География. Қазақстанды экономикалық аудандастыру
Баймурзина Гулден Кадирбаевна Ақтөбе обл, Шалқар қаласы № 5орта мектептің география пәні мұғалімі
Жалпы мақсат:
Экономикалық аудандастыру елдің жеке бөліктерінің шаруашылығын жоспарлауда, олардың даму келешегін анықтауда оқушылардың өмір туралы сыни көзқарастарын қалыптастыру;
Оқыту нәтижесі:
«Қазақстанды экономикалық аудандастыру » тарауы бойынша алған білімдерін жинақтап, тиянақтап, жүйелеп қорытындылау; топпен бірлесіп жұмыс жасау қабілеті шыңдала түседі болжам жасау, дәлелдеу және нәтижесін көре білу қабілеті қалыптасады
Түйінді идея: Зерттеулердегі оқушылардың жауаптары мен түсініктемелеріне қарай әрекет етуінің түрлерін тиімді қолдану арқылы мұғалім оқушылардың өз ойларын анық жеткізуге,дамытуға және кеңейтуге мүмкіндік жасай алады.Сондықтан диалогтік әңгімеде мұғалім сұрағы мен оған берілген жауаптар ғана емес, оқушылардың сұрақтары да маңызды.Ол оқушыларды сындарлы сөйлеуге жетелек арқылы тарауды қаншалықты меңгергендігін байқай отырып, білім сапасын бағалай аламыз.
Әдісі: | Миға шабуыл,пікір алмасу,зерттеушілік әңгіме. | |
Оқыту формасы: | Топтық жұмыс | |
Ресурсы: | ҚР физикалық картасы, интерактивтік тақта,кесте,үлестірме қағаздар,бағалау парақшасы,ватман,стикер,ТСО
|
|
Уақыты | Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті |
3 минут | Қызығушылығын ояту
Ұйымдастыру кезеңі: а) амандасу; б)топты 5-ке бөлу(Әр экономикалық ауданның ерекшеліктерін табу арқылы топтасады ) |
|
10 минут
10 минут 7 минут |
Мағынаны ашу
І кезең. Әр топ басшыларына 10 сұрақ қойылады.(Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен есептелінеді ) ІІ кезең. Топтарға әртүрлі тәсілдерден жасалған парақшалар таратылады. ІІІ кезең. Картамен жұмыс Тақтадан тақырыпқа байланысты слайд көрсетіледі |
Топ басшылары жауап береді.
Оқушылар топ болып сөзжұмбақ, ребус, ауданына тиісті сөздерді тауып, қиып жабыстырады. Топтағы әр оқушы өз пікірін ортаға салып,ортақ болжамын айтады. |
8 минут | Ой толғаныс
Әр топ өз экономикалық аудандары туралы жалпы қорытынды жасайды. |
Барлық топтар өздерінің экономикалық аудандарын суреттеп, бейнелеп постер қорғайды. |
3 минут | Сабақты талдау. Не үйрендің? Ұсынысың? Пікірің? |
Сабақты қаншалықты меңгергендігін байқаймыз. Топтар бір-біріне стикерге «Екі жұлдыз,бір тілек» жазады. |
1 минут | Үйге тапсырма: «Менің елім - Қазақстан» ойтолғау жазу |
|
1 минут | Бағалау: Оқушылар бағалау парақшасы арқылы бағалайды |
Бағалау парақшасы.
№ |
Бағалау өлшемдері |
Өзін-өзі бағалауы |
Көршісінің бағалауы |
Мұғалімнің бағалауы |
1 |
Тақырыпты түсіндім | |||
2 |
Тапсырманы орындадым | |||
3 |
Жеке жұмыс жасадым | |||
4 |
Топпен жұмыс жасадым | |||
5 |
Топ пікірін қорғауға қатыстым | |||
6 |
Түйінді ой түйдім |
Ұқсас тақырыптар:
- §38. Оңтүстік Американың жер бедері мен пайдалы қазбалары.
- География-67 §31.Мұхиттар мен теңіздердің маңызы.мұхиттар мен теңіздерді қорғау.
- География-8. Биік таулар.
- 11-сынып. География әлеміне саяхат.
- География 6 сынып - Жанартаулар, ыстық бұлақтар, гейзерлер
- Химия, физика, география. Металдардың табиғатта кездесуі және алыну әдістері. Электролиз (кіріктірілген сабақ).
- Excel бағдарламасының көмегімен тест құру
- Бастауыш. Жұрнақ пен жалғау
- Біз Жеңістің ұрпақтарымыз!
- Химия. Сутектің физикалық қасиеттері.