10 Август 2011 – 18:58 | 40 пікір

Құрметті ИНФОРМАТИКТЕР!
Cайтымыз сіздердің арқаларыңызда, аз уақытта Қазақстандағы ең танымал сайттардың біріне айналып келеді. Кейбір қазақ тілді сайттар өз контенттерін біздің сайтқа қарап өзгертіп қолданушыларын да көбейтті. Біздің үлгімізбен біршама жаңа сайттар ашылды. Соған қарағанда Информатик …

Толығырақ »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Басты бет » Информатика, Таңдаулы

Тармақталу командасы (көрнекті ашық сабақ).

Опубликовал inust в 12 Октябрь 2011 – 18:552 пікір
Бұл мақала 2420 рет оқылды, 1 рет бүгін

Дәрменова Айбөбек, Маңғыстау ауданы Шетпе лицейінің мұғалімі

Бұл сабағымда сайтта жарияланған әріптестерімнің жұмыстарын пайдаландым.
Бәріңізге рахмет!!!

9 сынып
Сабақтың тақырыбы: Тармақталу командасы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды тармақталу командасымен таныстыру; пайдалану жолдары мен тәсілдерін үйрету; Алгоритмдік ойлау стилін дамыту;
Тапсырманы тиянақты, өз мезгілінде орындау жауапкершілігіне тәрбиелеу, патриоттыққа тәрбиелеу.
Оқушылардың білімміне қойылатын талаптар: Оқушылар тармақталу командасының жазылу тәртібін біліп, тармақталған алгоритмдерге бағдарлама құра білуі тиісү

Сабақтың жүрісі:
1. Ұйымдастыру. Оқушыларды түгендеу.

2. Сабақтың мақсатымен таныстыру;
3. Өтілген материалдарды қайталау « Лото» ойнау

Сұрақтары:

1. Паскаль тілінде программа неше бөліктен тұрады? (3: программаның тақырыбы, сипаттау бөлімі, операторлар бөлімі)
2. Div және Mod функцияларын не үшін қолданылады? (Div бүтін, Mod бүтін қалдық)
3. Var операторының қызметі қандай? (айнымалыларды сипаттау)
4. Const операторының қызметі қандай? (Тұрақтыларды сипаттау)
5. Read операторының қызметі қандай? (Берілгендерді енгізу)
6. Write операторының қызметі қандай? (Нәтижені шығару)
7. Программа үзіндісінің міндеті қандай?
8. Программа үзіндісінің міндеті қандай?
Program esep1;
Var x: integer; (x айнымалысы бүтін типті мәндер қабылдайды)
BEGIN
Read (X);
Y:=SQR(X);
Write (Y);
End. (Х-тің квадратын есептеу)

9. Қай операторлар дұрыс жазылмаған:
program qq;
var a, b: integer;
x, y: real;
begin
a := 5;
10 := x;
y := 7,8;
b := 2.5;
x := 2*(a + y);
a := b + x;
end.

10. Программа үзіндісінің міндеті қандай?
BEGIN
Read (X);
Х:=SQRТ(X);
Write (Y);
End. ( Х-тің квадрат түбірін есептеу)

Сабақтың толық нұсқасын және презентациясын көшіріп алыңыз

 

Ұқсас тақырыптар:

2 пікір »

  • Айтжанова Перизат Тұрдымұратқызы пишет:

    Айбөбек апай қалайсыз Мені таныдыңыз ба Орамалыңыз құтты болсын Қалай жүріп жатырсыз сізді әлем тордан көріп қуанып жатырмын Шетпеден бір шығыпсыз ғой

  • abror пишет:

    Салмақпен көбірек емес .. жолаушы жүгі заттардың санымен сипатталады және жалпымен заттарды салмақты . Мәлімдеудің далалармен екімен жазу өзімен әрбір жолаушы жүгі туралы ұсынады : бүтін үлгі бір даласы ( заттардың саны ) және бір - нақты ( салмақ килограмдарда ). a ) жүк , біреу зат орта салмағы табу қайсыда көбірек емес құйып алады , . B ) жолаушылардың саны табу , көбірек екі заттың бар болушылардың және жолаушылардың сан , қайсы заттардың саны заттардың орта санын басым болады . C ) анықтау , болады екі жолаушы , қайсы багажилардың заттардың санымен сәйкес келеді және айырады __

Оставьте комментарий

Добавьте комментарий ниже или обратную ссылку со своего сайта. Вы можете также подписаться на эти комментарии по RSS.

Всего хорошего. Не мусорите. Будьте в топе. Не спамьте.

Вы можете использовать коды HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

На сайте используются Gravatar. Чтобы его получить зарегистрируйтесь Gravatar.