Информтаикадан 7-11 сыныптар үшін 2012-2013 жылына арналған күнтізбелік жоспар.
Бұл мақала 857 рет оқылды, 29 рет бүгін
Түсінік хат
7 – сынып күнтізбелік тақырыптық жоспар «Информатика» пәнінен Қазақстан Республикасы жалпы білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты ҚР БжҒМ-нің 09.07.2021 ж. №367 стандартты бұйрығымен бекітілген және 2012-2013 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін мектептеріне арналған әдістемелік нұсқау хат 2012 жылы 20- сәуірде шыққан № 2 бұйрығы негізінде құрастырылды.
7 – сынып - аптасына 1 сағаттан, оқу жылында жалпы сағат саны 34 сағат.
7 – сыныпқа арналған «Информатика» оқу бағдарламасы – Астана, 2010. – 14 б. ҚР БжҒМ, 2010.
Жалпы орта білім ұйымдарында пайдалануға рұқсат етілген оқу - әдістемелік кешендердің тізбесі ҚР БжҒМ-нің 2012 жылғы 20 қаңтардағы №12 бұйрығымен бекітілген және оған сәйкес 7 – сыныпта келесі оқулықпен оқыту жалғасатын болады:
7 – сынып «Информатика» Ермеков Н, Стифутина Н. – Алматы: «Атамұра» 2007
Түсінік хат
8 – сынып күнтізбелік тақырыптық жоспар «Информатика» пәнінен Қазақстан Республикасы жалпы білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты ҚР БжҒМ-нің 09.07.2021 ж. №367 стандартты бұйрығымен бекітілген және 2012-2013 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін мектептеріне арналған әдістемелік нұсқау хат 2012 жылы 20- сәуірде шыққан № 2 бұйрығы негізінде құрастырылды.
8 – сынып - аптасына 1 сағаттан, оқу жылында жалпы сағат саны 34 сағат.
8 – сыныпқа арналған «Информатика» оқу бағдарламасы – Астана, 2010. – 14 б. ҚР БжҒМ, 2010.
Жалпы орта білім ұйымдарында пайдалануға рұқсат етілген оқу - әдістемелік кешендердің тізбесі ҚР БжҒМ-нің 2012 жылғы 20 қаңтардағы №12 бұйрығымен бекітілген және оған сәйкес 8 – сыныпта келесі оқулықпен оқыту жалғасатын болады:
8 – сынып «Информатика» Е.В. Шевчук, Н.С.Кольева. – Алматы: «Мектеп» 2008
Түсінік хат
9 – сынып күнтізбелік тақырыптық жоспар «Информатика» пәнінен Қазақстан Республикасы жалпы білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты ҚР БжҒМ-нің 09.07.2021 ж. №367 стандартты бұйрығымен бекітілген және 2012-2013 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін мектептеріне арналған әдістемелік нұсқау хат 2012 жылы 20- сәуірде шыққан № 2 бұйрығы негізінде құрастырылды.
9 – сынып - аптасына 1 сағаттан, оқу жылында жалпы сағат саны 34 сағат.
9 – сыныпқа арналған «Информатика» оқу бағдарламасы – Астана, 2010. – 14 б. ҚР БжҒМ, 2010.
Жалпы орта білім ұйымдарында пайдалануға рұқсат етілген оқу - әдістемелік кешендердің тізбесі ҚР БжҒМ-нің 2012 жылғы 20 қаңтардағы №12 бұйрығымен бекітілген және оған сәйкес 9 – сыныпта келесі оқулықпен оқыту жалғасатын болады:
9 – сынып «Информатика»Н.Т Ермеков, В.А.Криворучко, Л.Н.Кафтункина. - Алматы: «Мектеп» 2009
Түсінік хат
10 – сынып күнтізбелік тақырыптық жоспар «Информатика» пәнінен Қазақстан Республикасы жалпы білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты ҚР БжҒМ-нің 09.07.2021 ж. №367 стандартты бұйрығымен бекітілген және 2012-2013 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін мектептеріне арналған әдістемелік нұсқау хат 2012 жылы 20- сәуірде шыққан № 2 бұйрығы негізінде құрастырылды.
10 – сынып - аптасына 1 сағаттан, оқу жылында жалпы сағат саны 34 сағат.
10 – сыныпқа арналған «Информатика» оқу бағдарламасы – Астана, 2010. – 14 б. ҚР БжҒМ, 2010.
Жалпы орта білім ұйымдарында пайдалануға рұқсат етілген оқу - әдістемелік кешендердің тізбесі ҚР БжҒМ-нің 2012 жылғы 20 қаңтардағы №12 бұйрығымен бекітілген және оған сәйкес 10 – сыныпта келесі оқулықпен оқыту жалғасатын болады:
10 – сынып «Информатика» Ермеков Н. Т, Криворучко В.А, Ноғайбаланова С.Ж. – Алматы: «Мектеп» 2009
Түсінік хат
11 – сынып күнтізбелік тақырыптық жоспар «Информатика» пәнінен Қазақстан Республикасы жалпы білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты ҚР БжҒМ-нің 09.07.2021 ж. №367 стандартты бұйрығымен бекітілген және 2012-2013 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін мектептеріне арналған әдістемелік нұсқау хат 2012 жылы 20- сәуірде шыққан № 2 бұйрығы негізінде құрастырылды.
11 – сынып - аптасына 1 сағаттан, оқу жылында жалпы сағат саны 34 сағат.
11 – сыныпқа арналған «Информатика» оқу бағдарламасы – Астана, 2010. – 14 б. ҚР БжҒМ, 2010.
Жалпы орта білім ұйымдарында пайдалануға рұқсат етілген оқу - әдістемелік кешендердің тізбесі ҚР БжҒМ-нің 2012 жылғы 20 қаңтардағы №12 бұйрығымен бекітілген және оған сәйкес 11 – сыныпта келесі оқулықпен оқыту жалғасатын болады:
11 – сынып «Информатика» Ермеков Н. Т, Криворучко В.А, Ноғайбаланова С.Ж. – Алматы: «Жазушы» 2007
а 7 – сынып Авторы: Ермеков Н, Стифутина Н.
Баспасы: Алматы «Атамұра» 2007
№ | Тақырыбы | Сағат | Уақыты | Сабақ түрі | Нені білуі керек? | Нені үйренуі керек? | Көрнекіліктер | Ескерту |
1 | Есептеуiш техника кабинетiнде техника қауiпсiздiгiн сақтау ережелерi. | 1 | Кіріспе сабақ | ЕТ кабинетинде орындалатын ережелерді | ЕТ каб-не рұқсатмен кіру, жұмыс орнын таза ұстау | ДК, Слайд презентация | ||
2 | «Ақпарат» ұғымы. Адам ақпаратпен не істейді? Адам ақпаратты қалай қабылдайды? | 1 | Түсіндіру, әңгімелесу | Ақпарат және ақпараттың берілу жолдарын | Ақпаратты қабылдап, берип | Оқулық, дидактикалық кестелер | ||
3 | Ақпаратты кодтау. ASCII коды | 1 | Жаңалықты қолдану, жазбаша сұрау | Қалай кодталады | Ақп-ты кодтап | ASCII коды кестесі, тақта | ||
4 | Ақпаратты компьютерде сақтау | 1 | Практикум элементі бар, түсіндірмелі | Ком-де ақ-ты сақтап | Ком-де ақ-ты сақтап | ДК, оқулық | ||
5 | Компьютер деген не? Программалық жабдықтамалар. Есептеу құрылғылары мен машиналар. ЭЕМ және оның даму буындары | 1 | Аралас сабақ | Компьютер, оның буындарын | Компьютерді іске қосып | ДК, Слайд презентация | ||
6 | Компьютердің құрылысы. Жүйелік блок. Процессор. Жедел жад. | 1 | Корсетіп-түсіндіру | Жүйелік блок, процессор, жедел жад туралы | Қайда орналасқанын, міндеттерін | ДК, Слайд презентация | ||
7 | Монитор. Пернетақта.Тышқан. Джойстик | 1 | Корсетіп-түсіндіру | Монитор. Пернетақта.Тышқан. Джойстик туралы | Олар жүй-і бл-қа қалай қос-ды | ДК, Слайд презентация | ||
8 | Баспа құрылғылары. Сыртқы жад. Компакт-дискілер. Сканер | 1 | Корсетіп-түсіндіру | Баспа құр-р, компакт-дис-р тур-ы | Баспа құр-рын қосып | ДК, Слайд презентация | ||
9 | Windows операциялық жүйесі | 1 | әңгіме сабақ | Операц-қ жүйе туралы | Windows о.ж ортасында ж/ж | ДК, оқулық | ||
10 | Windows объектілері, терезелері | 1 | Практикум элементі бар, түсіндірмелі | Windows терез-де жұмыс жасау | Windows терез-де жұмыс жасай алу | ДК, Слайд презентация | ||
11 | Терезе элементтері Пр/ж №1 | 1 | Практикалық жұмыс | Теориямен прак-ны байланыстырып | Комп-де ж-с жасау | ДК, таратпалы карточкалар | ||
12 | Программаларды іске қосу және құжаттарды ашу. | 1 | Аралас сабақ | Комп-де жұмыс істеуді | Комп-де жұмыс істеп дағды-у | ДК, оқулық | ||
13 | Файлдар мен қапшықтар. | 1 | Аралас сабақ | Файл және қапшық ұғымын | Оларды құру және сақтау | ДК, оқулық | ||
14 | Объектілермен жұмыс істеу. | 1 | Практикалық элементі бар, түсіндірмелі | Об-мен жұмыс түрі | Об-мен жұмыс істеп | ДК, таратпалы жұмыстар | ||
15 | Дискілерді пішімдеу. Объектіні дискетке көшіру. | 1 | Практикалық элементі бар, түсіндірмелі | Пішімдеу ұғымын | Пішімдеп, об-ні көшіріп | ДК, диск | ||
16 | Windows операциялық жүйесі
Бақылау жұмысы №1 |
1 | Бақылау сабағы | өткен сабақтарды қорытындылап | өткен сабақтарды қорытындылап | Тест тапмырмасы | ||
17 | PAINT графикалық редакторында жұмыс істеу. | 1 | Түсіндіру, әңгімелеу | Paint прог-сы туралы | Paint прог-сын ашып | ДК, слайд презентация | ||
18 | PAINT графикалық редакторының құралдары: квадраттарды, төртбұрыштарды, тік сызықтарды, эллипсті салу | 1 | Практикалық элементі бар, түсіндірмелі | Граф-қ ред-дың құралдары туралы | Граф-қ ред-дың құралдарын қолданып | ДК, оқулық | ||
19 | PAINT графикалық редакторының құралдары: қисық сызықтарды, көпбұрыштарды салу. Қою, бүріккіш құралын пайдалану. | 1 | Практикалық элементі бар, түсіндірмелі | Граф-қ ред-дың құралдары туралы | Граф-қ ред-дың құралдарын қолданып | ДК, оқулық | ||
20 | PAINT графикалық редакторын құру. Пр/ж №2 | 1 | Практикалық жұмыс | Теориямен прак-ны байланыстырып | Paint гр/қ ред-да сурет салып | Таратпалы карточка, ДК | ||
21 | PAINT графикалық редакторының командалары. | 1 | Көрсетіп түсіндіру | Командаларынмен танысу | Командаларын қолданып | ДК, слайд презентация | ||
22 | Үзінділермен жүргізілетін әрекеттер. | 1 | Практикалық элементі бар, түсіндірмелі | Үзінді-мен жүргі-ін әр-ді меңгеруі | әрекеттерді орындай алуы | ДК, оқулық | ||
23 | WordPad мәтіндік редакторында жұмыс жасау. | 1 | Практикалық элементі бар, түсіндірмелі | WordPad туралы | WordPad –ты аша білуі | ДК, слайд презентация | ||
24 | WordPad мәтіндік редакторында құжат құру Пр/ж №3 | 1 | Практикалық жұмыс | Теориямен прак-ны байланыстырып | WordPad – та құжат құрып | ДК, таратпалы карточка | ||
25 | WordPad мәтіндік редакторының қосымша мүмкіндіктері. | 1 | Түсіндіру, әңгімелеу | Қосымша мүмк-ін | Қосымша мүм-ін қолданып | ДК, оқулық | ||
26 | WordPad – та күн, уақыт, сурет кірістіру. | 1 | Көрсетіп, түсіндіру | Күн, сурет, уақытты қалай кірістіретінін | Күн, уақыт, суретті кірістіріп | ДК, оқулық | ||
27 | WordPad мәтіндік редакторы
Бақылау жұмыс №2 |
1 | Бақылау сабағы | өткен сабақтарды қорытындылап | өткен сабақтарды қорытындылап | Таратпалы тест тапсырмасы | ||
28 | Блокнот программасы | 1 | Түсіндіру, әңгімелеу | Блокнот деген не? | Программаға кіріп | ДК, слайд презентация | ||
29 | Калькулятор программасы. | 1 | Түсіндіру, әңгімелеу | Калькулятор деген не? | Программаға кіріп | ДК, слайд презентация | ||
30 | Калькулятормен жұмыс жасау | 1 | Практикалық элементі бар, түсіндірмелі | Түрлерін білуі керек | Программаны қолданып | ДК, таратпалы карточка | ||
31 | Компьютердің мультимедиалық мүмкіндіктері. | 1 | Түсіндіру, әңгімелеу | Мультимедиа деген не? | Оны қолдана білу | ДК, оқулық | ||
32 | Компакт-дискідегі программаларды орнату және іске қосу Пр/ж №4 | 1 | Практикалық жұмыс | Теориямен прак-ны байланыстырып | Программа орнатып | ДК, программасы бар диск | ||
33 | Компьютерлік желілер | 1 | Түсіндіру, әңгімелеу | Желі ұғымымен танысу | Компьютерлік желі түр-ін ажыратып | ДК, Слайд презентация | ||
34 | Блокнот және калькулятор, компьютерлік желілер
Бақылау жұмыс №3 |
1 | Бақылау сабағы | өткен сабақтарды қорытындылап | өткен сабақтарды қорытындылап | Таратпалы тест тапсырмалары, | ||
Барлығы | 34 |
Информатика 8 – сынып
Авторы: Е.В. Шевчук, Н.С.Кольева.
Баспасы: Алматы: «Мектеп» 2008
№ | Тақырыбы | Сағат | Уақыты | Сабақ түрі | Нені білуі керек? | Нені үйренуі керек? | Көрнекіліктер | Ескерту |
1 | ЕТ кабинетіндегі жұмыс тәртібі мен қауіпсіздік техникасынң ережелері. Электр тогымен зақымданған жағдайдағы алғашқы дәрігерлік көмек көрсету. Көз талғанда жасалатын жаттығулар. | 1 | Практикум элементтері бар көрсетіп түсіндіру | Алғашқы көмек және ЕТ каб-гі қауіпсіздік ережелерін | Алғашқы көмек көрсетіп | ДК, Плакат | ||
2 | Ақпарат және информатика. Информатиканың негізгі түсініктері | 1 | аралас сабақ | Ақпарат пен информатика түсініктерін | Ақпаратты комп-де өңдеп | ДК, оқулық | ||
3 | Компьютердің арифиметикалық негіздері. Сандардың тарихы және санау жүйелері | 1 | практикум элементтерінің көмегімен демонстрациялау, баяндау арқылы түсіндіру. | Санау жүйесі ұғымын | Санау жүйелерінде есептер шығару | ДК, таратпалы карточкалар | ||
4 | Ақпарат және ЭЕМ – нің даму кезеңдері
«0» - дік бақылау жұмысы № 1 |
1 | Бақылау сабағы | 7-ші сыныпта өткен тақырыптарды | Өткен сабақ-ды еске түсіріп | Таратпалы тест жұмысы | ||
5 | Екілік санды сегіздік және он алтылық санға ауыстыру. Он алтылық және сегіздік санды екілік санға ауыстыру. Екілік сандармен арифметикалық амалдар орындау «Бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру» Прак жұмыс №1 | 1 | Практикалық сабақ | Теориямен практиканы байланыстырып | Санау жүйелерінде есептер шығару | Оқулық, таратпалы есептер | ||
6 | Логиканың негізгі түсініктері | 1 | практикум элементтерінің көмегімен көрсетіп баяндау арқылы түсіндіру | Логика деген не? | Жаңа сабақты меңгеріп | ДК, слайд презентация | ||
7 | Логикалық амалдар. Лабороториялық жұмыс «Шындық кестесін құру және орындау» | 1 | Зерттеу сабағы | Теорияны практикада қолдана | Логикалық есептер шығарып | Оқулық, тақта, лог амалдары бар кесте | ||
8 | Қазіргі заманғы ДК-лер, оның құрамдас бөліктерінің түрлері. | 1 | Баяндау, көрсету, пікірлесіп түсіндіру | ДК-лердің құрамдас бөліктерін | ДК бөліктерін бір бірімен қосып | ДК, слайд презентация | ||
9 | Компьютердің негізгі компоненттерінің өзара әрекеттесуі. Магистраль. | 1 | Баяндау, көрсету | Негізгі компоненттеріне нелер кіреді? | Қалай байланыстырамыз? | ДК, слайд презентация | ||
10 | Операциялық жүйе | 1 | Баядау, түсіндіру | О ж дегеніміз не? | О ж-ді ажыратып | ДК, оқулық | ||
11 | Операциялық жүйелерді баптау | 1 | Практикум элементі бар, көрсетіп түсіндірмелі | Қалай бапталады? | О ж –ді баптап | |||
12 | Компьютерді вирустардан қорғау | 1 | Аралас сабақ | Вирустардан қалай қорғау керектігін | Антивирус бағ-ын қолданып | ДК, слайд презентация | ||
13 | Компьютерлік графика. Графикалық редактор | 1 | Араласс сабақ | Комп-лік графика ұғымын | Гр-лық ред-ды қолданып | ДК, оқулық | ||
14 | Файлдарды архивтеу | 1 | Көрсетіп түсіндіру | Архивтеу ұғымын | Архивтеп үйрену | ДК, оқулық | ||
15 | Графикалық ақпаратты өңдеу технологиясы
Практикалық жұмыс № 2 |
1 | Практикалық сабақ | Теорияны практикамен байланыстырып | Графикалық ақ-ты өңдеп | Таратпалы тапсырмалар | ||
16 | Логика, операциялық жүйе
Бақылау жұмысы №2 |
1 | Бақылау сабағы | өткен сабақтарды қорытындылап | өткен сабақтарды қорытындылап | Тест тапсырмалары | ||
17 | МS Word - пен танысу | 1 | Баяндау, көрсетіп түсіндіру | МS Word деген не? | МS Word - қа кіріп | ДК, слайд презентация | ||
18 | Мәтіндік құжаттарды редакциялау | 1 | Практикум элементі бар, көрсетіп түсіндіру | Құжат-ды редакцилау ұғымын |
Құж-ды редакциялап |
ДК, оқулық | ||
19 | Мәтіндік құжаттарды форматтау | 1 | Практикум элементі бар, көрсетіп түсіндіру | Құж-ды форматтау ұғымын | Құж-ды форматтап | ДК, оқулық | ||
20 | Мәтін абзацын форматтау | 1 | Практикум элементі бар, көрсетіп түсіндіру | Абзац қалай форматталады? | Абзацты форматтап | ДК, оқулық | ||
21 | Құжат беттерін рәсімдеу | 1 | Аралас сабақ | қ/б рәсімдеуді | Қ/б рәсімдеп | ДК, оқулық | ||
22 | Кестелермен жұмыс | 1 | Аралас сабақ | Кестені қалай қояды | Кесте кірістіріп | ДК, оқулық, тақта | ||
23 | Суреттермен жұмыс | 1 | Аралас сабақ | Сурет қою туралы | Сурет қойып | ДК, оқулық, | ||
24 | Мәтіндік құжаттарды форматтау
Практикалық жұмыс № 3 |
1 | Практикалық сабақ | Теориямен практиканы байланыстырып | м/құж-ды форматтап | Таратпалы тапсырмасы бар карточка | ||
25 | MS Excel - мен танысу | 1 | Түсіндірмелі жаңа сабақ | MS Excel деген не? | MS Excel -ге кіріп | Компьютер, слайд, тақта | ||
26 | MS Excel - ге берілгендерді енгізу және редакциялау | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі | Қалай енгіземіз және редакциялаймыз? | Енгізіп, редакциялап | Компьютер, оқулық, тақта | ||
27 | Формуланы енгізу және көшіру | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі | Формуланы енгізу таралы | Формула енгізіп | Компьютер, оқулық, тақта | ||
28 | Берілгендерді форматтау | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі | Форматттау деген не? | Форматтап үйрену | Компьютер, оқулық, тақта | ||
29 | Диаграммаларды құру, редакциялау және форматтау | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі | Диаграмма деген не? | Оны редак-п, форматтап | Компьютер, оқулық, тақта | ||
30 | Құжат беттерін рәсімдеу және басу
Практикалық жұмыс № 4 |
1 | Практикалық жұмыс | Теориямен парактиканы байланыстыру | Құжат беттерін рәсімдеп | Таратпалы карточкадағы тапсырма | ||
31 | MS Excel - дегі мәліметтер базасы | 1 | Аралас сабақ | Мәліметтер базасы деген не? | МБ-да жұмыс істеп | Компьютер, оқулық, тақта | ||
32 | Мәліметтерді реттеу | 1 | Практикум элемент итерінің көмегімен демонстрациялау баяндау арқылы түсіндіру | Мәліметтерді қалай реттейміз? | Мәліметтерді реттеп | Компьютер, оқулық, тақта | ||
33 | Мәліметтерді сүзгілеу | 1 | Практикум элементтерінің көмегімен демонстрациялау баяндау арқылы түсіндіру | Мәліметтерді қалай сүзгілейсіз? | Мәліметтерді сүзгілеп | Компьютер, оқулық, тақта | ||
34 | Мәтіндік редактор және кестелік процессор
Бақылау жұмысы №3 |
1 | Бақылау сабағы | өткен сабақтарды қорытындылап | өткен сабақтарды қорытындылап | Қорытынды тест жұмысы | ||
Барлығы | 34 |
Информатика 9 – сынып
Авторы:Н.Т Ермеков, В.А.Криворучко, Л.Н.Кафтункина
Баспасы: Алматы: «Мектеп» 2009
№ | Тақырыбы | Сағат | Уақыты | Сабақ түрі | Нені білуі керек? | Нені үйренуі керек? | Көрнекіліктер | Ескерту |
1 | Есептеуiш техника кабинетiнде техника қауiпсiздiгiн сақтау ережелерi. | 1 | Кіріспе, әңгімелеу | ЕТ кабинетинің қау-дік ер-ін | қ/ере-ін сақтап | ДК, слайд презентация | ||
2 | Алгоритм және оның қасиеттері. | 1 | Аралас сабақ | Алгоритм, оның қасиет-рі ұғымдарын | Алгоритм қасиеттерін ажыратып | ДК, слайд презентация | ||
3 | Ақпарат және информатика. Санау жүйесі.
«0» - дік бақылау жұмысы №1 |
1 | Бақылау сабағы | 8 – сыныпта өткен сабақты | өткен сабақтарды еске түсіріп | Тест тапсырмасы | ||
4 | Алгоритм түрлері. Алгоритмді жазу жолдары. Алгоритмнің блок схемада кескінделуі | 1 | Баяндау, көрсету | Алг-нің жазу жолдары мен | Алгоритм құрып, оны блог схемада көрсетіп | ДК, слайд презентация | ||
5 | Алгоритмдерді алгоритмдік тілде кескіндеу. | 1 | Баяндау, көрсету | Алгоритмдік тілдің кескінделуі ұғымын | Мысалдар келтіріп | ДК, эл оқулық, тақта | ||
6 | Алгоритмдерді PASCAL программалау тілінде кескіндеу | 1 | Пр-лық элемент,баян
дау, көрсету |
Алгоритмдерді паскальда кескінделуін | Қарапайым есептер шығарып | ДК, слайд презентация | ||
7 | Программаны компьютерде орындау | 1 | Көрсетіп түсіндіру | Программа комп-де қалай орын-ды? | Прогр-ны комп-де орындап | ДК, эл оқулық, тақта | ||
8 | Шамалармен жұмыс істеу алгоритмдері | 1 | Баянау, әңгімелеу | Шамалар деген не? | Шамалармен жұмыс істеп | ДК, эл оқулық, тақта | ||
9 | Тармақталған алгоритмдер | 1 | Баяндау, түсіндіру | Тармақ-н алг дегенміз не? | Тармақ-н алг –ге мысал келт-п | ДК, эл оқулық, тақта | ||
10 | Циклдік алгоритмдер | 1 | Аралас сабақ | Циклдік алг-м қалай сипат-ды? | Циклдік алг-ге мысал келтіріп | ДК, эл оқулық, | ||
11 | Көмекші алгоритмдер. Көмекші программалар | 1 | Баяндау | Көм-ші прог ұғ-ын | Оны пр-да қол/п | ДК, эл оқулық | ||
12 | Алгоритмдер кітапханасын пайдаланып программалау | 1 | Көрсету, түс/у | Алгоритм кіт-сы деген не ? | Алг/кіт-ын пай-п прог/құрып | ДК, эл оқулық | ||
13 | Паскаль программалау тілі
Практикалық жұмыс №1 |
1 | Практикалық сабақ | Теориямен практиканы б/у | П/тіл-де есеп шығарып | Таратпалы карточка | ||
14 | Деректердің скалярлық типтері | 1 | Көрсетіп, түсіндіру | Скалярлық тип дегеніміз не? | Скалярлық тип –ге мысал келу | ДК, эл оқулық | ||
15 | Модульдер. Экранды TURBO PASCAL –дың мәтіндік және графикалық режимінде басқару | 1 | Аралас | Графикалық режим ұғымын | Оны практикада қолданып | ДК, эл оқулық | ||
16 | Алгоритм және программалау
Бақылау жұмысы №2 |
1 | Бақылау сабағы | Өткен сабақтарды қорытындылап | Өткен саб-ды қорытындылап | Тест тапсырмасы | ||
17 | Деректердің құрылымдық типтері | 1 | Пр-лық элемент,баян
дау, көрсету |
Дер-дің құр-дық типтері ұғымын | Дер-дің құр-дық типтері мысал келтіріп | ДК, эл оқулық | ||
18 | Литерлік шамалармен жұмыс жасау алгоритмдері | 1 | Аралас | Литерлік шама ұғ/н | Мысал келтіріп | ДК, эл оқулық | ||
19 | Кестелік шамалармен жұмыс істеуге арналған алгоритмдер. Жиымдар | 1 | Аралас | Кестелік шама-н жұмыс іс-ге арн-н алг-р, жиым ұғ/н | Мысал келтіріп | ДК, эл оқулық | ||
20 | Паскаль тілінде программа дайындау
Практикалық жұмыс №2 |
1 | Практикалық сабақ | Теориямен практиканы б/у | П/тіл-де есеп шығарып | Таратпалы карточка | ||
21 | Жиымдарды сұрыптау | 1 | Аралас сабақ | Жиымдарды сұрыптау ұғымын | Жиымдарды сұрыптап | ДК, эл оқулық | ||
22 | Жазбалар | 1 | Көрсетіп, түсіндіру | Жазбалар ұғымын | Жазбаларға мысал келт-п | ДК, эл оқулық | ||
23 | Жиындар | 1 | Аралас сабақ | Жиым ұғымын | Жиымның жазылу жолын | ДК, эл оқулық | ||
24 | Файлдар | 1 | Баяндау, түсіндіру | Файлдар ұғымын | Файлдарға мысал келтіріп | ДК, эл оқулық | ||
25 | Алгоритмдерді тізбекті нақтылау әдісімен жазу процесі | Алгор-нің жазу процесі ұғымын | Нақтылау әдісімен жазып | |||||
26 | Программалау жүйесі | 1 | Баяндап түсіндіру | Программалау жүйесі ұғымын | Программалау жүйесін қол-п | ДК, эл оқулық | ||
27 | Графикалық процедуралар ды қолданып сурет салу
Практикалық жұмыс №3 |
1 | Практикалық сабақ | Теориямен практиканы б/у | П/тіл-де сурет салып | Таратпалы карточка | ||
28 | Компьютерлік желілер | 1 | Көрсету, түс/у | К/желі ұғымын | Желі түр-ін аж/п | ДК, эл оқулық | ||
29 | Электрондық пошта | 1 | Көрсету, түс/у | Эл/пошта ұғымын | ДК, эл оқулық | |||
30 | Желіде жұмыс істеу
Практикалық жұмыс №4 |
1 | Практикалық сабақ | Теориямен практиканы б/у | Мектептегі желі түрін ан-п | Таратпалы карточка | ||
31 | Модельдеу | 1 | Аралас | Мод-у деген не? | Мод-у ор-ын | ДК, эл оқулық | ||
32 | Модельдеу түрлері | 1 | Аралас | Мод-у түрлерін | Мод-у түр-ін | ДК, эл оқулық | ||
33 | Модельдеудің негізгі кезеңдері | 1 | Аралас | ДК, эл оқулық | ||||
34 | Компьютерлік желілер. Модельдеу.
Бақылау жұмысы №3 |
1 | Бақылау сабағы | Өткен сабақтарды қорытындылап | Өткен саб-ды қорытындылап | Тест тапсырмасы | ||
Барлығы | 34 |
Информатика 10 – сынып
Авторы: Ермеков Н. Т, Криворучко В.А, Ноғайбаланова С.Ж.
Баспасы: Алматы: «Мектеп» 2009
№ | Тақырыбы | Сағат | Уақыты | Сабақ түрі | Нені білуі керек? | Нені үйренуі керек? | Көрнекіліктер | Ескерту |
1 | Кіріспе. Есептеуіш техника кабинетінде техника қауіпсіздігінің ережелерін сақтау. | 1 | Кіріспе, әңгімелеу | ЕТ кабинетинің қау-дік ер-ін | қ/ере-ін сақтап | ДК, слайд презентация | ||
2 | Компьютердің программалық жабдықтамасы | 1 | Көрсетіп түсіндіру | КПЖ деген не? | Прогр-лық жаб-ны баптап | ДК, слайд презентация | ||
3 | Алгоритм тақырыбы бойынша
«0»-дік бақылау жұмысы |
1 | Бақылау сабағы | 9 – сыныпта өткен сабақты | өткен сабақтарды еске түсіріп | Тест тапсырмасы | ||
4 | Программалау жүйелері мен әдістері | 1 | Жаңа сабақты игерту | Прог-у жүйе-і мен әдіс-і ұғы-н | Прог-у әдістерін | ДК, эл оқулық | ||
5 | Даярламаның жинақталған ортасы | 1 | Баяндау, түсіндіру | Даяр-ң жин-н ортасы ұғымын | Даяр-ң жин-н ор-мен жұмыс істеп | ДК, эл оқулық | ||
6 | Пішін және оның қасиеттері | 1 | Көрсетіп түсіндіру | Пішін және оның қасиет-ін | Қасиетт-ін практикада қол-ып | ДК, эл оқулық | ||
7 | Басқару элементтері: Label, Textbox, CommandButton, ChekBox | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі | Label,Textbox,CommandButton, ChekBox ұғымын | Label, Textbox, CommandButton, ChekBox б/э-ін қолданып | ДК, эл оқулық | ||
8 | Басқару элементтері: ComboBox, ListBox, , OptionButton | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі | ComboBox, ListBox, OptionButton ұғымын | ComboBox, ListBox, , OptionButton б/э-ін қолданып | ДК, эл оқулық | ||
9 | Басқару элементтері : HSBar, VSBar,Frame | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі | HSBar, VSBar,Frame ұғымын | HSBar, VSBar,Frame б/э-ін қолданып | ДК, эл оқулық | ||
10 | Басқару элементтері: DriveListBox,
DirListBox, File ListBox |
1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі | DriveListBox,
DirListBox, File ListBox ұғымын |
DriveListBox,
DirListBox, File ListBox б/э-ін қолданып |
ДК, эл оқулық | ||
11 | Image, PictureBox басқару элементтері | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі | Image, PictureBox ұғымын | Image, PictureBox б/э-ін қолданып | ДК, эл оқулық | ||
12 | Басқару элементтер
Практикалық жұмыс №1 |
1 | Практикалық сабақ | Теориямен практиканы б/у | Мектептегі желі түрін ан-п | Таратпалы карточка | ||
13 | VisualBasic –те бағдарламалаудың негіздері | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі | VisualBasic –те қалай бағдарлау керектігін | VisualBasic –те бағдарламалар құрып | ДК, эл оқулық | ||
14 | VisualBasic нұсқаулары | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі | Қандай нұсқаулары бар? | Сипаттап, меншіктеп үйр/уі | ДК, эл оқулық | ||
15 | Шартты өту операторы | 1 | Жаңа сабақты игерту | Шартты өту операторы ұғ/ын | Шартты өту оп-на мысал келтіріп | ДК, эл оқулық | ||
16 | VisualBasic –те бағдарламалаудың негіздері
Бақылау жұмыс №2 |
1 | Бақылау сабағы | Өткен сабақтарды қорытындылап | Өткен саб-ды қорытындылап | Тест тапсырмасы | ||
17 | Таңдау операторы | 1 | Жаңа сабақты игерту | Таңдау операторы ұғ/ын | Таңдау оп-на мысал келтіріп | ДК, эл оқулық | ||
18 | Цикл операторы | 1 | Жаңа сабақты игерту | Цикл операторы ұғ/ын | Цикл оп-на мысал келтіріп | ДК, эл оқулық | ||
19 | Процедуралар | 1 | Жаңа сабақты игерту | Процедура ұғымын | ДК, эл оқулық | |||
20 | VisualBasic нұсқаулары
Практикалық жұмыс №2 |
1 | Практикалық сабақ | Теориямен практиканы б/у | Мектептегі желі түрін ан-п | Таратпалы карточка | ||
21 | Графиканы және дыбысты программалау | 1 | Көрсетіп түсіндіру | Гр-ны және дыбысты прог/у | Гр-ка мен дыб-қа программа құру | ДК, оқулық | ||
22 | Қосымша басқару элементтері | 1 | Баяндау, түсіндіру | Қандай ҚБЭ бар? | ҚБЕ программа құруда қол-ып | ДК, эл оқулық | ||
23 | Программаларды өңдеу | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі | Программаларды қалай өңдейміз? | Программаларды өңдеп | ДК, эл оқулық | ||
24 | Қателерді өңдеу | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі | Қателерді таба білуі керек | Қателерді жойып үйренуі керек | ДК, эл оқулық | ||
25 | Презентация және Power Point | 1 | Жаңа сабақты игерту | Power Point-тың қол-у аясын | Power Point-қа кіріп | ДК, слайд презентация | ||
26 | Power Point – та құжаттар құру | 1 | Көрсетіп түсіндіру | Power Point –тың құжат түрлерін | Power Point-та құжат құрып | ДК, оқулық, тақта | ||
27 | Графикалық файлдармен және дыбыспен жұмыс | 1 | Көрсетіп түсіндіру | Гр-лық файл-ды және дыб-пен жумыс жасап | Граф-қ файл-ды және дыбыстық файл-дф қосып | ДК, оқулық, тақта | ||
28 | Анимациялар | 1 | Жаңа сабақты игерту | Анимация деген не? | Анимация жасап | ДК, оқулық, тақта | ||
29 | Гиперсілтемелер | 1 | Жаңа сабақты игерту | Гиперсілтеме деген не? | Гиперсілтеме жасап | ДК, оқулық, тақта | ||
30 | Презентация құру
Практикалық жұмыс №3 |
1 | Практикалық сабақ | Теориямен практиканы б/у | Мектептегі желі түрін ан-п | Таратпалы карточка | ||
31 | Слайдтарды демонстрациялау | 1 | Практикум элементі бар, баяндау | Қалай құрастыру керектігін | Слайд құрып | ДК, оқулық, тақта, слайд | ||
32 | Тақырыптық презентация
Практикалық жұмыс №4 |
1 | Практикалық сабақ | Теориямен практиканы б/у | Мектептегі желі түрін ан-п | Таратпалы карточка | ||
33 | Презентация және Power Point
Бақылау жұмыс №3 |
1 | Бақылау сабағы | Өткен сабақтарды қорытындылап | Өткен саб-ды қорытындылап | Тест тапсырмасы | ||
34 | Тақырыптық презентацияны қорғау | 1 | Қорытынды, жоба қорғау | Жоба мазмұнын | Демонстрациялық жоба құрып | ДК, оқушы жобалары | ||
Барлығы: | 34 |
Информатика 11 – сынып
Авторы: Ермеков Н. Т, Криворучко В.А, Ноғайбаланова С.Ж.
Баспасы: Алматы: «Жазушы» 2007
№ | Тақырыбы | Сағат | Уақыты | Сабақ түрі | Нені білуі керек? | Нені үйренуі керек? | Көрнекіліктер | Ескерту |
Компьютер | ||||||||
1 | Есептеуіш техника кабинетіндегі қауіпсіздік техника ережесін қайталау. Қондыру, конфигурация | 1 | Кіріспе, әңгімелеу | ЕТ кабинетинің қау-дік ер-ін | қ/ере-ін сақтап | ДК, слайд презентация | ||
2 | Объектілерді топтастыру.
|
1 | Баяндау, түсіндіру | Объек-ді топтастыру ұғымын | Об-ді топтастырып | ДК, оқулық | ||
3 | VisualBasic тақырыбы бойынша
«0» - дік бақылау жұмысы №1 |
1 | Бақылау сабағы | 10 – сыныпта өткен сабақты | өткен сабақтарды еске түсіріп | Тест тапсырмасы | ||
4 | Әр түрлі белгілері бойынша ақпаратты топтастыру | 1 | Практикум элементі бар, баяндау | әр түрлі белгі-і бой-ша ақп-ды топ-су ұғымын | Белгілері бойынша топтастырып | ДК, оқулық, слайд | ||
5 | Ақпараттық жүйенің ұғымы. Ақпараттық жүйенің құрылымы | 1 | Жаңа сабақты игерту | АЖ ұғымын және АЖ құрылымын | АЖ және АЖ құр-н ескеріп сызба құру | ДК, оқулық, тақта | ||
6 | Жасанды интеллект.
|
1 | Көрсетіп түсіндіру | ЖИ ұғымын | Оны практикада қолданып | ДК, оқулық, слайд | ||
7 | Білімдерді және білімдер базасын айқындау. | 1 | Баяндау, түсіндіру | ББ ұғымын | ББ –ын айқындап | ДК, оқулық, тақта | ||
8 | MS Access 2000 дегеніміз не? Деректердің реляциялық қоймалары | Жаңа сабақты игерту | MS Access, ДҚ ұғымын | MS Access –ке кіріп | ДК, оқулық, тақта | |||
9 | Деректердің реляциялық қоймалары
Практикалық жұмыс № 1 |
Практикалық сабақ | Теориямен практиканы б/у | Деректердің реляцилық қойма-н құрып | Таратпалы карточка | |||
10 | MS Access компоненттері | 1 | Көрсетіп түсіндіру | Компоненттеріне нелер жатады? | Оларды прак-да қол-ып | ДК, оқулық, тақта | ||
11 | MS Access 2000-мен жұмысты бастау | 1 | Жаңа сабақты игерту | MS Access –ке қалай кіреміз? | MS Access-те жұмыс істеп | ДК, оқулық, тақта | ||
12 | MS Access саймандар панелін және параметрлерін баптау | 1 | Практикум элементі бар, баяндау | Сайман-р панеліне нелер кіреді? | Параметрлерін баптап | ДК, оқулық | ||
13 | Деректер қоймасын (ДК) құру | 1 | Жаңа сабақты игерту | ДҚ- қалай құрады? | ДҚ-ын құрып | ДК, оқулық, тақта | ||
14 | Кестелер құру. Кестелер режимі | 1 | Көрсетіп түсіндіру | Кестелер режимін | Кестелер құрып | ДК, оқулық, слайд | ||
15 | Деректер типтері
|
1 |
|
Баяндау, түсіндіру | Деректер типтерін | Деректер типтерін ажыратып | ДК, оқулық, презентация | |
16 | Ақпараттық жүйелер. MS Access деректер қоймасы
Бақылау жұмысы №2
|
1 | Бақылау сабағы | Өткен сабақтарды қорытындылап | Өткен саб-ды қорытындылап | Тест тапсырмасы | ||
17 | Көп кестелі деректер қоймасын жобалаудың ерекшеліктері | 1 | Практикум элементі бар, баяндау | Көп кестелі ДҚ ұғымын | Көп кестелі ДҚ-ын жобалап | ДК, слайд презентация | ||
18 | Кестелер арасындағы байланысты анықтау | 1 | Жаңа сабақты игерту | Кестелер ар-ғы бай-р қалай анық-ды? | Кестелер арасындағы бай-ды анықтап | ДК, слайд презентация | ||
19 | Кесте режимінде деректерді енгізу және редакциялау | 1 | Практикалық сабақ | Кесте режимі дегеніміз не? | Деректерді енгізіп, редак-п | Таратпалы карточка | ||
20 | Деректерді іздеу және ауыстыру | 1 | Практикум элементі бар, баяндау | Деректерді қалай іздейміз, ауыстырамыз? | Дер-ді іздеп, ауыстырып | ДК, слайд презентация | ||
21 | Сұратулар көмегімен кестеден деректерді іздеу | 1 | Көрсетіп түсіндіру | Сұратуларды қалай қолд-з? | Кестеден дер-р іздеп | ДК, оқулық, тақта | ||
22 | Деректер жүйесін құру
Практикалық жұмыс №2 |
Практикалық сабақ | Теориямен практиканы б/у | Деректер жүйесін құрып | Таратпалы карточка | |||
23 | Интернет сервистері | 1 | Жаңа сабақты игерту | Интернет сервистері ұғ-ын | Интернет серв-ін пай-ып | ДК, оқулық | ||
24 | Интернетте ақпараттарды іздеу | 1 | Көрсетіп түсіндіру | Интернетте ақп-ты қалай ізде-ді? | Интернетте ақп-ты іздеп | ДК, слайд презентация | ||
25 | Іздеу жүйелері. Internet Explorer браузері | 1 | Практикум элементі бар, баяндау | Қандай іздеу жүйелері бар? | Іздеу жүйелерін қолданып | ДК, слайд презентация | ||
26 | Web-бетке өту | 1 | Практикум элементі бар, баяндау | Web-бетке қалай өту керектігін? | Web-бетке өтіп | ДК, оқулық, тақта | ||
27 | Internet Explorer-де жұмыс істеу | 1 | Практикум элементі бар, баяндау | Internet Explorer-деқалай жұмыс істеу керектігін? | Internet Explorer-де жұмыс істеп | ДК, оқулық, тақта | ||
28 | FrontPage редакторы | 1 | Жаңа сабақты игерту | FrontPage редакторы ұғымын | FrontPage редакторына кіріп | ДК, слайд презентация | ||
29 | FrontPage мүмкіндіктері | 1 | Практикум элементі бар, баяндау | FrontPage мүмкіндіктерін | FrontPage мүм-ін прак-да қол-ып | ДК, оқулық, тақта | ||
30 | FrontPage редакторын пайдалану | 1 | Практикум элементі бар, баяндау | FrontPage ред-ын қайда пайдаланамыз? | FrontPage ред-ын пай-ып | ДК, оқулық, тақта | ||
31 | Web бетті жасау
Практикалық жұмыс№3
|
1 | Практикалық сабақ | Теориямен практиканы б/у | Web бетті жасап
|
Таратпалы карточка |
|
|
32 | Web сайт жасау
|
1 | Жаңа сабақты игерту | Web сайт қалай жасалады? | Web сайт жасап | ДК, оқулық, тақта | ||
33 | Web сайт жасау
Практикалық жұмыс№4 |
1 | Практикалық сабақ | Теориямен практиканы б/у | Сайт құрып | Таратпалы карточка | ||
34 | Интернет желілері. Web-құжаттар құру. Бақылау жұмысы №3 | 1 | Бақылау сабағы | Өткен сабақтарды қорытындылап | Өткен саб-ды қорытындылап | Тест тапсырмасы | ||
Барлығы | 34 |
Ұқсас тақырыптар:
- Календарный план по инфоматике 10-11 класс. 2012-2013 учебный год
- Microsoft Access бағдарламасымен танысу
- Сабақтар көшіру
- Информатика 7-11. Оқу бағдарламасы, барлық сыныптар бойынша толық түсіндірмелерімен (екі бағыт).
- Информатикадан 7-сыныпқа арналған тереңдетілген курс жоспары (102 сағат).
- И-10. Графикалық файлдарды ендіру (ашық сабақ).
- Информатикадан 6-сыныпқа арналған аралық тест (жаратылыстану).
- Инф-8. Тереңдетілген оқу бағдарламасы, апталық сағат саны – 4 сағ. Барлығы- 136 сағ.
- И-10. Мәтіндік процессорлар құжаттармен жұмыс
- Информатика-10. «Power Point – тың қажеттілігі қанша?» атты пікірсайыс.
Ведь в 10-11 классах в 2012-2013 учебном году по перечню разрешенных книг авторы Е.А. Вьюшкова, Н.В. Параскун, С.С. Сакеева, а этот план по Ермекову Н. Т, Криворучко В.А, Ноғайбаланову С.Ж.
По Е.А. Вьюшкова, Н.В. Параскун, С.С. Сакеева изучается не VisualBasic, а среда программирования Lazarus