2 Апрель 2014 – 20:52 | Нет комментариев

Темиржанoва Меруерт Асетовна. I деңгей мұғалімінің портфолиосы А есебі №1 топ  Павлодар қаласы.
Әлем елдерi тәжiрибеciнде әр елдiң, әр мемлекеттiң өзiне тән oрта бiлiм
беру жүйеci мен мектеп үлгici, oрта мектептердiң, әр-қайcыcының қалыптаcқан өзiндiк iшкi құрылымы бар. …

Читать запись полностью »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Главная » Педагогика

Мұғалім портфолиосы туралы түсінік

Опубликовал в 25 Февраль 2014 – 16:15Один комментарий

Галина Сейт. Атырау облысы.

Мұғалім портфолиосы
Мұғалім портфолиосы туралы түсінік

Мұғалім портфолиосы – мұғалімнің барлық жұмыстарын бір жүйеге біріктіретін, оның кәсіби қызметінің әр түрлі салаларын байланыстыратын жұмыстарының жиынтығы. Мұғалім портфолиосы – мұғалімдік жұмыс папкасы ғана емес, алдын ала жоспарланған жетістіктерінің өзіндік іріктеулері.

Мұғалім портфолиосының артықшылықтары:

- Әр түрлі жұмыс бағыттарын қамтитындығы;

- Жүйелеу және толықтырулар енгізу мүмкіндігі;

- Жекелеген және жүйелі өзгерістер енгізу жағдайы;

- Өзара ақпарат және тәжірибе алмасу мүмкіндігі.

- Портфолио жасақтаудың шығармашылық сипаты.

- Өзі және өзгелер үшін тиімділігі мен пайдалылығы.

- Жасақтаудағы дербестік пен белсенділіктің жоғарылығы.

Портфолоионы жасақтау қиындықтары

- Төмен мотивация, жұмысқа қызықпау.

- Тәжірибенің аздығы, біліктіліктің төмендігі.

- Өз жұмысын жалпылап, жүйелей алмауы.

- Рефлексиялық мәдениеттің төмен болуы.

Мұғалім портфолиосының негізгі функциялары

1.Жинақтаушы: мұғалім жұмыстарының жиынтығы.

2.Үлгілеуші: мұғалімдің жеке кәсіби өсу траекториясын қалыптастыру құралы.

3.Рефлексия-шығармашылық: түрлі педагогикалық технологиялар мен олардың тиімді әдістерін өзіндік талдау мен жобалау.

Мұғалім портфолиосының түрлері

1.Мақсаты бойынша: жекеменшік (өзі үшін), есеп (басшылық үшін), жоба (ұжым мен ұйым дамуы үшін).

2.Мазмұны бойынша: жетістіктер (белгілі бір бағыттардағы), рефлексия (мақсатқа жетуді талдау мен бағалау), проблемалық бағдар (жүйе құраушылары мен қажетті шешімдер), тақырыптық (негізгі қызмет салалары бойынша маңызды жұмыстар).

Мұғалім портфолиосының маңызды бөлімдері

“Автопортрет” бөлімі:

Менің әдістемелік жұмыс жүйем. Менің кәсіби өсу бағдарламам.

“Ақпараттық ресурстар” бөлімі:

Қажетті нормативтік-құқықтық құжаттар. Анықтамалар мен түсіндірме сөздіктер. Жалпы және педагогикалық заңдылықтар мен ережелер.

“Жұмыс материалдары” бөлімі:

Менің әдістемелік жобаларым мен дайындамаларым. Қызықты және құнды ақпараттар мен мәліметтер (интернеттен).

“Менің жетістіктерім” бөлімі:

Мен ашқан жаңалықтар мен заңдылықтар. Менің табыстарым мен ынталану жолдарым.

Мұғалім портфолиосының мазмұны

- Жылдық жұмыс жоспары мен жылдық жұмыс есебі.

- Бақылау-тексеру және тест жұмыстарының қорытындылары.

- Топтық және ұжымдық жұмыс қорытындылары.

- Сабақ жоспарлары мен енген сабақтарға талдау жұмыстары.

- Өзіндік зерттеу-сынақ жұмыстарының аралық қорытынды, түпкі нәтижелері.

- Өзекті мәселелер мен танымдық тапсырмалардың шешімдері.

- Жазбаша шығармашылық жұмыстар (рефераттар мен эсселер).

- Аудио және бейнематериалдар, фотосуреттер.

- Жалпылау материалдары (сызба-кестелер, графиктер мен диаграммалар).

- Сауалнамалар мен сұқбаттасулар және оларды өңдеу қорытындылары.

- Берілген қосымша тапсырмалардың қорытындылары.

- Бақылау күнделіктері мен өзіндік ой-толғаныстар.

- Ұжымдық және жеке ғылыми-әдістемелік жобалар.

- Авторлық бағдарламалар мен балама оқу құралдары.

- Жасалған баяндамалар мен жарық көрген мақалаларының көшірмелері.

- Әдістемелік нұсқау-жинақтарының қысқаша аннотация, рецензиялары.

- Портфель авторының жетістіктерін айғақтайтын құжаттар (мақтау қағаздары мен сертификаттар, анықтамалар мен дипломдар).

Мұғалім портфолиосын дайындау технологиясы

1.Мұғалімдерді ынталандыру: аттестациядан өтуге немесе қызметтік өсуге қажетті материалдар екендігі, қосымша сыйақы төлеу немесе мадақтау үшін негіз;

2.Портфель типін анықтау: жинақтаудың мақсатты бағыттылығын күшейту үшін мақсаты, мазмұны бойынша портфель типін анықтау, жекелеген жағдайлар мен арнайы мақсаттарда аралас типін алуға болатындығы.

3.Өткізу мерзімі мен сипатын анықтау: жыл соңында не мерзімді көрсету;

4.Бөлімдер санын белгілеу: жұмыс жоспарына сай міндетті және таңдауы бойынша алынатын бөлімдер саны жетеуден көп болмауы керектігі.

5.Бағалау критерийлерін дайындау: міндетті бөлімдердің көпшілігі талқылауға жатпайтындығы мен қалғандарының бірлесе жасалатындығы.

Мұғалім портфолиосын бағалау өлшемдері

1. Сандық бағалау

2. Міндетті рубрикалардың болуы – 2 ұпай.

3. Қосымша жеке рубрикалардың қамтылуы – 5 ұпай.

4. Әріптестері мен ғалымдардың пікірлері – 5 ұпай.

5. Сапалық бағалау

6. Зерттеу әдістерінің пайдаланылуы – 10 ұпай.

7. Өзіндік жұмыстары мен дербестігі – 10 ұпай.

8. Өзіндік пайдалылығы мен құндылығы – 10 ұпай.

9. Рефлексиялық материалдардың болуы – 10 ұпай.

10.  Материалдардың безендірілуі – 8 ұпай.

11.  Портфолионы көрсету – 10 ұпай.

Барлығы – 70 ұпай.

 

 

 

Ұқсас тақырыптар:

Один комментарий »

Оставьте комментарий

Вы должны войти , чтобы оставить комментарий.