Алгебра-7. Екі өрнектің квадраттарының айырымы
Калмуханова Самал Кудайбергеновна, Атырау облысы, Атырау қаласы, №35 мектеп-гимназиясының математика пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларды бүкіл адамзаттың даму үрдісінің білім мен ғылымның технологиялық даму бағыттарына бағдарлап, соларға лайықтау, оқушыларға дәріс берудің бұрыңғы түрін түбегейлі өзгертіп, жаңарту енгізу , оқушының жеке қабілетін анықтау, әр оқушыны өз деңгейімен бағалау.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту сабағы
Сабақтың әдісі: Инсерт әдісі
Сабақтың көрнекілігі: Қысқаша көбейту формула плакаты, кеспе, электронды оқулық, интерактивті тақта .
І. Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушыларды түгендеу, сабаққа ынтасын аудару;
2.Үй тапсырмасын тексеру.
ІІ. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру. Ой ашар /математикалық диктант/
1. Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтіндіні дәреже деп атайды.
2. Негіздері бірдей дәрежелерді бөлу үшін негізін өзгеріссіз қалдырып, дәреже көрсеткіштерін азайтамыз
3. Санды және әріпті көбейткіштер мен олардың дәрежелерінің көбейтіндісі бірмүше деп аталады.
4. Бірнеше бірмүшелердің алгебралық қосындысын көпмүше деп атаймыз.
5. Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу үшін ортақ көбейткішті жақшаның сыртына шығару, топтау тәсілі, қосымша мүшелер енгізу тәсілдері қолданылады.
ІІІ. Мақсат қою кезеңі: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын ояту.
IV. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі:
Y. Жаңа материал бойынша түсінгендерін тексеру. Іздену, ой қозғау /электронды оқулық бойынша тест тапсырмасын жүргізу/
VI. Білім сайысы. Деңгейлік тапсырмалар
1 - деңгей (оқулықпен жұмыс) №153
2 - деңгей (Кеспемен жұмыс)
№1 кеспе: Көбейткішке жікте А) 2а+6; Б) 8m-n.
№2 кеспе: Ұқсас мүшелерді біріктір А) 3m-2m+5m; Б) 4a-5b+5b+4a.
№3 кеспе: Теңдеуді шеш А) x(x-8)=0; Б) (y-5)(y+11)=0.
3 - деңгей (Электронды оқулықтағы тапсырманы орындау)
YII. Бекіту:
Не білеміз? | Не білгіміз келеді? | Нені үйрендік? |
Көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесін | Екі өрнектің квадраттарының айырымы формуласын біле отырып, есептер шығару | Екі өрнектің айырымы мен қосындысының көбейтіндісі екі өрнектің квадраттарының айырымы болатынын |
YIIІ. Үйге тапсырма
ІX. Бағалау
Сабақтың презентациясын көшіріп алыңыз.
Ұқсас тақырыптар:
- 6-сынып. Алгебралық өрнек. Алгебралық өрнектің мәні. Алгебралық қосынды.
- 6-сынып. Дене тәрбиесі. Көпір жасау
- 7- сынып, физика. Масса және күш тарауын қайталау.
- 7 сынып. Ағылшын тілі мен информатика. Disappearing world. Мәтінмен жұмыс. Сөздердің астын сызу
- Ағылшын тілі-11. The 11th form. The Importance of learning and knowing English.
- Сайт дайындау технологиясы. Өндірістік оқыту сабағы.
- ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ПРОЕКТНОЙ ТЕХНОЛОГИИ КАК СРЕДСТВО ПОВЫШЕНИЯ КАЧЕСТВА ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ
- Электромагниттік толқындар. Ашық сабақ, физика-11.
- 6 сынып. Математика пәні. Пропорция тарауын қайталау
- Алгоритм үғымы. Информатика-9.
жаксы екен! фоткандагы сизбе математик,