10 Август 2011 – 18:58 | 36 пікір

Құрметті ИНФОРМАТИКТЕР!
Егер, информатикадан өзіңіз құрастырған есебіңіз болса осы сайттың Паскаль туралы бөліміне жарялаңыз немесе төменде көрсетілген е-майлға жіберіңіз.
Есеп еш жерде (кітаптарда, журналдарда, газеттерде, сайттарда, ЖОО леторларының дәрістерінде) жарияланбаған болуы керек. Егер есебіңіз сапалы болса, …

Толығырақ »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Басты бет » Басқа пәндер, Таңдаулы

Алгебра-7. Екі өрнектің квадраттарының айырымы

Опубликовал inust в 26 Декабрь 2011 – 11:261 пікір
Бұл мақала 613 рет оқылды, 1 рет бүгін

Калмуханова Самал Кудайбергеновна, Атырау облысы, Атырау қаласы, №35 мектеп-гимназиясының математика пәні мұғалімі

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларды бүкіл адамзаттың даму үрдісінің білім мен ғылымның технологиялық даму бағыттарына бағдарлап, соларға лайықтау, оқушыларға дәріс берудің бұрыңғы түрін түбегейлі өзгертіп, жаңарту енгізу , оқушының жеке қабілетін анықтау, әр оқушыны өз деңгейімен бағалау.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы
Сабақтың әдісі: Инсерт әдісі
Сабақтың көрнекілігі: Қысқаша көбейту формула плакаты, кеспе, электронды оқулық, интерактивті тақта .

І. Ұйымдастыру кезеңі

1. Оқушыларды түгендеу, сабаққа ынтасын аудару;
2.Үй тапсырмасын тексеру.

ІІ. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру. Ой ашар /математикалық диктант/
1. Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтіндіні дәреже деп атайды.
2. Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу үшін негізін өзгеріссіз қалдырып, дәреже көрсеткіштерін азайтамыз
3. Санды және әріпті көбейткіштер мен олардың дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп аталады.
4. Бірнеше бірмүшелердің алгебралық қосындысын көпмүше деп атаймыз.
5. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу үшін ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару, топтау тәсілі, қосымша мүшелер енгізу тәсілдері қолданылады.

ІІІ. Мақсат қою кезеңі: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту.

IV. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі:

 

Y. Жаңа материал бойынша түсінгендерін тексеру. Іздену, ой қозғау /электронды оқулық бойынша тест тапсырмасын жүргізу/

VI. Білім сайысы. Деңгейлік тапсырмалар

1 - деңгей (оқулықпен жұмыс) №153

2 - деңгей (Кеспемен жұмыс)
№1 кеспе: Көбейткішке жікте А) 2а+6; Б) 8m-n.
№2 кеспе: Ұқсас мүшелерді біріктір А) 3m-2m+5m; Б) 4a-5b+5b+4a.
№3 кеспе: Теңдеуді шеш А) x(x-8)=0; Б) (y-5)(y+11)=0.

3 - деңгей (Электронды оқулықтағы тапсырманы орындау)

YII. Бекіту:

Не білеміз? Не білгіміз келеді? Нені үйрендік?
Көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін Екі өрнектің квадраттарының айырымы формуласын біле отырып, есептер шығару Екі өрнектің айырымы мен қосындысының көбейтіндісі екі өрнектің квадраттарының айырымы болатынын

YIIІ. Үйге тапсырма
ІX. Бағалау

 

Сабақтың презентациясын көшіріп алыңыз.

Ұқсас тақырыптар:

1 пікір »

Оставьте комментарий

Добавьте комментарий ниже или обратную ссылку со своего сайта. Вы можете также подписаться на эти комментарии по RSS.

Всего хорошего. Не мусорите. Будьте в топе. Не спамьте.

Вы можете использовать коды HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

На сайте используются Gravatar. Чтобы его получить зарегистрируйтесь Gravatar.