2-сабақ Алгоритмді график түрінде кескіндеу. «Орындаушы» ұғымы. Орындаушының командалар жүйесі.
Бұл мақала 2171 рет оқылды, 7 рет бүгін
жалғасы, алдынғы сабақты қарау
2-сабақ Алгоритмді график түрінде кескіндеу. «Орындаушы» ұғымы. Орындаушының командалар жүйесі. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
IІІ | Үй тапсырмасымен жұмыс
10 мин. |
1. Үй жұмысының орындалуын тексеру, есепке алу
Үй жұмысы орындалған, бірақ дұрыс емес - 1 ұпай, 2. Қысқаша сұрақ-жауап немесе арнаулы тест-программа бойынша тест. (1-2 ұп)
[Журналдағы тізім бойынша әр оқушы бір сұраққа жауап береді. Сұрақтар бітіп қалғанда басынан бастап қайтадан қойыла береді. Әр қайталанған сайын сұрақтар күрделене береді. Бір дұрыс жауапқа бір ұпай.] |
||||||||||||||||||||||||||||||
IV | Жаңа сабақ 15 мин. | 1. Алогримнің блок-схемасы. Алгоритмнің жазылу жолдары сөзбен (алдынғы сабақта бұлай жазу тәсілін қолдандық) блок-схема түрінде (бүгінгі сабақта қарастырамыз) алгоритмдік тілде. (келешек сабақтарда өтеміз) программалық тілде (келешек сабақтарда өтеміз) [Оқулықтың 15-бетіндегі кестені пайдаланып БС туралы түсінік береміз] БС құру ережелері:
2. «Орындаушы» ұғымы. Алдынғы «интегерал» есебін шығаранда мен алгоритмді оқып тұрыдым, сіздер оны орындадыңыздар. Бұл жерде сіздер алгоритмді «орындаушы» міндетін атқардыңыздар. Өзіне түсінікті командалар жүйесіне кіретін командалардан тізбегін автоматты түрде атқаратын адамды немесе техниканы орындаушы дейді. Компьютер - кең тараған техникалық орындаушы болып табылады. 3. Орындаушының командалар жүйесі. Тағы да жоғарыдағы инетеграл мысалын қарастырайық. Ол алгоримтдегі әрекетердің бөлшектер мен әрежелеу амалы болғандықтан төменгі сынып оқушылары атқара алмайды. Себебі; оларға бұл команда түсініксіз немсе бұл командалар төменгі сынып оқушысының командалар жүйесіне кірмейді. Яғни алгоритм командары орындаушыға түсінікті болуы тиіс. |
||||||||||||||||||||||||||||||
V | Сынып жұмысы 10 мин. |
[Оқулықтың 10 бетіндегі ЕҮОБ алгоритмінің түрлі нұсқаларын жазуға тапсырма беру]
Екі бүтін m және n сандары берілген.. Олардың ЕҮОБ табу керек. Олар тең болса кез-келгенін ЕҮОБ деп аламыз. Олай болмаса екі санның үлкенін анықтап, оны үлкен мен кішінің айрымасымен ауыстырамыз да екі санды салыстырамыз. Егер тең болмаса ЕҮОБ табылғанша жоғарыдағы әрекетті қайтала береміз. Осы жұмысты алгоритм түрінде жазыңыздар. Бірнеше жолын қарастырыңыздар. |
||||||||||||||||||||||||||||||
VІ | Бағалау
5 мин |
Оқушыны 1-2-сабақ бойынша бағалау парағы:
|
Ұқсас тақырыптар:
- VST - жоба жасау.
- “Алгоритм” ұғымы. Алгоритмнің қасиеттері.
- И-11. сж. Жасанды интеллект жүйесінің ұғымы.
- Информатика 7-сынып. Айлық тест (жауаптарымен).
- VB. Меню құру және бағдарламалау
- Ұстаздар шығармашылығы: Оқу процесін ұйымдастыруда әрекеттілікті жүзеге асыру – оқушылардың өздігінен білім алуын қалыптастырудың маңызды жағдайы.
- Білім беруді ақпараттандыру және информатиканы оқыту әдістемесі
- «Pascal тілінде программалау» таңдау пәні бойынша авторлық бағдарлама
- Гольдбах жорамалы. Паскальда программалау.
- Паскаль. «Бақытты билет», Бүтін санды жай көбейтінділерге бөлшектеу, ASCII таблицасын шығару, Фамилияларды сұрыптау, Хоар процедурасы