Өткен жылдар жемісі. Тәуелсіз Қазақстаның тарихи кезеңдері (ТС материалдары).
5 Ноябрь 2013 – 09:32 | Нет комментариев

Саирова Назира К. Шығыс Қазақстан облысы, Жарма ауданы білім бөлімінің әдіскері.
1990- 25 қазанда Қазақстан Егемендігі туралы Декларация қабылданды.
1991-Республика жұртшылығы тұңғыш рет Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевты республикамыздың Президенті етіп сайлайды.
16-желтоқсанда Қазақстан республикасы жоғарғы сессиясы «Тәуелсіз демократиялық және құқықтық мемлекет»-деп …

Читать запись полностью »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Главная » Ұстаздар шығармашылығы

Деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу

Опубликовал в 13 Март 2013 – 10:24Нет комментариев

Сейтқазиев Жанат, Жабыл облысы, Байқадам ауылы, Байқадам орта мектебі.

Нәтижеге бағытталған білім - тұлғаның руханилығын дамытудың қайнар көзі.

Шығармашылық тақырыбым: “Деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу”.

Мақсаты:

  •  Оқушылардың мемлекеттік білім стандарты талаптарына сай білім алуын қамтамасыз ету.
  •  Оқушыларды пәнге қызықтыру, ынталандыру, оларды өз қабілеттеріне, мүмкіндіктеріне сенуге дағдыландыру.
  •  Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу дағдысын дамытып, шығармашылық белсенділігін арттыру.

Міндеті:

  •        Деңгейлеп   оқытуда   оқушының ізденушілік-зерттеушілік әрекетін ұйымдастыру және жаңа технологияны пайдалана отырып жүзеге асыру.

“Үш өлшемді әдістемелік жүйе” педагогикалық технологиясы - нәтижеге бағытталған білім беру құралы.

Деңгейге бөліп оқытудың тиімділігі:

1) Оқушының психологиялық танымы.

2) Теориялық  дайындығы есепке алынуы тиіс.

Деңгейлік тапсырмалар арқылы мұғалім оқушының нені меңгергенін, нені меңгермегенін біледі. Соның нәтижесінде оқушыда намыс оты оянады, басқалардан қалып қалмауға тырысады. Бұл технология біріншіден,  дамыта оқыту идеясын жүзеге асыруға көмектеседі, өйткені ол оқушының ойлау қабілетін, ынтасын, белсенділігін көтереді. Әр оқушының оқушылық деңгейде білім алуына мүмкіндік береді. “Үш өлшемді әдістемелік жүйе” педагогикалық технологиясы оқушының да, мұғалімнің де белсенді шығармашылық қызметін дамытуға бағытталған.

Ж.А.Қараев

жалғасын слайдтты көшіріп алып қараңыз.

Ұқсас тақырыптар:

Оставьте комментарий

Вы должны войти , чтобы оставить комментарий.