10 Август 2011 – 18:58 | 40 пікір

Құрметті ИНФОРМАТИКТЕР!
Cайтымыз сіздердің арқаларыңызда, аз уақытта Қазақстандағы ең танымал сайттардың біріне айналып келеді. Кейбір қазақ тілді сайттар өз контенттерін біздің сайтқа қарап өзгертіп қолданушыларын да көбейтті. Біздің үлгімізбен біршама жаңа сайттар ашылды. Соған қарағанда Информатик …

Толығырақ »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Басты бет » Бастауыш сынып, Математика

92* 4 және 368:4 түріндегі көбейту және бөлу.

Опубликовал Zhauhar в 22 Февраль 2012 – 21:47Пікір жоқ
Бұл мақала 444 рет оқылды, 1 рет бүгін

3 «Ә» сыныбында өткен ашық сабақ
Сабақтың тақырыбы: 92* 4 және 368:4 түріндегі көбейту және бөлу.

Мақсаты: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және үш таңбалы

санды бір таңбалы санға бөлу тәсілдері.
Білімділігі:Екі және үш таңбалы сандарды разрядтық қосылғышқа
жіктеп,қосындыны санға көбейту және бөлу тәсілдерін еске
түсіріп қайталау.
Дамытушылығы: Оқушылардың есте сақтау,ойлау қабілетін дамыта отырып,
ауызша,жазбаша есептеу арқылы білім деңгейін дамыту.
Тәрбиелігі: Сабаққа қызығушылығын,белсенділігін арттыру арқылы
шығармашылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:Бағалау бетшесі,даму мониторингі,тірек белгілері,интериактивті тақта,парақшалар.
Сабақтың әдісі:Оқытудың үшөлшемді педагогикалық технологиясы,сауалнама.
Сабақтың түрі:Аралас сабақ.
Сабақтың жүру барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі.
2.Ой қозғау.
3.Қызығушылықты ояту.
4.Мағынаны таныту.
5.Деңгейлік тапсырма.
6.Бағалау бетшесін толтыру.
7.Қорытынды.

I.Ұйымдастыру.
а)Оқушыларға сыныпта қонақтар екенін хабарлау.
ә)Сабаққа зейінін аудару.
Үй тапсырмасы:
Өткен сабақта толтырылған бағалау бетшесі арқылы әр оқушыға әртүрлі тапсырма,сол себепті дәптер жинап алып тексеріледі.
II.Ой қозғау :
Өткенді қорыту мақсатында сауалнама жүргізу.
(жауабын тірек сигнал белгілері арқылы көрсету )
1.8*9=72 9*8=72 бұл көбейтудің қандай қасиеті?
а )терімділік ә) ауыстырымдылық б) үлестірімділік

2. 3-тің кубы нешеге тең?
а )27 ә)36 б)81

3.Қосындыны санға көбейту үшін әр қосылғышты сол санға көбейтіп,сонда шыққан көбейтінділерін қосуға болады,бұл көбейтудің қандай қасиеті?
а )ауыстырымдылық ә )үлестірімділік б)терімділік

х:8=5 бұл теңдеуде қай компонент белгісіз?

а )бөлгіш ә)азайғыш б)бөлінгіш

5.Қосындыны санға бөлу және көбейтудің неше тәсілі бар?
а ) 3 ә) 4 б) 2

III. Қызығушылықты ояту:
«Кім шапшаң?» ойыны Көбейту кестесін қайталау, еске түсіру мақсатында
1 қатар 1-ші көбейткіш
2 қатар 2-ші көбейткіш
3 қатар көбейтіндінің мәні.

IV.Мағынаны таныту:

Түсіндірме: 92*4=(90+2)*4=90*4+2*4=368
368:4=(360+8):4=360:4+8:4=92

Тақтада түсіндіре отырып орындау.

Тақтамен жұмыс:
№2 тапсырманы тақтада түсіндіре отырып орындату.
83*2 72*3
166:2 216:3

№3 есеп а)Шарты:
Шешуі:
82 км- 3 сағ 82*3=( 80+2)*3
62 км- 4 сағ 62*4=(60+2)*4
Барлығы- ?км 246+248= 494(км)

Жауабы:Барлығы 494 км.

V.Ой толғаныс.

Деңгейлік тапсырмалар:

I деңгей

1)№6 т (142бет)

2)№ 7 т (а,ә) 142-143бет

II деңгей

№3 (ә) 142бет

№2 т 3-4 бағаны 142бет

III деңгей

№4 т 142бет

36 санын 4-ке бөлінетін екі қосылғыштың қосындысы түрінде жіктеп жаз

IV. Шығармашылық деңгей:

Мақпал 14жаста ,ал Тоғжан 8 жаста.Мақпал 9жаста болғанда,Тоғжанның неше жаста болғанын тап.

VI.Лидер оқушыларды көмекке шақыру.

VII.Оқушылардың бағалау бетшесін толтыру.(Жеке оқушылардың ведомосін толтыру)

VIII.Бағалау мониторингісі.

IX. Үйге тапсырма

Х.Сабақты қорыту.
Сұрақ-жауап әдісі арқылы.

1.Қосындыны санға көбейтудің неше тәсілі бар,ережесін айту.
2.Қосындыны санға бөлудің неше тәсілі бар,ережесін айту.

Карахметова Жаухар Тулегеновна.
Жезқазған қаласындағы №11 орта
мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Ұқсас тақырыптар:

Оставьте комментарий

Добавьте комментарий ниже или обратную ссылку со своего сайта. Вы можете также подписаться на эти комментарии по RSS.

Всего хорошего. Не мусорите. Будьте в топе. Не спамьте.

Вы можете использовать коды HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

На сайте используются Gravatar. Чтобы его получить зарегистрируйтесь Gravatar.