Өткен жылдар жемісі. Тәуелсіз Қазақстаның тарихи кезеңдері (ТС материалдары).
5 Ноябрь 2013 – 09:32 | Нет комментариев

Саирова Назира К. Шығыс Қазақстан облысы, Жарма ауданы білім бөлімінің әдіскері.
1990- 25 қазанда Қазақстан Егемендігі туралы Декларация қабылданды.
1991-Республика жұртшылығы тұңғыш рет Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаевты республикамыздың Президенті етіп сайлайды.
16-желтоқсанда Қазақстан республикасы жоғарғы сессиясы «Тәуелсіз демократиялық және құқықтық мемлекет»-деп …

Читать запись полностью »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Главная » Химия, Биология, География

Биология-10. Онтогенез-организмдердің жеке дамуы (сж:Кембриж тәсілі)

Опубликовал в 24 Март 2013 – 18:23Нет комментариев

Қызылорда облысы, Қызылорда қаласы №261 орта мектебінің химия биология пәнінің мұғалімі Алиасқарова Гүлнұр

Сілтеме:    Жоспар

Жалпы мақсаты: Онтогенез туралы ақпарат беру. Эмбриология ғылымының дамуы туралы мәлімет беру. Өз еркімен жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: Онтогенез туралы білетін болады. Эмбриология ғылымының дамуынүйренеді. Өз еркімен жұмыс жасай алады.

Негізгі  идеялар: Онтогенез-бластула, гаструла және нейрула сатыларының негізінде дамиды.

Тапсырмалар: Топтық  жұмыс«Қызметке қабылдау»Топтық  жұмыс«Джиксо»

Тапсырмалар: Жеке  жұмыс«Сыйқырлы қалам»

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:  (мұғалім және оқушы  немен айналысады)І. Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу, назарын сабаққа аудару,  топқа бөлу (2-3 минут)Сынып оқушыларын 2 топқа бөліп топтастыру.                 1- топ:  “Эмбриондық даму”      2- топ:  “Постэмбриондық даму

ІІ.Талқылау үшін сұрақтар.

1.Гаметогенез дегеніміз не?

2.Жыныс жасушаларын атаңдар?

3.Ұрықтану, зигота дегеніміз не? 

ІІІ. Топтық  жұмыс «Қызметке қабылдау» ойыны (10 минут)

Жұмысқа қабылдаушы «Жыныс жасушаларының дамуы. Ұрықтану, оның генетикалық маңызы» тақырыбы бойынша бәсекелес екі топтың біліктілік дәрежесін анықтау үшін сұрақтар дайындауды тапсырады. Оқушылыр қызметке қабылдану үшін сұрақтарды дайындап, келесі топтың дайындаған сұрақтарына жауап береді. Жұмысқа қабылдаушы сұрақтарға жақсы жауап берген екі топтың біреуін жұмысқа қабылдайды.

ІV. Топтық  жұмыс «Джиксо» (5 минут)

“Эмбриондық даму” тобы «Эмбриология ғылымының дамуы туралы қысқаша тарихи мәліметтер, нейрула» туралы оқып “Постэмбриондық даму”тобына түсіндіреді.“Постэмбриондық даму” тобы «Бластула, гаструла, постэмбриондық даму» туралы оқып, “Эмбриондық даму” тобына түсіндіреді.

V. Жеке  жұмыс «Сыйқырлы қалам»Әр оқушы бүгінгі тақырып бойынша бір сөйлемнен айтып шығады

Кейінгі тапсырмалар Тақырыптың түйінін жазу 152-бет
Кейінгі оқу §35 Онтогенез-организмдердің жеке дамуы

Ұқсас тақырыптар:

Оставьте комментарий

Вы должны войти , чтобы оставить комментарий.