10 Август 2011 – 18:58 | 40 пікір

Құрметті ИНФОРМАТИКТЕР!
Cайтымыз сіздердің арқаларыңызда, аз уақытта Қазақстандағы ең танымал сайттардың біріне айналып келеді. Кейбір қазақ тілді сайттар өз контенттерін біздің сайтқа қарап өзгертіп қолданушыларын да көбейтті. Біздің үлгімізбен біршама жаңа сайттар ашылды. Соған қарағанда Информатик …

Толығырақ »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Басты бет » Қазақ тілі мен Әдебиеті

Қазақ тілі 6-сынып. Мектеп кітапханасы.

Опубликовал Saten Mykanova в 11 Апрель 2012 – 23:22Пікір жоқ
Бұл мақала 457 рет оқылды, 6 рет бүгін

мекені: *****  авторы:  Сатен Мұханова

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың  білім деңгейін көтеру, ұжымдық түрде білім алуға баулу, сөздерді өзара байланыстырып, грамматикалық тақырыптармен ұштастыру;Кітапхана туралы білімдерін  кеңейту.
Білімділік: Оқушының білімдік танымдарын    өмірмен байланыстыра отырып арттыру.  Сөздік қорын молайту
Дамытушылық : Тақырып бойынша оқушылардың ой-өрісін байыту, етістіктің райларын пысықтау, тапсырмалар орындау. Қазақ тілінде өз ойларын жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбиелік : Оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру.Ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, іскерлікке үйрету. Адамгершілік пен еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Танымдық : Сөйлеу , ойлау , көру  қабілеттерін дамыту .
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Қолданылатын әдістер: шығармашылық ізденіс,  баяндау,  сұрақ-жауап, көрнекілік әдісі, интерактивті оқыту әдісі, СКТТ.
Негізгі әдіс : ізденіс

Сабақты толық меңгеру үшін дамыта оқыту, ақпараттық, ИКТ технологияларды қолдандым.
Сабақтың көрнекілігі: интербелсенді тақта, слайдтар (сабақтың презентациясын көшіріп алыңыз).

Сабақтың барысы: Мұғалім сөзі, сабақтың мақсаты және жоспарымен таныстыру.
1 Ұйымдастыру кезеңі
2. Үй жұмысын тексеру
3. Жаңа сабақ, мәтінмен жұмыс
4. Сұрақ-жауап
5. Тапсырмалар
6. Қорыту.
7.Үй жұмысын беру
8. Рефлексия. Бағалау

ІІ. Мотивация.

Егерде біз күнімізді жақсы көңілмен бастасақ күніміз жақсы өтуіне күә  боламыз. (говорят если день начнешь с улыбки, то он обязательно будет хорошим. Давайте дети передадим друг другу нашу улыбку и начнем урок)

1.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Қазір қандай жыл мезгілі?      Қазір  көктем мезгілі.
2.Бүгін аптаның қай күні?         Бүгін аптаның  сейсенбі күні.
3.Бүгін қай ай, қай күн?             Бүгін  наурыздың  он үші.
4.Бүгін ауа райы қандай?           Ауа райы бүгін  ашық, жылы.

Балалар,  өткен сабақтың жалпы тақырыбы қандай болды? Еске түсірейк.

«Мұны білгенін жөн»

Үй тапсырмасымен тексеру:(Интербелсенді тақтада слайдтар )
1. Біздің мектеп нешек қабатты?
2. Қазақ тілі кабинеті  қайда орналасқан?
3. Бірінші қабатта не орналасқан?
4.Мектеп қайда орналасқан?
5. Орыс тілі кабинеті нешінші қабатта?
6. Кабинеттер қалай жабдықталған?

«Қайталау –оқу анасы»
Граматиканы қайталау -Етістіктің  қандай райлары бар?(ашық, қалау, шартты, бұйрық)
Ашық рай (изъявительное наклонение) үш шақтың жасалу жолдары арқылы  жасалады:Мен келдім.Мен  келемін.Мен келетінмін.
Бұйрық рай (повелительное наклонение)етістіктің бұйрықты түрде  жіктелуі арқылы жасалады:Мен барайын. Сен бар.Сіз барыңыз.ол барсың.
Шартты рай (условное наклонение)іс-қимылдың орындалу-орындалмау шартын білдіреді.-Са,-се жұрнақтар + жіктік жалғау арқылы жасалады: Күн ашық болса, мен  келемін. Әжең келсе,  сен  барасың.
Қалау рай (желательное наклонение) іс-қимылды орындаушының  тілегін, ниетін білдіреді.Ғы,-ғі;-қы,-кі жұрнақтар +тәуелдік жалғауы арқылы жасалады:Біздің  сабақ оқығымыз келді.

Жаңа білімді игеру

Сабақтың эпиграфы: (Слайд)
1.  Қабат-қабат қатталған,
Асыл  сөзбен апталған .
Парағы бар сөйлейтін,
Ол қазына өлмейтін. (кітап)

Кіріспе сөз-видеоролик  бойынша  қысқаша сөз айту:

Мынау біздің  кітапхана. Кітапханада көптеген  газет-журналдар да  бар.Кітапхана қорыны-кітап. Оқушылар кітапханаға  жиі келіп тұрады.

Жаңа сөздер
Мәтінмен танысу алдында біз сендермен жаңа сөздермен жұмыс жүргіземіз.
Мұғалім оқиды,оқушылар  хормен қайталайды.

Кілт-ключ
Кітапхана  қоры-библиотечный  фонд
инабатты-вежливый
өз істерін- свои обязанности
келіп тұрамын-прихожу
жүйелі-системный
анықтама- справка
дайындалуға-готовиться
пайдалануға-пользоваться
керекті- нужные

«Көп ойлан, жақсы сөйле – пайдалы болсын»

Мәтінмен жұмыс:

Біздің кітапхана  екінші қабатта орналасқан.Онда  орыс, қазақ, ағылшын және басқа тілдерде  кітаптар бар. Біз күнде кітапханаға   келіп тұрамыз.

Іші өте таза, жылы, әдемі.Кітапханада  түрлі газет-журналдар да көп. Онда  өте мәдениетті,инабатты,өз істерін жақсы білетін Дворецкая Светлана  Станиславовна жұмыс істейді. Кітапханада  керекті журнал немесе кітаппен  пайдалануға болады.Мұнда сабаққа дайындалуға жақсы жағдай жасалған.Кітапхананың негізі болып саналатын өте бай библиографиялық анықтама аппараты-жүйелі алфавиттік каталогы бар. Ол –кітапхана қорының негізгі кілті.

Оқушылар тізбектеп оқиды, аударады, жаңа сөздердің астын сызады.

«Жедел жауап  аялдамасы»
Сұрақ-жауап:
1. Кітапхана нешінші қабатта?          Кітапхана екінші қабатта
2. Онда қандай кітаптар  бар?      Онда қазақ, орыс, ағылшын және басқа тілдерде кітаптар бар
3. Біздің кітапханада кім  жұмыс істейді?Кітапханада дворецкая Светлана станиславовна  жұмыс істейді
4. Кітапханада не істеуге болады? Кітапханада сабаққа дайындалуға болады
5. Кітапхана қорының негізгі кілті не? Негізгі кілті- жүйелі  алфавиттік каталог

Тапсырмалар:

1.Мәтіннен  сөйлемнің аудармасын  тап:
1.В библиотеке  много разных газет и журналов.Там  созданы хорошие  условия для подготовки к уроку. Он является  основным ключом библиотечного фонда.

Біздің кітапхана  екінші қабатта орналасқан.Онда  орыс, қазақ, ағылшын және басқа тілдерде  кітаптар бар. Біз күнде кітапханаға   келіп тұрамыз.Іші өте таза, жылы, әдемі.Кітапханада  түрлі газет-журналдар да көп. Онда  өте мәдениетті,инабатты,өз істерін жақсы білетін Дворецкая Светлана  Станиславовна жұмыс істейді. Кітапханада  керекті  журнал немесе кітаппен  пайдалануға болады.Мұнда сабаққа дайындалуға жақсы жағдай жасалған.Кітапхананың негізі болып саналатын өте бай библиографиялық анықтама аппараты-жүйелі алфавиттік каталогы бар. Ол –кітапхана қорының негізгі кілті.

3. Берілген сөздерді  СККТ бойынша  фонетикалық талдау жасаңыз:кітапхана, журнал
***
Берілді: кітапхана
Шешімі: 9О=-4(і,3а)
5(к,т,п,х,н)

1.тілдің қатысыны қарай -4О=_1(і)жіңішке

3 (а) жуан
Жақтың қатысыны қарай-4O=_1(і) қысаң

3(а) ашық
Еріннің қатысына қарай-4О=_1(і) езулік

3(а) еріндік
5О=4(к,т,п,х,)қатаң

1(н) үнді
***
журнал 0=
Берілді: журнал
Шешімі: 6О= 2(у,а)
4(ж,р,н,л)

1.тілдің қатысыны қарай -2О=_2(у,а) жуан Жақтың қатысыны қарай-2O=_2(у,а)ашық

Еріннің қатысына қарай-2О= 2(у,а) еріндік
4О=-1(ж)ұяң

3(р,н,л) үнді

БІЛЕГІҢЕ СЕНБЕ, БІЛІМІҢЕ СЕН.

1.Мақал-мәтелдерді аяқтап жазыңыз.
Кітап пен ғылым –тілсіз ….(мұғалім)
Кітап алтын  ….(қазына)
Күш – білімде,
Білім …(кітапта).
Кітап - білім бұлағы,
Білім -….( өнер шырағы).
Кітап көзі жұмыққа арзан,
көзі ашыққа …..(маржан).
Кітап - қаймақ, білім - ….(оймақ )
Кітап - оқығандікі, білім …..(тоқығандікі).
(мұғалім,қазына,кітапта, өнер шырағы, оймақ, маржан, тоқығандікі)

2.Мәтінге 5 сұрақ дайындандар:
1. Біз күнде  қайда барамыз?
2. Дворецкая Светлана Станиславовна қайда жұмыс істейді?
3. Кітапханада қандай  кітаптар бар?
4. Кітапхана қандай?
5. Кітапханада  немен пайдалануға болады?

3. Сөз тіркесін құраңыз :
Инабатты
Жүйелі
Пайдалануға
Басқа
Керекті
Журнал
Кілті
Дайындалуға
Сабаққа
Болады
Адам
Каталог
Тілдерде
Келіп тұрамыз
Жиі
негізгі

«Тапқыр болсаң, айтып көр»

1.Мәтіннен  түбірлес сөздерді табыңыз :кітапхана,кітапханаға, кітапханада,кітапхананың
2.  Мақалды тап: Кітап-алтын қазына
К, а, і, қ, а, н, а, з, п, т, а, ы, н, л, ы, т

Сабақты қорытындылау:
1. Кітапхана қайда орналасқан? Кітапхана екінші қабатта
2. Кітапханада не бар?    Газет-журналдар және кітаптар бар
3. Кітапхана қорының негізгі кілті не? Негізгі кілті- жүйелі  алфавиттік каталог
4. Кітапханашы қандай адам?Кітапханашы  өте мейірімді, инабатты адам
5. Кітаптар қандай тілдерде? Онда қазақ, орыс, ағылшын және басқа тілдерде

Үйге тапсырма: «Мектеп кітапханасы» тақырыбына  Эссе жасау
«Мәдениетті, инабатты» сөздеріне  СКТТ фонетикалық  талдау жасау

Рефлексия.  Балалар бүгінгі сабақтан сендер қандай әсер алдыңдар не ұнады не ұнамады айтып, смалик арқылы көрсетіңдер.

Бағалау .

 


Ұқсас тақырыптар:

Оставьте комментарий

Добавьте комментарий ниже или обратную ссылку со своего сайта. Вы можете также подписаться на эти комментарии по RSS.

Всего хорошего. Не мусорите. Будьте в топе. Не спамьте.

Вы можете использовать коды HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

На сайте используются Gravatar. Чтобы его получить зарегистрируйтесь Gravatar.