10 Август 2011 – 18:58 | 40 пікір

Құрметті ИНФОРМАТИКТЕР!
Cайтымыз сіздердің арқаларыңызда, аз уақытта Қазақстандағы ең танымал сайттардың біріне айналып келеді. Кейбір қазақ тілді сайттар өз контенттерін біздің сайтқа қарап өзгертіп қолданушыларын да көбейтті. Біздің үлгімізбен біршама жаңа сайттар ашылды. Соған қарағанда Информатик …

Толығырақ »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Басты бет » Таңдаулы

И-10. Visual Basic бағдарламалауда Double Single - cандық айнымалыларын, MsgBox, Inputbox функциясын қолдану.

Опубликовал inust в 5 Май 2012 – 08:17Пікір жоқ
Бұл мақала 207 рет оқылды, 3 рет бүгін

Жаңаөзен  қаласы № 10 орта мектептің информатика пәні  мұғалімі   Бисенова Айгүл.

Сыныбы: 10 жаратылыстану-математикалық бағыт
Сабақтың тақырыбы :
Сабақтың мақсаты :
Білім мен біліктілікке қойылатын талаптар:
• Оқушыларда визуальды бағдарламалау туралы түсінік болу керек, базалық компоненттердің тағайындалуын, қасиетін, оқиғасын және тәсілін білу , оларды қойылған есептерді шешуде пайдалана білу.
• Visual Basic жүйесінде процедура, код терезесінің құрылымы және онымен орындалатын негізгі жұмыстарының принциптерін білу керек. Double Single - cандық айнымалыларын, MsgBox, Inputbox функция-сын қолдана білу.
• Оқушылардың Visual Basic бағдарламалау ортасының негізгі бойынша алған білімдерін жүйелеу. дамытуда: есте сақтау қаблетін дамыту, теориялық білінегізін практикамен ұштастыра білуге үйрету, тапсырмаларды орындата отырып, таным қабіле- тін, зейінін, белсенділіктерін дамыту.
Оқушының шығармашылық қабілетін дамыту- дарынды, талапты оқушыны көбейтуге әсерін тигізеді.
Тәрбиелеуде: Өз бетімен жұмыс жасауға, жинақтылыққа, ұқыптылыққа тәрбиеленеді. Оқушының білімі мен ақпарат алуда біліктілігі қалыптасып, шеберлікке, еңбекке тәрбиеленеді.
Сабақтың көрнекілігі : сөзжұмбақ, тапсырмалар, электрондық оқулық , тест сұрақтары,флипчарт, Power Point,Visual Basic,
Ашық сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

Техникалық құралдар: Компьютер, интерактивті тақта
Cабақтың әдісі: аралас сабақ, геометрия, алгебра.

Сабақтың барысы :
І Ұйымдастыру
ІІ. Ой қозғау сұрақтары
ІІІ. Жаңа тақырып.
ІV. Практикалық жұмыс
V I, II-электрондық оқулық, III деңгейлік тапсырма
VI Visual Basic бағдарламасынан тест сұрақтары
VII Бекіту, ба ғалау,үй тапсырмасына оқулықтағы 86 бет.

Сабақтың мақсаты :
• Visual Basic бағдарламалау туралы түсінік болу керек, базалық компоненттердің тағайындалуын, қасиетін, оқиғасын және тәсілін білу, оларды қойылған есептерді шешуде пайдалана білу қажет.
• Visual Basic жүйесінде процедура, код терезесінің құрылымы және онымен орындалатын негізгі жұмыстарының принциптерін білу.

ІІ. Ой қозғау сұрақтары:
Сабақ үрдісінде өткенді бекіту мақсатында әртүрлі технология әдістерін пайдаланамын.

Оқушылар! Өткен сабағымызда Visual Basic негіздері , пішіндермен жұмыс тақырыбымыз бойынша экрандағы мына сұрақтарға жауап береміз.

сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

ІІІ Жаңа тақырып

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Visual Basic бағдарламалауда Double Single - cандық айнымалыларын, MsgBox, Inputbox функциясын қолдану.
Оқулығымыздың ашып, дәптерге бүгінгі күн жадын, сабақтың тақырыбын жазамыз.

Visual Basic бағдарламалау тілі – Basic стандарттық тілінің кеңейтілген нұсқасы. Алгоритмдеу негіздерін игеруге,кез келген қуатты қолданбалар жасау үшін барлық мүмкіндіктері бар. Visual Basic- кез-келген типті қосымшаны дайындауға болатын, объектілі бағдарламау негізінде дайындалған жылдамдығы тез, қуатты тілдердің бірі.
Visual Basic жүйесінде MsgBox,Inputbox функциясы қолданушы адрестен хабарламаны шығару үшін берілген .

MsgBox “Мен программаны орындадым”, vbCritical

сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

InputBox(“Аты жөнің”)

сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

Single

Сандық айнымалы

Double

Мысалы: , үшбұрыштың катеттері берілген, гипотенузасы мен ауданын табу керек, бұған әрине Пифагор формуласын қолданамыз.

a2+b2 =c2 c = =
=4 2*3=6 a b
c

Бір оқушыға гометрия сабағы бойынша Пифагор формуласы бойынша есепті шығартамын.
Енді оқушылар программалау тілінде қарастырайық.

Блок схемасы
Пішінге Label- 4 , Text box-4 , Command button-1 элементтерін оналастырамыз.
Программалау коды:
Dim sngA As Single, sngB As Single, sngC As Single, sngs As Single
Private Sub Command1_Click()
sngA = Val(Text1.Text)
sngB = Val(Text2.Text)
sngC = Sqr(sngA ^ 2 + sngB ^ 2)
sngs = sngA * sngB / 2
Text3.Text = sngC
Text4.Text = sngs
End Sub

Run – Start командасы арқылы нәтижесін оқушыларға көрсету.

Оқушының шығарған нәтижесімен программалаудың нәтижесі бірдей болу керек.
Оқушылар! Мына , айнымалы, функциялық команда- ларды дәптерлерімізге жазып аламыз.

сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

Сандық айнымалы Double - екінші мәнді табуда қолданылады.

Private Sub Command1_Click()
Dim x As Single
Dim y As Double
x = Val(Text1.Text)
y = 1 / 15 * x + 2
Label1.Caption = Str(y)
End Sub

IV Оқушыларға практикалық жұмыс беріледі.
MsgBox, Inputbox функциясын қолданып , хабарламаны шығару
MsgBox “Мен программаны орындадым”
InputBox (“Социалова Мөлдір”) т.б.

V Оқушыларға ІІІ деңгейлік тапсырма беріледі.

І деңгей тапсырма
Математикалық есептеулерді программалау тілінде шығару.
3) x=3y(5y+2)

4) 2×2+5x-4 5) 6) x=(2y-3)(6y+4) 7)
8) 7×2-5x+2 9) 10) y=

Бір оқушы интерактивті тақтада орындайды..

Пішінге Label-1, Command button-1, Text box-1 орналастырып, кодын жазып, нәтижесін шығарады.

Private Sub Command1_Click()
Dim x As Single
Dim y As Double
x = Val(Text1.Text)
y=(4*x+5)/3*x-3)
Label1.Caption = Str(y)
End Sub

Оқушылар! ІІ деңгей тапсырманы электрондық оқулықтан орындайды.
1-2 оқушы экраннан орындайды.

сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

ІІІ деңгей тапсырма - «Шығармашылық –ізденіске жетелейді»

Әр оқушы бір есепті таңдайды: квадрат, трапецияның ауданын табу программалау тілін visual basic бағдарламасына енгізіп, нәтижесін шығару керек.

1.Квадраттың ауданын табу. S=a2 Inputbox функциясын пайдалану.

Private Sub Command1_Click()
Dim A As Single
Dim b As Single
A = InputBox(“Енгіз a=”)
Print “a=”; A
b = InputBox(“Енгіз b=”)
Print “b=”; b
s = A ^ 2
Print “s=”; s
End Sub

сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

2. a, b және h белглі болғанда трапецияың ауданын табатын S=
формуласы бойынша есептеудің бағдарламасын құр.

Private Sub Command1_Click()
Dim a As Single
Dim b As Single
Dim h As Double
Dim s As Double
a = InputBox(“Енгіз a=”)
Print “a=”; a
b = InputBox(“Енгіз b=”)
Print “b=”; b
h = InputBox(“Енгіз h=”)
Print “h=”; h
s = (a + b) * h / 2
Print “s=”; s
End Sub

Оқушыларға Visual basic бағдарламасында дайындалған тест сұрақтары беріледі. Оқушылар 10 сұраққа жауап береді , нәтижесі шығады.

Бекіту: бағдарламалауда Double Single - cандық айнымалыларын,
MsgBox, Inputbox функциясын қайталап айту.

Оқушылардың бағасын электрондық оқулыққа қою, үй тапсырмасын беру.
Оқулығымыздың 86 -шы бетін оқып келу.

Сабақтың аяқталғанын хабарлау.

сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз.

Осы автордың 5 (гим,лицей) немесе 7 сыныпқа арналған “Калькулятор” тақырыбына арналған сабағы.

Ұқсас тақырыптар:

Оставьте комментарий

Добавьте комментарий ниже или обратную ссылку со своего сайта. Вы можете также подписаться на эти комментарии по RSS.

Всего хорошего. Не мусорите. Будьте в топе. Не спамьте.

Вы можете использовать коды HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

На сайте используются Gravatar. Чтобы его получить зарегистрируйтесь Gravatar.