Математика, информатика, физика апталығына арналған қорытынды кеш.
Самал Мажитова.
Солтүстік Қазақстан Облысы.
Павлодар қаласы.
Информатика пәнінің мұғалімі және мектеп директоры.
1- Жүргізуші
-Уа, халайық, халайық, 2- Жүргізуші Шабыт тасып шалқысып, 1-жүргізуші Асып әсте саспайық 2-жүргізуші Мұнда қызық табылар 1-жүргізуші Бүгінгі кешке барлық ғылымдардың ішіндегі ең ауыр және ең қызық болып көрінетін үш егіз пәннің мектебіміздегі алыптарын ортаға шақырайық. ПӘН БОЛЫП КИІНГЕН 3 ОҚУШЫ ШЫҒЫП, ТАҚПАҚТАР ОҚИДЫ. «Информатиктер» тобы! Армысыңдар, бүгінгі кешке жиналған қауым! |
Компьютер емей немене Бәріңіз маған қараңыз! Ойынымызды бастайық Алуан түрлі ойларды Ортамызға тастайық. Информатика пәнінен Көрсетіп біздер батырлық Ой толғалық жүйелі Таңдайымызға татырлық «Физиктер» тобы Уа, халайық, халайық! «Математиктер» тобы Ғылымдардың патшаасы атанған, |
Музыкалық номер: «Математика»- Марданова Мадина, Мақсұтова Мөлдір. Математикалық ертегі:
Ертеде әжесі мен 2 немересі тұрыпты. Бір күні немерелері мектептен шаршап келіп, математика сабағын жек көріп, екеуі де ашуланыпт. Сонда:
- Сен осы математика сабағын жақсы көресің бе?
- Жоқ, осы математика сабағы, сандар, есептер соның бәрі маған жыныма тиеді.
-Сен ше?
- Мен де сол сабақты жек көремін. Осы математика сабағы, сандар, есептер, фигуралар болмаса ғой. Мен осы сабақ үшін басқа сабақтарды оқып үлгермеймін және есептерден басым қатады,- деп екеуі де, үстелдің үстінде ұйықтап қалады.
Бұның бәрін естіп қалған сандар, барлығы жиналып, ақылдасып, басқа амал жоқ екенін біліп, балалардан қашып кетеді.
Кейінірек олардың бөлмесіне кірген әжесі шошып кетеді.
- Ойбай- а- а- й! Құдай сақтасын! Мынау сандар қайда қашып кеткен? Бүгін нешінші күн, сағат неше болғанын білмейміз ғой.
- Балаларым, айналайындар, тұрыңдар!
- А? Не болды? Біз ештеңе білмейміз,- деп немерелері таң қалды.
- Сендер, математикасабағын жақсы көрмегендіктен сандардың бәрі қашып кетті., ентең ертемен тұрып сандарды іздеуге шығайық. Енді бұдан басқа амаламыз жоқ,- деп әжесі қайғырады.
Со кезде есікті біреу қағып, әжесі тұрып қараса бір қария адам келіп тұр екен.
- Сәлеметсіз бе? – деп қария амандасады.
- Сізде математиканы жек көретін бала бар ма, мен соларды іздеп келе жатыр едім?
- Бізде мұндай бала жоқ. Бізде бәрі жақсы.,- деп әжесі немерелерін қорғаштайды.
- Сағат неше болды?- деп сұрайды.
- Сағат, ээммм-ээээ- деп әжесі айта алмайды.
- А-а-аай! Қап, бәлем! Сендерде екен ғой сандардың бәрінің қашып кеткен. Осы математика әлемінің заңы бойынша мына есептерді шығарсаңдар ғана сандар қайтып келеді? Сонда әженің 2 немересі есептерді шығарады
Кейін сандардың бәрі былай деп оралады:
Бір дегенім- бесік, 1 – жүргізуші: Бұл адамдар ардақтаған халықты 2-жүргізуші:Көрініс: Ньютон туралыӘн шашау: ФИЗИКА ( «Ана туралы жыр» әнінің мотиві) Әлемдік тартылыс, |
2-жүргізуші
Жиналған ылғи дарындар, Үшбұрыш: Мен үшбұрышпын, Төртбұрыш: Мен төртбұрышпын, Тіктөртбұрыш Математиканы білместерге Параллелограмм Қарам-ақарсы қабырғам, Ромб Ромбы атты бауырым, Трапеция Трапеция туыстың, |
1- жүргізуші; Көрініс: «Арифметикалық орта»
Екі оқушы қатысады.
Қыз: Сен не ойлап тұрсың?
Ұл: Сен білесің бе менің не ойлағанымды. Арифметикалық орта математиктердің керемет жетістіктері емес пе? Өзің ойлап көрші, екеуміз доспыз. Жақсылық та, жамандық та екеумізге бірдей емес пе? Мысалы, бүгінгі бағаны алайық, сен «5» алдың, ал мен «1» алдым. Егер бағаларды қосып, «3»-ке бқлсек, екеуміз де 3 алдық. Қарашы, өзі қандай тамаша. Әкем де маған ұрыспайтын болды. Сондықтан жасасын арифметикалық орта!
Қыз: Бірақ, өзің әуелі менен сұрамайсың ғой, мен келісемін бе, келіспеймін бе?
Ұл: Тоқтай тұр, мені тыңда. Сен бүгін мектепке 15 минут ерте келдің. Мен болсам 15 минутқа кешіктім, енді тағы арифметикалық ортаға жүгінсек, екемізде мектепке дәл уақытында келдік. Керемет емес пе?
Қыз: Сен өзің тым ақылды екенсің ғой. Қап бәлем, сені үйретпесем. Сен маған магазиннен кеды әкеліп берші дейші едің ғой, мамаң ақшы беріп пе еді. Әкел, мен әкеп берейін.
Ұл: Ақша берген.
Қыз: Онда мен магазинге барып келейін, сен тағы арифметикалық ортаға есеп шығара бер.
Қыз: Мен тез оралды. Саған кеды әкелдім.
Ұл: Кәне, әкелші, көрейін. (Ашып қарап) Бұл не?
Қыз: Немене, ұнамай тұр ма? Бұл сенің кедың. Бірі 26 размер, екінші 44-і размер, Екеуін қосып, 2-ге бөлсек, сонда 35-і сенің размерің шығады. Жасасын арифметикалық орта! Саған бұл ұнайды емес пе?
2-жүргізуші: әМатематика» әні Марданова Мадина мен Мақсұтова Мөлдірдің орындауында қыбыл алыңыздар
МАТЕМАТИКА ( «Ананың тілі» әнінің мотиві)
Мектепке келдім, ұстзады көрдім,
Жазу, сызу мен санау үйрендім.
Сан менен қрнек, теңдеу мен бқлшек,
Сырына оның, үңіліп көрсек.
Математика – бар ілім басы,
Математика – ғылым патшасы.
Математика- өмір тірегі
Математика – шәкірт жүрегі.
Сенсіз дүкенге бара алмаймыз,
Сенсіз үйлерді сала алмаймыз.
Сенсіз уақытты біле алмаймыз.
Сенсіз тарихты жаза алмаймыз
1-жүргізуші:
Білімдіден шығады алғыр, шешен,
Шешендіктен болған ғой барлық көсем.
Сайра шәкірт, суырыл , шарықташы,
Ќалмасыншы бұл кеште сенің есең.
2-Жүргізуші
Құрметті оқушылар! Ортаға мектебіміздің көңілді жігіттер тобының математика, физика, информатика пәндері туралы көңілді көрічстерін тамашалайық.
- Информатик ағайдың жиында берген батасы:
Ортаға бір топ оқушы шығады. Дөңгеленіп отыра калады. Ішінен біреуі сурылып шығып:
- Ал, енді құрметті қонақтар, ерлерше бата берейік- дейді.
- Ғ1 әрқашан көмекке келе берсін, Ғ2 пәле- жаладан сақтай берсін, CTRL ALT DEL үнемі жар болып қолдай берсін, ENTER!
Информатика
Ұстаз да, шәкірт те бас иетін,
Компьютер, бар сенің қасиетің.
Бір емес бірнеше іс атқарасың,
Жалғыз өзің, мыңның ісін атқарасың.
Ақапарат, ақпараттық әрекетті.
Жү.зеге асырасың, бас ұрасың
Интернет желісін жүктейсің де,
Әлемдік жүйеге сен енесің
Өмірдің тулап жатқан толқынында.
Өзіңді өзгелермен бір көресің
Ақапарт, ақпараттық әрекетті.
Жү.зеге асырасың, бас ұрасың
Ұқсас тақырыптар:
- «AutoCAD жүйесінде «Сурет салу» құрал-саймандар тақтасымен танысу»
- Инф-7. «Информатика патшалығында» СТС.
- Информатика-7. Фонограф программасы.
- И-10. Программалаудың құрлымдық, модульдік әдістері.
- Информатика. Ашық сабақ әзірлемесі. «Мәтінді басу. Алмасу буферімен жұмыс жасау, көшіру деректерді енгізу.»
- Қарапайым және фигуралық мәтін
- ИНФ-5-7. “Тапқыр достар” (СТС).
- Информатика. Paint графикалық редакторында жұмыс істеу.
- XXI ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ
- Информатика-8. Microsoft Excel программасын қайталау.