10 Август 2011 – 18:58 | 40 пікір

Құрметті ИНФОРМАТИКТЕР!
Cайтымыз сіздердің арқаларыңызда, аз уақытта Қазақстандағы ең танымал сайттардың біріне айналып келеді. Кейбір қазақ тілді сайттар өз контенттерін біздің сайтқа қарап өзгертіп қолданушыларын да көбейтті. Біздің үлгімізбен біршама жаңа сайттар ашылды. Соған қарағанда Информатик …

Толығырақ »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Басты бет » Математика

Математика-6. Сан аралықтары

Опубликовал inust в 11 Апрель 2012 – 11:06Пікір жоқ
Бұл мақала 229 рет оқылды, 5 рет бүгін

Жамбыл облысы, Байзақ  ауданы, Қызыл  жұлдыз ауылы, Намазбай Ақшабаев атындағы  орта мектебінің  мұғалімі Шомаева Толқын Айдарбекқызы.

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты:

  1. Оқыту: Санды теңсіздіктердің қасиеттерін қолдана отырып, сан аралықтарын координаталық түзу бойынша кескіндеуді үйрету. Сан аралықтарын оқуды үйрету. Жиындардың қиылысу және бірігулерін координаталық түзуде кескіндей отырып табуды түсіндіру.
  2. Дамытушылық: Сан аралықтары туралы білімдерін жетілдіру, есте сақтау және ойлау қабілеттерін дамыту. Шығармашылық іс әрекеттерін қалыптастыру.
  3. Тәрбиелік: Координаталық түзу көмегімен жұмыс істеуге үйрету. Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа және іскерлікке баулу.

Сабақтың көрнекілігі: Координаталық түзу,  интерактивтік тақта, кестелер.
Cабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз
Өтілу әдісі:
1. Түсіндірмелі – иллюстрациялық тәсіл.
2. Деңгейлік тапсырма
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: аралас

Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Ойын «Ойлан тап» (Өткен сабақты жинақтау)
IІІ. Қорытындылау
ІV. Жаңа сабақ
V. Ойын «Нысананы көздеу»
VІ. Қорытындылау.
VIІ. Деңгейлік тапсырма
VIII. Қорытындылау, бағалау
IХ. Үй тапсырмасы.

І. Ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа қатынасуын, оқу құралдарын түгел болуын қадағалау.
ІІ.  Ойлан тап:

  1. 15>-7;
  2. 5>-3;
  3. -9<20;
  4. 18>-6;

III. Қорытындылау
IV. Жаңа сабақ

Координаталық түзу бойында нақты сандар орналасқан, екі шеті шектелмеген, бағыты оң. Нақты сандарға: натурал сандар, рационал сандар, оның ішінде бүтін сандар, иррационал сандар. Координаталық түзу бойынан -4 және 3 нүктелерін белгілейік.

Х – арасындағы сандар жиыны.

Мынадай теңсіздік түрінде жазуға болады.

-4               0                 3
1. -4<Х<3 Осы шартты қанағаттандыратын сан жиынын сан аралықтары деп атаймыз, былай белгілейміз: (-4; 3)
Оқылуы: (минус 4-тен 3-ке дейінгі аралық)

2. -3≤Х≤2 теңсіздігінің қанағаттандыратын сан аралығын жазамыз. [-3; 2]. Оқылуы: (-3 тің өзі қоса алынған -3 тен 2-ге дейінгі аралық, 2-нің өзі қоса алынған)
-3                 0                2

3. -5≤Х<4 теңсіздігін қанағаттандыратын сан аралығын жасаймыз.
[-5; 4].

-5                     0                  4
Оқылуы: (-5-тің өзі қоса алынған -5 – тен 4 – ке дейінгі аралық.)

4.Х≥6 Х – 6 – ға тең, 6 – дан үлкен сандар жиынтығы.
[6; +∞)

0                          6                       +∞
(6-ның өзі қоса алынған, 6 – дан плюс шексіздікке дейінгі аралық)

5.Х≤-2 (-2 – ге тең, -2 – ден кіші сандар жиыны)
(-∞; -2)
-∞                                                                                                        -2                        0

І деңгей

Аралықтарды және теңсіздіктерді қанағаттандыратын сандар жиынын түзу бойында кескіндеңдер.
1. (2;5)                                            0
2. [-4;3]                                           0
3. Х≥-1                                            0
4. Х≤2                                             0

ІІ деңгей
Суретте кескінделген аралықтарды жаз.
1.
-2                  0                   5
0                   3                   9

2. Мына сандар (-6;5) аралығына тиісті ме? А) 2;     Ә) -3,5;     Б)

ІІІ деңгей
Теңсіздіктерді қанағаттандыратын сандар жиынын координаталық түзу бойында кескіндеңдер.

  1. -2≤Х≤5
  2. 3<Х<6

6.Нақты сандар жиынын былай белгілейміз: (-∞; +∞)

0         1                         3                                 7              8

[1; 7] ∩ . [3; 8]= . [3; 7]
[1; 7] ∩ . [3; 8] = . [1; 8]

∩ - қиылысу
U- бірігу

8. . [-3; 2] ∩ . [4; 6] = θ
-3            0          2         4           6

VI. Тақтамен, оқулықпен жұмыс
№761, №763, №764, №765, №773, №774.

V.  Ойын «Нысананы көздеу»
VI. Қорытындылау.
VIІ. Деңгейлік тапсырма
VIІІ. Қорытындылау, бағалау
IХ. Үй тапсырмасы.

Cабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз

Ұқсас тақырыптар:

Оставьте комментарий

Добавьте комментарий ниже или обратную ссылку со своего сайта. Вы можете также подписаться на эти комментарии по RSS.

Всего хорошего. Не мусорите. Будьте в топе. Не спамьте.

Вы можете использовать коды HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

На сайте используются Gravatar. Чтобы его получить зарегистрируйтесь Gravatar.