Информатиктердің интернеттегі еркін бірлестігі (ИИЕБ). Мүше болу тәртібі.
30 Сентябрь 2013 – 12:36 | Комментариев 60

Құрметті ИНФОРМАТИКТЕР!
Cайтымыз сіздердің арқаларыңызда, аз уақытта Қазақстандағы ең танымал сайттардың біріне айналып келеді. Кейбір қазақ тілді сайттар өз контенттерін біздің сайтқа қарап өзгертіп қолданушыларын да көбейтті. Біздің үлгімізбен біршама жаңа сайттар ашылды. Соған қарағанда Информатик …

Читать запись полностью »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Главная » Информатика, Таңдаулы

Алгоритм және оның қасиеттері

Опубликовал в 10 Декабрь 2013 – 15:06Нет комментариев

Қожагелдиева Нұргүл - информатика пәнінің мұғалімі, Кызылорда каласы, №6 К.Маркс атындағы орта мектеп.

Сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз

Алгоритм
Алгоритм – математиканың, программалаудың бастапқы ұғымдарының бірі.
Алгоритм дегеніміз – қойылған есептің шешімін, яғни ізделініп жатқан нәтижеге қол жеткізу үшін орындалатыніс-әрекеттер тізбегінің дәл және түсінікті сипаттамасы.
Алгоритмді адамдар және әртүрлі құрылғылар – компьютерлер, автоматтар, тұрмыс техникасы, роботтар орындайды.

Атқарушылардан алгоритмді дәл орындау талап етіледі.
Алгоритмдегі әрбір іс-әрекет команда, ал командалар жиынтығы атқарушы командала жүйесі деп аталады.

Алгоритмді адамдар және әртүрлі құрылғылар – компьютерлер, автоматтар, тұрмыс техникасы, роботтар орындайды.

Атқарушылардан алгоритмді дәл орындау талап етіледі.
Алгоритмдегі әрбір іс-әрекет команда, ал командалар жиынтығы атқарушы командала жүйесі деп аталады.

Қысқа мерзімді жоспар

Информатика 9 «экс»
Күні, уақыты 21.11.2021 жыл Бейсенбі, 3-сабақ
Тақырыбы Алгоритм және оның қасиеттері
Сілтемелер «Информатика 12 жылдық мектепке арналған 9 сынып» Е.В.Шевчук, Н.С.Колева
Жалпы мақсаттар: Алгоритм туралы түсінік қалыптастыру. Алгоритмнің қасиеттерін таныстыру.
Оқыту нәтижесі: Алгоритм туралы түсінік қалыптасады, қасиеттерін біледі
Оқыту әдістері: СТО                   Диалогтық оқыту        АКТ,Формативті бағалау Жеке жұмыс                                                       Топтық жұмыс.
Негізгі идея Алгоритм, оның қасиеттері
Құрал- жабдықтар Интерактивті тақта, слайдтар, стикер, постер
І. Қызығушылықты ояту.  4 минут
Мұғалім әрекеті:Сыныпта  жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.Оқушыларға компьютердің 5 құрылғылары таратылып беріледі. Оқушы әрекеті:Есімдеріне сын есім жалғап, тілегін айту.Берілген құрылғылардан компьютер құрастырып, 3 топқа бөлінеді.
                                  ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. 12 минут
Мұғалім әрекеті:

  1. Деректер қоры
  2. ДҚ кестесін құру
  3. Форма құру тақырыптары беріледі

 

Оқушылар әрекеті:Үш топ берілген тақырыптар бойынша постер жасап, қорғайды.Смайлик арқылы топтық бағалау.
 ІІІ. Ой-толғаныс. 3 минут.
Мұғалім әрекеті:

  1. Орта ғасырлық Ұлы математик, тарихшы, жұлдызшы (астроном)?
  2. Бұл ғалымның мәліметтері туралы мәліметтер өте аз сақталған.
  3. Ғалымның тағы бір лақап аты - әл-Маджуси
  4. Оның есімі туған елін көрсетеді.
  5. Ортаазиялық Хорезм мемлекетінде туылған.
Оқушылар әрекеті:Оқушы сұраққа жауап береді.
ІҮ.Жаңа сабақ.25-26мин
Мұғалім әрекеті:Алгоритм және оның қасиеттері тақырыбын түсіндіру(презентация арқылы)Топтарға мінсіз оқушының күн режимі тақырыбы беріледіОқушылардан компьютер арқылы тест алады. Оқушылар әрекеті:Оқушылар тыңдап, дәптерлеріне түртіп жазып алып отырады.Топтар мінсіз оқушының күн режимінің алгоритмін жасап, қорғайдыЕкі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы топтық бағалау.Оқушылар компьютерде тест сұрақтарына жауап береді.
 «Рефлексия»  жасайды (кері байланыс алу)  2 минутОқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, тақтаға іледі.
Бағалау            Мұғалім әрекеті:Формативті бағалау Мақтау марапаттау Оқушылар әрекеті:Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалау
 Үй тапсырмасы1 минут Тақырыпты оқып келу. Мысал келтіру.Алгоритм және оның қасиеттері.

Ұқсас тақырыптар:

Оставьте комментарий

Вы должны войти , чтобы оставить комментарий.