Өткен жылдар жемісі. Тәуелсіз Қазақстаның тарихи кезеңдері (ТС материалдары).
5 Ноябрь 2013 – 09:32 | Нет комментариев

Саирова Назира К. Шығыс Қазақстан облысы, Жарма ауданы білім бөлімінің әдіскері.
1990- 25 қазанда Қазақстан Егемендігі туралы Декларация қабылданды.
1991-Республика жұртшылығы тұңғыш рет Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевты республикамыздың Президенті етіп сайлайды.
16-желтоқсанда Қазақстан республикасы жоғарғы сессиясы «Тәуелсіз демократиялық және құқықтық мемлекет»-деп …

Читать запись полностью »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Главная » Бастауыш сынып

Бастауыш. Математика. «Сиқырлы сандар»

Опубликовал в 30 Март 2013 – 15:35Нет комментариев

Алма Оразбаева атындағы жалпы білім беретін орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Валиева Қайырманат Есенқызы

Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас», «Әлеуметтік орта».

Тобы: Мектеп алды даярлық

Бөлімі: «Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру».

Тақырыбы:.

 Күтілетін нәтиже:

 Білуі тиіс: Балалардың 5-ке дейін санай алуы, сандарды, кейіпкерлерді тануы, ертегі аттарын білу керек.

 Түсінігі: Сандарды танып, көрсете білуді, нешеу деген сұраққа толық жауап беруді, сандарды ретімен қоюды меңгереді.

Көрсете білуі: Өз бетімен іс-әрекет жасап, геометриялық пішінді, сандарды ретімен қоюды меңгер

Құзіреттілікке жеткізетін ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің мақсат – міндеттері:

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.

Ақпараттық құзіреттілік   5 санымен таныстыру. Балаларды 5-ке дейінгі реттік сандарды ауызша санау арқылы салыстыра білуге үйрету.
Коммуникативтік құзіреттілік Геометриялық пішіндер арқылы еске сақтау қабілеттерін, сөздік қорын байыту. Логикалық ойларын дамыту. Балаларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Проблема шешу құзіреттілік Өз бетімен 5 санынын айта білуі,тақырыпқа байланысты тапсырмаларды орындау.
Пәнаралық байланыс Тіл дамыту, математика, көркем әдебиет
Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушыІзденуші – ұйымдастырушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексивті – коррекциялаушы

 

 Ұйымдастыру сәтіЕртеңгілік шеңберЖылы лебіздер

Бір-бірімізге жылы тілектерімізді білдірдік.

Мен де сендерге сәттілік тілеймін!

 

 

 

 

 

 

 

Ойын: «Кім жылдам»

Геометриялық пішінді кім жылдам айтып береді?

Ойын: «Лото».

Сандарды кім санап айтып береді?

Кері кім санап береді?

Кім сандар туралы тақпақтар біледі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Ғажайып сәт»

Балалар, біреу есік қағып тұр! Бізге қонақ келіпті ғой. Балалар, ол қай ертегіден келген?

«Мақта қыз бен мысық»

Мақта қыз: балалар, мысық сүтімді төгіп тастады, мен құйрығын кесіп алдым. Сіздерге тапсырма әкелдім. Сіз оны мысыққа оқып беріңізші.

1-тапсырма

Ойын: «Кім тапқыр».

Сиқырлы пішіндерді табыңдар. (Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек)

2-тапсырма

Ойын: «Неге ұқсайды».

Суреттерді санап аттарын атап беріңдер (ит, қайық,қыз,ұл,бағдармаш,машина )

3-тапсырма

«Айырмашылығын тап»

Суреттердің айырмашылығын айтып беріңдер.

(ұзын,қысқа,аласа,биік,жуан,жіңішке)

Сергіту сәті

1-дегенде тұрайық,

2,3,4-алақанды соғайық.

Оң жаққа бұрылып,

Солжаққа бұрылып,

Біз шынығып алайық.

Жарайды,

Отырайық.

Дидактикалық ойын «Бес саусақ»

Алдарыңда жатқан қима қағаздарды құрастырайық,

сонда не шықты?

Мақта қыз: Балалар мен сендерге бауырсақ пісірдім.

Бауырсақтар қандай геметриялық пішіндерге ұқсайды?

-Мақта қыз, енді сен мысықтың құйрығын қайтарып бер. Ол сенің тапсырмаңды достарымен бірге орындады. Бәріміз досболайық.

Біз ертегілер елінен келген достарымыздың тапсырмасын орындап, олармен достастық.

«Жүректен жүрекке»

Қол ұстасып тұрайық,

Достық әнге салайық.

Көріскенше күн жақсы, Сау – сәлемет болайық.

 

Бір-біріне жылы лебіз айтады. 

«Шаттық шеңбер»

Арайлап таң атты,

Алтын сәуле таратты.

Жарқырайды күніміз,

Жайнай түсті даламыз.

Қайырлы таң апайлар, Біз ерекше баламыз,

Айтқан тілді аламыз,

Достарымды көргенде,

Қуана қарсы аламыз.

(Қимыл қозғалыспен көрсетеді).

Балалардың жауабы.

 

 

 

1-саны: Бір дегенім – бала,

Санды дұрыс сана.

Сенің қанша атаң бар?

Сенің қанша апаң бар?

2-саны: Екі дегенім – ешкі,

Таудан келер кешке.

Лағы оның қанша?

Ізде келмец қалса.

3-саны: Үш дегенім – үйім,

Үйде жақсы күйің.

Бақшадан да қалма.

Тап-таза боп киін.

4-саны: Төрт дегенім – түлік,

Жүргін  мұны біліп,

Жылқы, сиыр, түйе, қой.

 

Балалардың жауабы.

 

 

 

 

 

 

Балалардың жауабы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтін қимылмен өлең шумағы бойынша қайталап жасайды.

 

 

 

 

 

 

-Бас бармақ, балан үйрек, ортан терек, шылдыр  шүмек, кішкене  бөбек.

 

 

Балалардың жауабы.

 

 

 

 

Балалар барлық сұрақтарға жауап береді.

Балалар өз білгендерін айтады.

-Ризамыз!

-Ризамыз!

-Ризамыз.



Ұқсас тақырыптар:

Оставьте комментарий

Вы должны войти , чтобы оставить комментарий.