Информатика. XXI ғасыр көшбасшысы.
7 Февраль 2014 – 08:59 | Нет комментариев

Бахтыбаева Қарлығаш Мырзабекқызы. Шығыс Қазақстан облысы, Жарма ауданы Суықбұлақ орта мектебі Информатика пән  мұғалімі
Қымбатты «XXI ғасыр көшбасшысы» интеллектуалдық ойынына жиналған көрермендер мен осы ойынға тәуекелін ту етіп келген ойыншылар! Бүгінгі біздің сайыс сабағымызға қош келдіңіздер
Көрнекті …

Читать запись полностью »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Главная » Қазақ тілі мен Әдебиеті, Тарих

6«А» сыныбына арналған қазақ әдебиеті пәнінен қысқа мерзімдік жоспары.

Опубликовал в 7 Февраль 2014 – 10:49Нет комментариев

Жаңаөзен қаласы № 6 орта мектебі ММ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Абатова Нұржамал

Сабақтың аты
Ресурстар Интер.тақта, таратпа материалдар, тест.
Сабақтың міндеті Тақырыпты меңгеруін бағалау. Ойлануға мүмкіндік беру. Жекелеген оқушылармен жұмыс.

сабақтың тақырыбы Сабақтың міндеті мен мақсаты Сабақ этаптары Тапсырмалар Тапсырманың мақсаты Белсенді әдіс-тәсілдер Оқу нәтижелері Сыныптағы өзара іс-әрекет Бағалау Ресурстар Пайдала-нылған модуль Бөлін-ген уақыт 
Құлақтан кіріп бойды алар   1Тақырыпты меңгеруін бағалау..2 Ойлануға мүмкіндік беру.

3 Жекелеген оқушылармен жұмыс..

 

 

А. Құнанбаев   өлеңіндегі ән мен күйдің құдіретін сезіндіру.

1.Кіріспе.Сыныппен байланыс орнату.Шаттық шеңберін орнатып,сыныппен ынтымақтастық қарым-қатынас орнату үшін оқушылардың бүгінгі коңіл-күйлерін  сұраймын. Мұғалім оқушыларды топқа бөлінуге жағдай жасайды Оқушылардың зейінін шоғырландыру.Оқу ортасын құру Суреттер арқылы топқа  бөлінеді Топқа бөлінуге дағдыланады Барлығы орындарына жайғасады.Достық қарым-қатынаста болады.Әлеуметтенеді. Мадақтау Суреттер 1-             Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Топқа бөліну 2 мин.
Білім деңгейін анықтау.Абайдың қандай өлеңдерін білесіңдер? Сұрақтар не тапсырма жазылады Сыныптың білім деңгейін анықтау Сұрақтарға жауап береді Оқушылардың не білетіні көрінеді Топтасып жауап береді. Мадақтау Интерактивті тақта 4- модуль. АКТ 2 мин.
Өткен сабақты қайталау.Өткен сабақта не өттік?Әсемпаз болма әр неге өлеңінің не жайлы . Өлеңді жатқа айту. Үй тапсырмасын еске түсіру, жаңа сабақпен байланысуға көпірше  әзірлеу Сұраққа жауап беру,өлеңді жаттқе айту. Өткен материалды еске түсіреді Топтасып,жеке жауап беру. Мадақтау 2 мин
Сабақ тақырыбын ашу. Абайдың ән мен күй жайлы қандай өлеңдерін білесіндер.Өлеңнің бір шумағын айту. Сұрақтарға жауап беру. Сабақ тақырыбын ашады,сұрақтарға жауап береді. Өлеңді жатқа айтады,топтасып жауап береді. Мадақтау 2мин
2.Тұсаукесер Қызығушылығын ояту.Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» әнін видиороликтен көрсетіп,тыңдату.NX2Wrr01S1P4-[WIKI Bit.mp4 Видеороликті тамашалап,әнді тыңдайды. Видиоролик 4-модуль.АкТ 2мин
Миға шабуылӘн сендерге ұнады ма? Бұл кімнің әні,қандай ән? Сұрақтарға жауап беру. Ойланады,танымы кеңейтеді. Топпен жауап береді Мадақтау 2мин
Оқушылардың  түсінігін анықтауӘн мен күйдің құдіреті жайлы не айтасындар ? Сұрақтарға жауап жазу. Ән мен күйдің құдіретін біледі Топпен,жеке жауап береді Мадақтау 2мин
3.Негізгі бөлім Түсіндірме жұмыстар. 2мин
 Қорытынды шығару жұмыстары 
Жеке оқушылармен   жұмыс/ топқа түгел тапсырма беріп, жеке оқушымды бақылауға алдым.Райымбек пен Үміттің арқасына білдірмей стикер жапсырып,тапсырманы орындауын қадағалап,сөйлеттім. 1-тапсырмаӨлеңді мәнерлетіп оқытып,Абайдың қандай әндерін білесіңдер?2-тапсырма Қандай әнді,қандай әншіні жақсы коресіңдер?(жұппен әңгіме,диалог3-тапсырма Өлеңнен әннің тыңдаушы коңіл күйіне әсерін теріп жазу.

4-тапсырма «Әннің де естісі бар,есері бар» эссе жазу.

Оқушылардың мәнерлеп оқуын,Тіл байлығын дамыту.Өз ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру.Шығармашылыққа баулу. Сұрақтарға жауап беру.Постер қорғауШығармашылық жұмыс. Өлеңді мәнерлеп оқуға дағдыланады,бір-бірінің сөзін тыңдайды.Әннің жақсы әсерін түсінеді.эссежазуға дағдыландыру. Постер қорғайды,ойланады,топпен және жеке жауап береді. Топты бағалау,Жұпты бағалау Таратпа материалдар 1-МОДУЛЬОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.(диалог5-модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту. 20 мин
  Сергіту сәті«Қаңқалар» сергіту сәті Оқушыларды демалдыру Сергіту жаттығуларын жасау. Оқушылардемалады. Қимылдайды,секіреді. МАДАҚТау Интер.тақта 1-модуль.АкТ. 2мин
  Қорытынды бөлім Назар аудару  «Ән көңілдің ажары  дегенді қалай түсінесіңдер, тақтаға шығып топтастыру.Кері байланыс

«Алма ағашы» алмалар мен жапырақтарды жапсыру арқылы кері байланыс.

 

Бағалау./Бағалау парақшасын пайдалану,өзін-өзі , жұбын,басқа топты бағалау/

 

 

 

Кейінгі тапсырмалар: Өлеңді жаттап алу.

 

Жаңа сабақтан алған білімдерін тиянақтау. Тақтаға шығып жазу,айту.Ағашқа жапырақ,алма жапсыру. Түсінгендерін,білгендерін,үйренгендерін қорытындылау. Білгендерін айтады. Мадақтау Алма ағашының суреті,стикерлер 2мин

Ұқсас тақырыптар:

Оставьте комментарий

Вы должны войти , чтобы оставить комментарий.