Рейтинг@Mail.ru
Информатиктердің интернеттегі еркін бірлестігі (ИИЕБ). Мүше болу тәртібі.
30 Сентябрь 2013 – 12:36 | Комментариев 60

Құрметті ИНФОРМАТИКТЕР!
Cайтымыз сіздердің арқаларыңызда, аз уақытта Қазақстандағы ең танымал сайттардың біріне айналып келеді. Кейбір қазақ тілді сайттар өз контенттерін біздің сайтқа қарап өзгертіп қолданушыларын да көбейтті. Біздің үлгімізбен біршама жаңа сайттар ашылды. Соған қарағанда Информатик …

Read the full story »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Главная » Информатика, Таңдаулы

Дербес компьютердің архитектурасының қазіргі заманғы даму тенденциялары

Опубликовал в 9 Февраль 2013 – 08:19Нет комментариев

БҚО Жаңақала ауданы №3 орта жалпы білім беретін қазақ мектебі информатика пәнінің мұғалімі Имангазиева Жулдыз Калоллақызы

Мақсаты:
Дербес пайдаланылатын компьютердің архитектурасымен, оның құрылғыларының міндеттеріме таныстыру. Топпен бірлесе отырып жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Оқыту нәтижесі
1. Компьютер, Дербес компьютер сөзінің мағынасын біледі.
2. Қазіргі заманғы ДК түрлері және қолдану міндетімен танысады.
3. Компьютердің негізгі және қосымша құрылғыларын.
4. Қорытынды жасауға үйренеді

Сабақтың түрі, типі:  Аралас сабақ
Сабақтың әдісі:  Топтық жұмыс,  Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ – ны пайдалану, диалог, жас ерекешелік, бағалау.

Кезең Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Дифференция ресурстар
Тренинг Амандасу «шеңбердің ішінде кіші шеңбер» бір бірімен амандастыру

Топқа бөлу үшін Фото суреттің қиындыларын құрастыру» «Компьютер», «Ноутбук»,

Топтың ережесін еске түсіру. Топтық жұмыс кезінде сол ережені сақтайсыздар деп ескерттемін.

Оқушылар  тренингтер белсенді, көңілді қатысу.

Топқа бөлу тренингке оқушылар жарысып, бірігіп құрастыру.

Оқушы топ ережесін кезек –кезек айтып шығу

Топқа бөлу.

Топ ережесін қайталау

Топқа бөлу тренинг ке қолданған

«Компьютер», «Ноутбук», суреттердің қиындылары.

 

Тұсаукесер Өткенді қайталау, еске түсіру.

Сызбаларды орындарына орналастыру арқылы жаңа сабақтың тақырыбы анықтау.

 

Топ бірлесіп ортаға флипчартқа өз ойларып салып, еске түсіру.

 

Диалог

 

 

Флипчарттар, пламастерлер, маркерлер, стикерлер.

7 сынып оқулығы

 

Негізгі бөлім Жаңа сабақты бірінші өздеріне тапсырдым бір біріне түсіндіру. Сосын өзім түсіндіремін.

Жаңа тақырып бойынша дайындалған слайдты түсіндіріп шығамын,  қойылған сұрақтарға жауап беремін.

Қашықтан оқыту бойынша ІІ топтың оқушыларымен  Skype арқылы оқушылар сұраққа жауап береді. Осы жерде оқушы жауаптары тыңдалады. Жаңа сабақтың туралы білімдерін кеңейту.

 

Жаңа сабақтың матеиалдарымен танысады, оқиды. Бір – біріне түсінідіру.

 

Оқушылар жеке орындайды.

Осы жерде оқушы жауаптары тыңдалады.

Тақырып бойынша кластер

 

Сұрақтарға жауап беру.

 

тапсырма орындау.

Компьютер, интернет интерактивті тақта, жаңа тақырып туралы мәліметтер жазылған мәліметтер

 

 

 

Тренинг  «Арқаға сурет салу»

Мақсаты: Топ ішіндегі ынтымақтастық орнату, бір-бірін түсіну қаншалықты маңызды екенін түсіндіру.

 Оқушыларға сергіту сәті жаттығу болады. Қызықты, көңілді қатысу.

 

Қорытынды «Бес қадам» басу арқылы сабақтан алған  білімдерін жинақтау, талдау

 

Бұрыннан білемін, Білгім келеді, Білмеймін

Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін жинақтау, талдау жазады. Белсенді қатысу.

Бағалау Бағалау критерийі  экраннан көрсеттім.

Бағалау өлшемдері

Бағалау бетшелері.

Тапсырма аты

Бағалаушы:…………..топ

Бағаланушы……………топ

Аты жөні 1 2 3 Ұпай

Осындай бетшелер беріледі, соңында әр топ бетшелерін жинап алып оқушыға жиынтық баға шығарамыз

Оқушыға жиынтық баға шығару

Жинаған ұпай саны Жиынтық баға (мектеп бағасы)
18-20 5
15-17 4
10-16 3
8-10 2

 

Аты жөні Жиынтық баға
1
2
3
4
5
6
7
8

Осы жерден мұғалім жиынтық баға шығарады .

Оқушылар тапсырма орындаған соң  топ басшылары бағалап отырды.
Көрнекіліктер Карточкалар, маркер, стикер, плакаттар, компьютерлер, интерактивті тақта,  диск, планшет,
 

Рефлекция

Кері байланыс . Сабақтың өту барысында оқушылар стикерге өз әсерлерін жазды.

Ұқсас тақырыптар:

Оставьте комментарий

Добавьте комментарий ниже или обратную ссылку со своего сайта. Вы можете также подписаться на эти комментарии по RSS.

Всего хорошего. Не мусорите. Будьте в топе. Не спамьте.

Вы можете использовать коды HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

На сайте используются Gravatar. Чтобы его получить зарегистрируйтесь Gravatar.