Деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу
Сейтқазиев Жанат, Жабыл облысы, Байқадам ауылы, Байқадам орта мектебі.
Нәтижеге бағытталған білім - тұлғаның руханилығын дамытудың қайнар көзі.
Шығармашылық тақырыбым: “Деңгейлеп оқыту технологиясын пайдалану арқылы оқушыларды шығармашылыққа баулу”.
Мақсаты:
- Оқушылардың мемлекеттік білім стандарты талаптарына сай білім алуын қамтамасыз ету.
- Оқушыларды пәнге қызықтыру, ынталандыру, оларды өз қабілеттеріне, мүмкіндіктеріне сенуге дағдыландыру.
- Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу дағдысын дамытып, шығармашылық белсенділігін арттыру.
Міндеті:
- Деңгейлеп оқытуда оқушының ізденушілік-зерттеушілік әрекетін ұйымдастыру және жаңа технологияны пайдалана отырып жүзеге асыру.
“Үш өлшемді әдістемелік жүйе” педагогикалық технологиясы - нәтижеге бағытталған білім беру құралы.
Деңгейге бөліп оқытудың тиімділігі:
1) Оқушының психологиялық танымы.
2) Теориялық дайындығы есепке алынуы тиіс.
Деңгейлік тапсырмалар арқылы мұғалім оқушының нені меңгергенін, нені меңгермегенін біледі. Соның нәтижесінде оқушыда намыс оты оянады, басқалардан қалып қалмауға тырысады. Бұл технология біріншіден, дамыта оқыту идеясын жүзеге асыруға көмектеседі, өйткені ол оқушының ойлау қабілетін, ынтасын, белсенділігін көтереді. Әр оқушының оқушылық деңгейде білім алуына мүмкіндік береді. “Үш өлшемді әдістемелік жүйе” педагогикалық технологиясы оқушының да, мұғалімнің де белсенді шығармашылық қызметін дамытуға бағытталған.
Ж.А.Қараев
жалғасын слайдтты көшіріп алып қараңыз.
Ұқсас тақырыптар:
- XXI- ғасыр көшбасшысы интеллектуальдық ойын (СТС).
- Абай және ислам (баяндама)
- Авторлық жоба: Халық ауыз әдебиетін оқыта отырып, оқушыларды шығармашылық өнерге баулу.
- Гипотеза (ғылыми деректермен негізделген жорамал-болжам).
- ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДА ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ
- Педагогика. Оқушы портфолиосы.
- Бастауыш сыныптарға арналған математика және тіл сабақтарында қолданылатын сөзжұмбақтар жинағы.
- 2-сынып. Сұраулы сөйлем. Пысықтау сабағы (саралап оқыту технологиясы). 2-сабақ: Негізгі және туынды зат есім.
- Педагогика. Жеке тұлғаға бағытталған оқыту технологиясы.
- Дүние тану. 2-класс. Бұлар қайдан шығады?