10 Август 2011 – 18:58 | 40 пікір

Құрметті ИНФОРМАТИКТЕР!
Cайтымыз сіздердің арқаларыңызда, аз уақытта Қазақстандағы ең танымал сайттардың біріне айналып келеді. Кейбір қазақ тілді сайттар өз контенттерін біздің сайтқа қарап өзгертіп қолданушыларын да көбейтті. Біздің үлгімізбен біршама жаңа сайттар ашылды. Соған қарағанда Информатик …

Толығырақ »
Информатика

Бәрі информатикаға байланысты

Педагогика

Тәлім-тәрбиеге байланысты материалдар

Басқа пәндер

Ұстаздар шығармашылығы

Оқушылар шығармашылығы

Басты бет » Бастауыш сынып

Математика 3 сынып. Қосындыны санға бөлу.

Опубликовал Zamzagul в 28 Апрель 2012 – 17:17Пікір жоқ
Бұл мақала 63 рет оқылды, 4 рет бүгін

Ақтөбе қаласы № 50 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Тажмағанбетова Шалқаргүл Тоқтамысқызы.

Сабақтың тақырыбы:
Сабақтың мақсаты: Қосындыны санға бөлуге байланысты тапсырмалар орындау. Математикалық тілді, жадын дамыту. Пәнге деген қызығуын ояту, ананы сыйлауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: кубизм
Сабақтың көрнекілігі: математикалық фигуралар, текше. Сабақтың толық нұсқасын көшіріп алыңыз.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, еңбек

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық:
Жарқын күн, жарқын күн!
Мен сені сүйемін.
Мен сенен сұраймын!
Бер маған жарқын күн,
Бейбіт күн жылуын!
Бер маған жарқын күн,
Денсаулық, ізгілік!

Негізгі бөлім

- Бүгінгі сабақта қандай қажетті құралдарды пайдаланамыз. Оны біліп алу үшін мына тапсырманы орындаймыз.

1-тапсырма ( кестелік көбейту, бөлу)

Ы З Л Қ
54:9 6*6 72:9 9* 5

Қ Ы З Ы Л
45 6 36 6 8

54:9=Ы 72:9=Л
6*6 =З 9*5 =Қ

Ж С Ы Л А

9* 6 49:7 9* 7 9* 9 6* 7

Ж А С Ы Л
54 42 7 63 81

9*6= Ж 9*7= Ы 6*7=А
49: 7= С 9*9=Л

Ы Р А С

8* 6 81:9 32:8 8* 7
C А Р Ы
56 4 9 48

8*6= Ы 32: 8=А
81: 9= Р 8*7=С

- Қандай сөздер шықты?
- Қызыл, жасыл, сары.
- Бұл сөздер нені білдіреді?
- Заттың түсін білдіреді?
- Ендеше бүгін бізге қызыл, жасыл, сары түсті қағаздар керек екен.
- Олай болса, түрлі-түсті қағаздан математикалық фигураларды қиып алып, жапсырмалау арқылы тапсырмалар орындаймыз. Әуелі шеңбердегі тапсырманы орындау.

2-тапсырма (қосындыны санға бөлу)

(50+15):13 (32+48):8=10 (19+17):4=9
(9+9):6=3 (52+11):9=7 (42+24):6=11

Тақтаға шеңбер жапсырылған қағазды ілу

Келесі фигураны алып, тапсырмасын орындаймыз.

3-тапсырма (амалдарды орындау)

50*7+50-(32-26)*5=370 (74-38):4-54=45
1) 32-26=6 1) 74-38=36
2) 50*7=350 2) 36: 4=9
3) 6*5=30 3) 9*11=99
4) 350+50=400 4) 99-54=45
5) 400-30=370

36*3+12*(800:80)=228
1) 800:80=10
2) 36*3=108
3) 12*10=120
4) 108+120=228

Екі фигураны біріктіріп жабыстыру

-Балалар, ненің бейнесіне ұқсайды?
- Басқа фигураларды пайдаланып, ары қарай басқа заттың бейнесін жасауға болады екен.

Сергіту сәті
Біз бөлдік, көбейттік, Қанатымыз сермелсін,
Өте қатты шаршадық. Бір, екі,бір, екі,
Қолдарымыз жайылды, Қолдар жанға созылып,

Бір, екі, бір, екі
Түссін қолдар төменге,
Ұшаққа мін сен демде!

Ары қарай жолақшаны аламыз.
4-тапсырма (есептер шығару)

Қияр – 12 кг
Қызанақ – 15 кг
Бөлінді – 3кг
Банка - ?
Шешуі: (12+15):3=9
Жауабы: 9 банка қажет болды.

5 жәшік - 40 кг
7 жәшік - ? кг
Шешуі: (40:5)*7=56
Жауабы: 7 жәшіктің массасы 56 кг

Жолақшаны біріктіру
- Ненің бейнесі шықты?
- Алдымызда қандай мереке келе жатыр?
- Анамызға сыйлық дайын болды. Анамызға бермес бұрын төртбұрышты пайдаланып тапсырма орындайық.

5- тапсырма(өрнек құру)

1. 75 және 27 сандарының айырмасын 3 есе арттыр;
(75-27)*3=48*3=144

2. 40 және 16 сандарының қосындысын 7 есе кеміт;
(40+16):7=8
3. 70 және 4 сандарының көбейтіндісін 40 есе кеміт
70*4:40

Біз доспыз гүлдермен
Текке оны жұлмаймыз.
Той күні бір-бірден
Аналарға сыйлаймыз.

Күннің шуағы жылы,
Ананың құшағы жылы.

Ғабит Мүсірепов атамыз «Адамда не қасиет болса,
бәрі күннің көзі мен сүтінен алынған қасиет » дегендей,
үшбұрыштың ішіне анамыздың бойындағы жақсы
қасиеттерді жазуға болады.
(парасатты, кішіпейіл, мейірімді, ақылды, ақкөңіл, ибалы, инабатты,
келбетті, сүйкімді)

Кубизм әдісі Қорытындылау

3
1. 3 нешеге тең? (27)
2. (40+16):4 (14)
3. Ұзындығы – 8 см
ені – 6 см
2
S - ?см (8*6=48)
4. 81:9 (9)
5. 29 дм = vv м (290)
6. (8+3)*5 (55)

Бағалау
Әр оқушы өзін көңіл-күйге қарай бағалайды
Үйге тапсырма: № 11,12 (202 - бет)  Сабақтың толық нұсқасын көшіріп алыңыз.

Ұқсас тақырыптар:

Оставьте комментарий

Добавьте комментарий ниже или обратную ссылку со своего сайта. Вы можете также подписаться на эти комментарии по RSS.

Всего хорошего. Не мусорите. Будьте в топе. Не спамьте.

Вы можете использовать коды HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

На сайте используются Gravatar. Чтобы его получить зарегистрируйтесь Gravatar.