Ана тілі 4 - сынып. Ж.Жабаев «Балама хат»
Сенғалиева Самал. Астана. №38 мектеп-лицейдің бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың тақырыбы:
Білімділік мақсаты: Өлең мазмұнын түсініп оқу, оның қай кезде кімге арнап жазылғанын, ондағы адамдар бейнесін танып, білуге;
Дамытушылық мақсаты: Мәнерлеп, түсініп оқу дағдысын, өлең мазмұнын әңгімелей білуге жетелеу;
Тәрбиелік мақсаты: Ұлы Отан соғысы жылдары елі үшін жанын қиған ерлер өмірін дәріптеп, батырларға құрметтепен қарауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Флипчарт, Жамбыл Жабаев суреті, соғыс суреті, карта, видео-ролик, Cабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Әдіс-тәсілдері: баяндау, ассоциация, талдау-жинақтау, түсіндіру, сұрақ-жауап, ой туғызу, қызығушылығын ояту
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі Оқушы назарын сабаққа аудару
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру Семанткалық карта толтыру
Cабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз
ІІІ. Жаңа сабақ.
І Дайындық кезеңі
Отанмен бірге қозғалды,
Қазақстан даласы.
Майданға шеру жол тартты,
Қазақтың да баласы.
Соғыс сөзіне ассоциация құру
қан төгіс
Видео-ролик соғыстың басталуын Левитанның хабарлауын көрсету
1941-1945 жылғы Ұлы Отан соғысына Қазақстан 1 миллион 366 мың адамын аттандырды. Бұл Республика халқының 21,2 пайызы еді. Қазақстанда 12 атқыштар, 4 атты, әскер дивизиялары, 7 атқыштар бригадасы және 50 атқыштар полкы мен ерекше батальондар жасақталды. Қазақстандықтар Мәскеу, Ленинград, Сталинград, Курск т.б шайқастарға қатынасып, ерлік пен табандылықтың үлгісін көрсетті.
Жаңа сабаққа өту
1. Ж.Жабаев кім? Ол туралы не білесіңдер? Қандай өлеңдер жазған?
2. Балама хат өлеңін оқу.
3. Сөздік жұмыс
4. Өлеңді оқушыларға тізбектей оқыту
5. Сұрақ жауап арқылы жыршы баласына не туралы жазғанын білу
ІV. а) Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында көрсеткен көмегі жайында әңгіме
ә) Соғысқа қатысқан батырлар туралы әңгіме
б) Поэзиялық сәт «Ленинградтық өрендерім» өлеңін тыңдату
Ұлы Отан соғысындағы әйгілі шайқастардың бірі 900 күн мен түн қоршауда тұрса да ерліктің, қаһармандықтың үлгісін көрсеткен Ленинград шайқасы болды. Ұлы ақын бабамыз Жамбылдың «Ленинградтық өренім» жыры шынайы достықтың, ізгі тілектің әнұранына айналды. Қазақстандық 310, 314 атқыштар дивизиясы Ленинград шайқасында ерліктің үлгісін көрсетті. Ленинград түбіндегі Сұлтан Баймағамбетовтың, Шығыстың қос шынары атанған Әлия Молдағұлова мен Мәншүк Мәметованың т.б қаһармандық ерліктері халық санасында мәңгі сақталады.
в) Шығармашылық тапсырма Жауынгер бейнесін жасау
V. Сабақты қорытындылау.
«Бетпе-бет» студиясы ойыны арқылы, оқушылар тақырып бойынша бір-біріне сұрақ қояды.
-Сұраншы, Саурық деген кімдер?
-Жамбыл атаның баласының аты кім?
-Ұлы Отан соғысы суреттерін, сол кезеңге тән құбылыс-оқиғаларды өлеңнің қай шумақтарынан көруге болады?
-Жамбыл ата баласы мен оның жауынгер достарына қандай үндеу тастайды? Қандай сенім артады?
-Олар ата сенімін қалай ақтады деп ойлайсың?
VІ. Үйге тапсырма
Өлеңге сай ырғақпен мәнерлеп оқып, үзінді жаттау.
Cабақтың толық нұсқасын көрнекіліктерімен бірге көшіріп алыңыз
Ұқсас тақырыптар:
- Ана тілі. 1-сынып. «Буын.Оқымысты бала.»
- Ана тілі 3–сынып. Н.Айтов «Нүркен»
- Ана тілі. 4-сынып. Мәлік Ғабдуллин «Тау қыраны».
- Бастауыш. Етікші. 2 сынып әдебиеттік оқу.
- Ана тілі. Ә.Сәрсенбаев «Халыққа жеткіз күйімді»
- Ана тілі. Құмырсқаның қанағаты (ертегі).
- Технология. 4 -сынып. Cәукеле тігу.
- Ана тілі. 4–сынып. А.Халимулдина, Ә.Халимулдин «Мәншүктің жұлдызды сәті»
- Конференция сабағы. «Әлемді білегінде ойнатқан палуан».
- Математика 3 сынып. Қосындыны санға бөлу.