Костюм туралы түсінік
Қызылорда қаласы
№197 қазақ орта мектебінің
технология пәнінің мұғалімі:
Әлжанова Роза Зейнуллақызы
Костюм туралы түсінік
Сабақ мақсаты: костюмнің шығу тарихы, түрлері туралы түсінік беру, әсемдікті өз тіршілігінде орынды пайдалана білуге үйрету, жаңа сөздерге анықтама беру.
Сабақ міндеті:
1. Білімділік: оқушыларға костюмдер және олардың қазіргі заман талабына сай болуы туралы түсінік беру.
2. Дамытушылық: оқушылардың киімдер туралы көзқарастарын, эстетикалық талғамдарын дамыту.
3. Тәрбиелік: оқушыларды халық дәстүрінің тарихын біліп, б үгінгі өмірмен жалғасты ры п, құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: қайталау.
Сабақ әдісі; сұрақ-жауап, түсіндіру, сарамандық жұмыс.
Пәнаралық байланыс: математика, тарих, бейнелеу.
Сабақбарысы:
I. Ұйымдастыру.
Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру үшін және зейіндерін мұғалімге аудару мақсатында тренинг өткізу.
II. Үй тапсырмасы.
Оқушылармен өткен тақырып бойынша тест жұмысын өткізу.
Жаңа сабақ.
Костюмнің шығу тарихын, тігілуін бір сөзбен айтып жеткізу қиын. Костюм бізге ежелгі Египет елінен келген. Заман ағымына байланысты өзгеріп отырып, қазіргі костюмдердің үлгісіне енді.Костюм - француз тілінен аударғанда «киім- кешек» деген мағынаны береді. Костюмдер композициясы дегеніміз - костюмдерді құрастыру, яғни әр түрлі маталардан, әр түрлі стильдерден костюм үлгілерін қурастырып шығару. Композиция сөзі латын тілінен аударылған.Қазіргі сәнде екі түр лі бағыт бар. Ретроспективалы және перспективалы . Ретроспективалы өткенге бағытталса, перспективалы болашаққа бағытталған.Ә йелдердің киімі қолданы луы на қарай күнделікті, тұрмыстық, сахналық, спорттық болып бөлінеді. Соның іш інде костюм әйелдердің күнделікті киетін киіміне жатады.
V. Сарамандық жұмыс.
Үйден оры ндап келген сарамандық жұмыстарын бағалап, өздеріне таратып беру,
тігіл ге н костю мдерін аксессуар, яғни өз қиялдарымен әр түрлі әдістермен әшекейлеу.
Сұрақтар:
- Ежелгі костюмдер тарихы қай елден басталған?
- Сән сөзінің анықтамасы?
- Костюм француз тілінен аударғанда қандай мағына береді?
- Ұлттық сипаттағы осы заманғы киімдер қай стильге жатады?
- Классикалы қ стиль қандай стиль және классикалық стильдегі киімдер қандай болады?
VII. Үйге тапсырма: оқып келу
VIII. Оқушыларды бағалау.
Ұқсас тақырыптар:
- Көйлек сызбасын жасау
- Сән ұғымы. Стиль түрлері.
- КОЖА АХМЕТ ЯССАУЙ
- Менің Қазақстаным – менің болашағым. Тәрбие сағаты.
- Қош келдің,Наурыз!
- Математика. Көрсеткіштік теңдеулерді және жүйелерді шешу.
- Ана тілі. Бас әріптен басталып жазылатын сөздер.
- Технология. Жалпы білім беретін мектептерде шығармашылық жоба негізінде оқыту.
- 92* 4 және 368:4 түріндегі көбейту және бөлу.
- Алгебра 7 класс. Екі өрнектің айырымы мен қосындысының көбейтіндісі.