Алгоритм және оның қасиеттері
Қожагелдиева Нұргүл - информатика пәнінің мұғалімі, Кызылорда каласы, №6 К.Маркс атындағы орта мектеп.
Сабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз
Алгоритм
Алгоритм – математиканың, программалаудың бастапқы ұғымдарының бірі.
Алгоритм дегеніміз – қойылған есептің шешімін, яғни ізделініп жатқан нәтижеге қол жеткізу үшін орындалатыніс-әрекеттер тізбегінің дәл және түсінікті сипаттамасы.
Алгоритмді адамдар және әртүрлі құрылғылар – компьютерлер, автоматтар, тұрмыс техникасы, роботтар орындайды.
Атқарушылардан алгоритмді дәл орындау талап етіледі.
Алгоритмдегі әрбір іс-әрекет команда, ал командалар жиынтығы атқарушы командала жүйесі деп аталады.
Алгоритмді адамдар және әртүрлі құрылғылар – компьютерлер, автоматтар, тұрмыс техникасы, роботтар орындайды.
Атқарушылардан алгоритмді дәл орындау талап етіледі.
Алгоритмдегі әрбір іс-әрекет команда, ал командалар жиынтығы атқарушы командала жүйесі деп аталады.
Қысқа мерзімді жоспар
Информатика | 9 «экс» | ||||||
Күні, уақыты | 21.11.2021 жыл | Бейсенбі, 3-сабақ | |||||
Тақырыбы | Алгоритм және оның қасиеттері | ||||||
Сілтемелер | «Информатика 12 жылдық мектепке арналған 9 сынып» Е.В.Шевчук, Н.С.Колева | ||||||
Жалпы мақсаттар: | Алгоритм туралы түсінік қалыптастыру. Алгоритмнің қасиеттерін таныстыру. | ||||||
Оқыту нәтижесі: | Алгоритм туралы түсінік қалыптасады, қасиеттерін біледі | ||||||
Оқыту әдістері: | СТО Диалогтық оқыту АКТ,Формативті бағалау | Жеке жұмыс Топтық жұмыс. | |||||
Негізгі идея | Алгоритм, оның қасиеттері | ||||||
Құрал- жабдықтар | Интерактивті тақта, слайдтар, стикер, постер | ||||||
І. Қызығушылықты ояту. 4 минут | |||||||
Мұғалім әрекеті:Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.Оқушыларға компьютердің 5 құрылғылары таратылып беріледі. | Оқушы әрекеті:Есімдеріне сын есім жалғап, тілегін айту.Берілген құрылғылардан компьютер құрастырып, 3 топқа бөлінеді. | ||||||
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. 12 минут | |||||||
Мұғалім әрекеті:
|
Оқушылар әрекеті:Үш топ берілген тақырыптар бойынша постер жасап, қорғайды.Смайлик арқылы топтық бағалау. | ||||||
ІІІ. Ой-толғаныс. 3 минут. | |||||||
Мұғалім әрекеті:
|
Оқушылар әрекеті:Оқушы сұраққа жауап береді. | ||||||
ІҮ.Жаңа сабақ.25-26мин | |||||||
Мұғалім әрекеті:Алгоритм және оның қасиеттері тақырыбын түсіндіру(презентация арқылы)Топтарға мінсіз оқушының күн режимі тақырыбы беріледіОқушылардан компьютер арқылы тест алады. | Оқушылар әрекеті:Оқушылар тыңдап, дәптерлеріне түртіп жазып алып отырады.Топтар мінсіз оқушының күн режимінің алгоритмін жасап, қорғайдыЕкі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы топтық бағалау.Оқушылар компьютерде тест сұрақтарына жауап береді. | ||||||
«Рефлексия» жасайды (кері байланыс алу) 2 минутОқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, тақтаға іледі. | |||||||
Бағалау | Мұғалім әрекеті:Формативті бағалау Мақтау марапаттау | Оқушылар әрекеті:Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалау | |||||
Үй тапсырмасы1 минут | Тақырыпты оқып келу. Мысал келтіру.Алгоритм және оның қасиеттері. |
Ұқсас тақырыптар:
- Биология-8. Қанның құрамы мен қасиеттері.
- Информатика-5. Алгоритмдерді жазу формалары: сөздік, графикалық.
- Информатика бойынша олимпиада есептерінің шығарылуы, II этап, 2009-2010.
- Паскаль. Кіріс, шығыс файлдары
- Информатика. CoreDraw. Қылқалам өлшемінің берілуі және объектіні түспен бояу.
- Инф-9. Алгоритмдік тіл, жалпы ережелері. Алогритм командалары, құрылымы (3 сағ.№3,4,5)..
- I-тур. Информатикадан 2011-2012 жылғы аудандық олимпиадасы, 2-этап, 5 сағат (2012 облыстық І-тур)..
- Алгоритм үғымы. Информатика-9.
- Информатикадан 6-сыныпқа арналған аралық тест (жаратылыстану).
- Тармақталу командасы (көрнекті ашық сабақ).