6«А» сыныбына арналған қазақ әдебиеті пәнінен қысқа мерзімдік жоспары.
Жаңаөзен қаласы № 6 орта мектебі ММ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі Абатова Нұржамал
Сабақтың аты
Ресурстар Интер.тақта, таратпа материалдар, тест.
Сабақтың міндеті Тақырыпты меңгеруін бағалау. Ойлануға мүмкіндік беру. Жекелеген оқушылармен жұмыс.
| сабақтың тақырыбы | Сабақтың міндеті мен мақсаты | Сабақ этаптары | Тапсырмалар | Тапсырманың мақсаты | Белсенді әдіс-тәсілдер | Оқу нәтижелері | Сыныптағы өзара іс-әрекет | Бағалау | Ресурстар | Пайдала-нылған модуль | Бөлін-ген уақыт | 
| Құлақтан кіріп бойды алар |  1Тақырыпты меңгеруін бағалау..2 Ойлануға мүмкіндік беру.
 3 Жекелеген оқушылармен жұмыс.. 
 
 А. Құнанбаев өлеңіндегі ән мен күйдің құдіретін сезіндіру.  | 
1.Кіріспе.Сыныппен байланыс орнату.Шаттық шеңберін орнатып,сыныппен ынтымақтастық қарым-қатынас орнату үшін оқушылардың бүгінгі коңіл-күйлерін сұраймын. | Мұғалім оқушыларды топқа бөлінуге жағдай жасайды | Оқушылардың зейінін шоғырландыру.Оқу ортасын құру | Суреттер арқылы топқа бөлінеді | Топқа бөлінуге дағдыланады | Барлығы орындарына жайғасады.Достық қарым-қатынаста болады.Әлеуметтенеді. | Мадақтау | Суреттер | 1- Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Топқа бөліну | 2 мин. | 
| Білім деңгейін анықтау.Абайдың қандай өлеңдерін білесіңдер? | Сұрақтар не тапсырма жазылады | Сыныптың білім деңгейін анықтау | Сұрақтарға жауап береді | Оқушылардың не білетіні көрінеді | Топтасып жауап береді. | Мадақтау | Интерактивті тақта | 4- модуль. АКТ | 2 мин. | ||
| Өткен сабақты қайталау.Өткен сабақта не өттік?Әсемпаз болма әр неге өлеңінің не жайлы . Өлеңді жатқа айту. | Үй тапсырмасын еске түсіру, жаңа сабақпен байланысуға көпірше әзірлеу | Сұраққа жауап беру,өлеңді жаттқе айту. | Өткен материалды еске түсіреді | Топтасып,жеке жауап беру. | Мадақтау | 2 мин | |||||
| Сабақ тақырыбын ашу. Абайдың ән мен күй жайлы қандай өлеңдерін білесіндер.Өлеңнің бір шумағын айту. | Сұрақтарға жауап беру. | Сабақ тақырыбын ашады,сұрақтарға жауап береді. | Өлеңді жатқа айтады,топтасып жауап береді. | Мадақтау | 2мин | ||||||
| 2.Тұсаукесер Қызығушылығын ояту.Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» әнін видиороликтен көрсетіп,тыңдату.NX2Wrr01S1P4-[WIKI Bit.mp4 | Видеороликті тамашалап,әнді тыңдайды. | Видиоролик | 4-модуль.АкТ | 2мин | |||||||
| Миға шабуылӘн сендерге ұнады ма? Бұл кімнің әні,қандай ән? | Сұрақтарға жауап беру. | Ойланады,танымы кеңейтеді. | Топпен жауап береді | Мадақтау | 2мин | ||||||
| Оқушылардың түсінігін анықтауӘн мен күйдің құдіреті жайлы не айтасындар ? | Сұрақтарға жауап жазу. | Ән мен күйдің құдіретін біледі | Топпен,жеке жауап береді | Мадақтау | 2мин | ||||||
| 3.Негізгі бөлім Түсіндірме жұмыстар. | 2мин | ||||||||||
| Қорытынды шығару жұмыстары | |||||||||||
| Жеке оқушылармен жұмыс/ топқа түгел тапсырма беріп, жеке оқушымды бақылауға алдым.Райымбек пен Үміттің арқасына білдірмей стикер жапсырып,тапсырманы орындауын қадағалап,сөйлеттім. | 1-тапсырмаӨлеңді мәнерлетіп оқытып,Абайдың қандай әндерін білесіңдер?2-тапсырма Қандай әнді,қандай әншіні жақсы коресіңдер?(жұппен әңгіме,диалог3-тапсырма Өлеңнен әннің тыңдаушы коңіл күйіне әсерін теріп жазу.
 4-тапсырма «Әннің де естісі бар,есері бар» эссе жазу.  | 
Оқушылардың мәнерлеп оқуын,Тіл байлығын дамыту.Өз ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру.Шығармашылыққа баулу. | Сұрақтарға жауап беру.Постер қорғауШығармашылық жұмыс. | Өлеңді мәнерлеп оқуға дағдыланады,бір-бірінің сөзін тыңдайды.Әннің жақсы әсерін түсінеді.эссежазуға дағдыландыру. | Постер қорғайды,ойланады,топпен және жеке жауап береді. | Топты бағалау,Жұпты бағалау | Таратпа материалдар | 1-МОДУЛЬОқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.(диалог5-модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту. | 20 мин | ||
| Сергіту сәті«Қаңқалар» сергіту сәті | Оқушыларды демалдыру | Сергіту жаттығуларын жасау. | Оқушылардемалады. | Қимылдайды,секіреді. | МАДАҚТау | Интер.тақта | 1-модуль.АкТ. | 2мин | |||
| Қорытынды бөлім Назар аудару  «Ән көңілдің ажары  дегенді қалай түсінесіңдер, тақтаға шығып топтастыру.Кері байланыс
 «Алма ағашы» алмалар мен жапырақтарды жапсыру арқылы кері байланыс. 
 Бағалау./Бағалау парақшасын пайдалану,өзін-өзі , жұбын,басқа топты бағалау/ 
 
 
 Кейінгі тапсырмалар: Өлеңді жаттап алу. 
  | 
Жаңа сабақтан алған білімдерін тиянақтау. | Тақтаға шығып жазу,айту.Ағашқа жапырақ,алма жапсыру. | Түсінгендерін,білгендерін,үйренгендерін қорытындылау. | Білгендерін айтады. | Мадақтау | Алма ағашының суреті,стикерлер | 2мин | 
Ұқсас тақырыптар:
- Обьектілермен жұмыс істеу.
 - Ақпараттандыру – оқушылар мен оқытушылардың медиа-құзырлылығын көтеру негізі.
 - Разработка урока информатики в 10 классе “Интегрированная среда разработки Lazarus. Интерфейс программы.”
 - Қазақ тілі. Есімдіктерден өткенді қайталау.
 - Сөздердің байланысу тәсілдері.
 - Қазақ тілі 3-сынып. Етістік.
 - 4-сынып. Сан есімнен өткенді қайталау.
 - Сабақтың тақырыбы: Тірек сөздер
 - Өзін - өзі тану. “Адамгершілік құндылық”.
 - Қазақ тілі 2-сынып. Сөз құрамын қайталау.
 

Мұғаліммін мазасыз білім десе,

