23 Август 2013 – 13:13 | Один комментарий

Әдістемелік нұсқау хат
Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы Ғылыми кеңесімен баспаға ұсынылды (2013 жылғы 24 мамырдағы № 3 хаттама).
2013-2014 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы. Әдістемелік нұсқау …

Read the full story »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Главная » Информатика, Педагогика, Таңдаулы

Информатика пәні КҮНТІЗБЕЛІК ЖОСПАР 2013 – 2014 оқу жылы

Опубликовал в 27 Август 2013 – 18:58Один комментарий

Үлгілік күнтізбелік жоспар дайындағандар
Түркістан қаласының білім бөлімінің әдіскері Талғат Шегенбаев
№1 А. Байтұрсынов мектебінің информатика пәнм мұғалімі Данмырзаев Сейілбек
№13 Ә. Науа мектебінің информатика пән мұғалімі Марайым Хабибулла

Күнтізбелік жоспардың толық нұсқасын көшіріп алыңыз (Информатика 5 - 11 сыныптар. 2013-2014 оқу жылына арналған):

1.  Түсінік хат

1. Оқу  бағдарламасы  Қазақстан  Республикасы  Үкіметінің 2012 жылғы       23  тамыздағы  № 1080 қаулысымен  бекітілген  Орта  білім  берудің (бастауыш, негізгі  орта,  жалпы  орта  білім  беру)  мемлекеттік  жалпыға  міндетті  стандартына сəйкес əзірленген.
2. Оқытудың  мақсаты  информатика  жəне  қазіргі  заманғы  ақпараттық технологиялардың теориялық негіздері бойынша базалық білім жүйелеу  арқылы ақпараттық  құзіреттілікті  қалыптастыру,  əр  түрлі ақпараттарды  өңдеудің қарапайым  бағдарламаларымен  жұмыс  істеу  дағдылары,  алгоритмдік  жəне операциялық  ойлау  қабілеттерін  дамыту, программалау  тілдерінің  бірімен, модельдеу қағидаларымен танысу болып табылады.

3. Оқыту міндеттері:
1) ақпарат туралы түсінікті қалыптастыру
2) есептеу  техниканың  жəне  телекоммуникацияны  негізгі  құрылғылары пайдалану дағдыларын қалыптастыру;
3) ақпараттық  модельдеу,  модельдеу  əдістерін  қолданатын  негізгі  салалар туралы мағлұмат беру;
4) программалау  тілінде  негізгі  базалық  алгоритмдік  құрылымдарды пайдалана білуге үйрету;
5) ақпараттарды  өңдеу  бойынша  ақпараттық  технологиялармен  жұмыс істеуге дағдыландыру;
6) жобалық іс-əрекетте ақпараттық технологияларды пайдалану тəжірибесін алу;
7) алгоритмдік  жəне  операциялық  ойлау  қабілеттерін,  ақпараттық-коммуникациялық  технологиялар  құралдары  арқылы  оқушылардың  логикалық, математикалық, зияткерлік жəне шығармашылық қабілеттерін дамыту;
8) қауіпсіздік техника ережелерін, ақпараттық этика жəне құқық нормаларын сақтау дағдыларын қалыптастыру;
9) оқушыларды  ақпараттық  мəдениетке  жəне  техникаға  ұқыпты  болуға тəрбиелеу.

4. Математика пəнімен пəнаралық байланыс:
1)  сандық,  мəтіндік  жəне  графикалық  ақпараттарды  кодтау  жасағанда сандық деректер типі туралы мағлұматты пайдалану;
2) калькулятор арқылы есептеулер жүргізу;
3)  графикалық  редактор  жəне  электрондық  кесте  арқылы  функциялардың графиктерін салу.

5.  Алгебра пəнімен пəнаралық байланыс:
1) үдерістерді  автоматтандыру  үшін  функция,  формулалар,  салыстыру операцияларын пайдалану;
2) электрондық  кесте  арқылы  есептеулер  орындағанда  математикалық білімдерін пайдалану;
3) стандартты  функциялармен  амалдар  орындағанда  əртүрлі  септеулер ережелерін пайдалану;
4) кестелік  процессорда  графиктерді  салғанда  координаталық  жүйені пайдалану;
5) есептер  шығарғанда  қолданылатын  амалдарды  іске  асыру  мақсатында негізгі кезеңдерді анықтау үшін математикалық логика элементтерін пайдалану;
6) математикалық  объектілерді  зерттегенде  ақпараттық  көзқарасты пайдалану;
7) программалау  тілінде  суреттерді  салу  үшін  координаталық жүйені пайдалана отырып алгоритмдерді өндеу.

6. Геометрия пəнімен пəнаралық байланыс:
1) векторлық  графика  объектілерін  құруда  геометриялық  фигуралармен жұмыс істеу тəсілдерін қолдану;
2) əртүрлі  құрылымдағы  алгоритмдерді  программалауда  планиметрия формулаларын қолдану;
3) геометриялық  объектілерді  модельдеу,  геометриялық  композицияларды құру.

7. Физика пəнімен пəнаралық байланыс:
1) компьютердің  архитектурасын,  ақпаратты  кодтау,  санау  жүйелерін, логика элементтерін қарастырғанда электр тоқ саласынан білімге тірек жасау;
2) дыбыстың, бейненің жəне графиктің физикалық мəніне бағдар жасау;
3) физикалық үдерістерді модельдеу үшін ақпараттық технологияларды жəне программалау тілдерін пайдалану;
4) алгоритмдерді өндеуде физикалық есептерді қарастыру;
5) дербес  компьютердің  құрылымының  жұмыс  істеуінің  физикалық принципі.

8.  Қазақ, орыс жəне шетел тілдерімен пəнаралық байланыс:
1) информатика терминдерімен сөздік қорды байыту;
2) мəтіндік  материалдарды  рəсімдегенде  орфография  жəне  пунктуация ережелерін пайдалану;
3) мəтіндік процессормен жұмыс істегенде ұлттық халық ауыз əдебиетімен байланысты мəтіндерді пайдалану;
4) жоба  қорғау  барысында,  жарыс  сөздер  жəне  ауызша  жауаптарда  сөйлеу мəдениетін дамыту;
5)  операциялық жүйелерді жəне программалау тілін меңгеру барысында ағылшын тілін пайдалану дағдыларын қалыптастыру;
6) программалау тілінің синтаксисін түсіну, компьютерлік технологияларды меңгеру, кең таралған əдебиеттерге еркін қол жетімдік;
7) телекоммуникациялық ресурстар ағылшын тілін меңгеру құралы ретінде қарастыру.

9.  Биология пəнімен пəнаралық байланыс:
биологиялық үдерістерді кестелік процессор жəне программалау тілі арқылы модельдеу.

10. Химия пəнімен пəнаралық байланыс:

химиялық  үдерістерді  кестелік  процессор  жəне  программалау  тілі  арқылы модельдеу.

11.  Тарих пəнімен пəнаралық байланыс:
дербес компьютердің құралдарының дамуы мен шығуы жəне ақпараттарды өндеу əдістері.

12.  Бейнелеу өнері пəнімен пəнаралық байланыс:
1) жалпы  ақпараттық  мəдениет  элементі  ретінде  эстетикалық  көзқарасты қалыптастыру;
2) мəтіндік  жəне  графикалық  редакторларын  оқу  барысында  қазақ  жəне басқа халқының бейнелеу өнерінің элементтерін пайдалану.

13.  Сызу пəнімен пəнаралық байланыс:
мəтіндік  жəне  графикалық  редакторларын  оқығанда  ұлттық  жəне  басқа халқының бейнелеу өнерінің элементтерін пайдалану.

Күнтізбелік жоспардың толық нұсқасын көшіріп алыңыз (Информатика 5 - 11 сыныптар. 2013-2014 оқу жылына арналған):

Ұқсас тақырыптар:

Один комментарий »

Оставьте комментарий

Добавьте комментарий ниже или обратную ссылку со своего сайта. Вы можете также подписаться на эти комментарии по RSS.

Всего хорошего. Не мусорите. Будьте в топе. Не спамьте.

Вы можете использовать коды HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

На сайте используются Gravatar. Чтобы его получить зарегистрируйтесь Gravatar.