Информатиктердің интернеттегі еркін бірлестігі (ИИЕБ). Мүше болу тәртібі.
8 Апрель 2012 – 18:58 | Комментариев 60

Құрметті ИНФОРМАТИКТЕР!
Cайтымыз сіздердің арқаларыңызда, аз уақытта Қазақстандағы ең танымал сайттардың біріне айналып келеді. Кейбір қазақ тілді сайттар өз контенттерін біздің сайтқа қарап өзгертіп қолданушыларын да көбейтті. Біздің үлгімізбен біршама жаңа сайттар ашылды. Соған қарағанда Информатик …

Read the full story »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Главная » Информатика

Обьектілермен жұмыс істеу.

Опубликовал в 29 Май 2013 – 19:30Нет комментариев

Суюншалиева Шынар Марсқызы, Атырау қаласы, Еркінқала орта мектебі, информатика пәні мұғалімі.

Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, информатика оқулығы 7-сынып,  интернет материалдары
Жалпы мақсаты:
- Обьектілермен жұмыс және  ерекшелігі
- Меню командалары, көшіру, жылжыту, өзгерту  қасиеттердін ұғындыру
Күтілетін нәтиже:
- Жаңа қапшық құру
- файлмен қапшықты салыстыра отырып,пікір айту.
Негізгі идеялар:
- оқушылардың шағын топтарда жұмыс істеуі арқылы бірін-бірі
- оқытуы мен бағалауын қалыптастыру,
- тапсырмаларды орындауда оқушылардың өмірдегі білімі мен  білетініне сүйену,
- өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастыру

Тапсырмалар /Wiki материалдары: Өшірілген қапшықтарды. Файлдар мен таңбашаларды қайта қалпына келтіру;

Сабақ бойынша мұғалім жазбалары

Уақыты Мұғалім іс-әрекеті                                                                Оқушы іс-әрекеті
2  минут          1.  Ұйымдастыру,сыныпта психо логиялық ахуал туғызу.              1.  Сабаққа ынта аудару6эпиграфты тренинг арқылы табу
  2.  Ой шақыру  
5  минут            3.  Тақырып мазмұны,тақырыбы мен ой түйіні                             2. Өз пікірлерін білдіреді
15 минут          4. Жетекші сұрақтар қояды                                                             3. Талантты оқушы көшбасшылығымен тақырып  оқылып,мазмұнын ашады
5  минут         5. Оқушыларға ой тастайды                                        4. Тақырыптағы негізгі іс әрекеттер көрсетіледі
13  минут          6. Қорытындылау үшін тапсырма береді 5. Пікір айтылады
    6.  Ой толғау стратегиясы бойынша қорытындылайды
5 минут 7.Оқушыларды формативті бағалау арқылы ынталандырады 7.  Оқушылар өзін-өзі бағалау кестесі арқылы жұмыстарын бағалайды

Сабақтың жабдықтары:  Мультимедиялық проектор, Ақағаз, түсті маркерлер, қарындаш, сызғыш, стикерлер, өзін-өзі бағалау кестелері

Келесі тапсырмалар: Жеке портфолиоға  қапшық,  файл  туралы деректерді салу
Келесі оқу: Тақырыпты оқып, мағынасын түсіну,  практикалық жұмыстар жасау

Сабақты талдау:
1. Шағын топтар  берілген тапсырмаларды уақытында орындады.
2. Не білгені,не үйренгені  және не түйгені туралы жұптық жұмыс арқылы тұжырымдай білді.
3. Топ мүшелерінің тақырыпты түсінуге және талдауға,өз бетімен оқуға қатысуы нәтижелі болды.

Тәжірибелік сабақты бағалау:
1. Ұтқырлық:ең жақсы, нақты түсініктемені табуға ұмтылушылық болды.
2. Оқушылардың тарапынан балама  жорамал мен түсіну мүмкіндіктерін мойындадым, ынталандырып,атап өттім

Сабаққа өзгертулер енгізу: Өз ойын айту ,мазмұнды ашуда дарындылар  көшбасшылығын ұсындым, бірін-бірі оқыту         өз нәтижесін берді

Ұқсас тақырыптар:

Оставьте комментарий

Добавьте комментарий ниже или обратную ссылку со своего сайта. Вы можете также подписаться на эти комментарии по RSS.

Всего хорошего. Не мусорите. Будьте в топе. Не спамьте.

Вы можете использовать коды HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

На сайте используются Gravatar. Чтобы его получить зарегистрируйтесь Gravatar.