық бөлшектерді қосу және азайту» 5-сынып.
- ІІ-тур. Информатикадан 2011-2012 жылғы аудандық олимпиадасы, 2-этап.
- Информатикадан мектеп олимпиадасы 2011-2012
- И7-8. Таңғажайып «Интел» планетасына саяхат.