Бастауыш сынып. Математика. Озық ойлы оқушы.
Султашева Ағилаш Қангожиевна. Атырау облысы Индер ауданы Есбол селосы Кулагино орта мектебінің Бастауыш сынып мұғалімі
Мақсаты: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, білімге құштарлығын арттыру, ой- өрісін кеңейту, ойлау, сөйлеу қабілетін дамыту, танымдық логикалық ойлау жүйесін қалыптастыру.
Ет алушылар неше адам?
Біреу қасапқа жылқы соятын болып көрші – қолаңына хабарлайды. Белгіленген күні ол бардақысын сояды. Әр жерден ут алушылар келеді. Сойылған малды төңіректеп түрғандарды көзімен шолып шығып, ол сәл ойланып қалады.
Бұлардың әрқайсысына 1 жіліктен берсем, 3 жілігім артық қалады, екі жіліктен берсем, үш адамға ет жетпейді. Сонда ет алуға келген адам саны қанша?
Тез есепте
Жайлып жүр сегіз лақ,
Үшеуі оның егіз лақ.
Есептеуге сен шебер
Бала болғың келсе егер,
Сегіз лақтың енесін
Тез есептеп бересің.
“Сиқырлы шаршы”
Сабақтың көрнекіліктерін көшіріп алыңыз.
Жүзу бассейніндегі жаттығу сағат 5- те басталады. Егер жолға 30 минут уақыт кететін болса және жаттығу басталғанға дейін 15 минут ерте келу үшін үйден нешеде шығу керек?
Ойнайық та , ойлайық
Сабақтың көрнекіліктерін көшіріп алыңыз.
Сіріңкелердің біреуін өзгерту арқылы есепті қалай дұрыс шығаруға болады?
Ойнайық та , ойлайық
Сабақтың көрнекіліктерін көшіріп алыңыз.
Сіріңкелердің біреуін өзгерту арқылы есепті қалай дұрыс шығаруға болады?
Сабақтың көрнекіліктерін көшіріп алыңыз.
Салтанаттан : - Сендердің сыныптарында неше озат оқушы бар? – деп сұрағанда, ол былай деп жауап берді : - Егер ең үлкен үш таңбалы саннаң ең үлкен екі таңбалы санды шегерсе және нәтижені ең кіші үш таңбалы санға бөлсе, сонда озат оқушылардың саны шығады.
Сыныпта неше озат оқушы болған?
Бос орынды толтыр
Сабақтың көрнекіліктерін көшіріп алыңыз.
Барлығы неше тік төртбұрыш және неше ұшбұрыш бар? Неше шаршы бар.
Сабақтың көрнекіліктерін көшіріп алыңыз.
Тез есепте
Сабақтың көрнекіліктерін көшіріп алыңыз.
Ең төменгі дөңгелекке қойып, көрсетілген бағыт бойынша амалдарды орындағанда сол сан қайта шығатындай санды тап.
Сабақтың көрнекіліктерін көшіріп алыңыз.
Кім жылдам?
Сабақтың көрнекіліктерін көшіріп алыңыз.
“Егер менде қазіргі бар алмаға қарағанда 4 алма артық болса, онда менің алмам сендегіден 2 есе арттық болар еді”, - деді Қайрат Майраға. Егер балалардың екуінде барлығы 26 алма болса, әрқайсысында қанша алмадан болған?
Сабақтың толық нұсқасын көшіріп алыңыз.
Ұқсас тақырыптар:
- 2-сынып. Сұраулы сөйлем. Пысықтау сабағы (саралап оқыту технологиясы). 2-сабақ: Негізгі және туынды зат есім.
- Педагогика. Жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы.
- Дүние тану. 2-класс. Бұлар қайдан шығады?
- Ана тілі. Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш
- Айырбас тақырыбына қайталау (5-сынып).
- 1-сынып. Күзгі табиғат.
- Вв дыбысы мен әрпі. Вокзал..
- Бастауыш сыныптарға арналған математика және тіл сабақтарында қолданылатын сөзжұмбақтар жинағы.
- Бастауыш. Кел мүсіндеп көрейік.
- Бастауыш. Дүниетану. Су. Судың қасиеттері.