Коучинг. Топтық жұмысты дұрыс ұйымдастыру.
Қасихан Еңілік. Ақмола облысы, Бұланды ауданы, Балуан Шолақ атындағы мектеп-лицейдің математика пәнінің мұғалімі.
Мұғалімдер коучинг сабағының соңына дейін, топтық жұмысты теорияға сай ұйымдастыруды үйренеді
Коучинг сабағынан соң, мұғалімдер топтық жұмысты дұрыс ұйымдастырып үйренеді.
Қарым-қатынас дегеніміз өзімізді басқаларға бейімдеу.
1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық.
2. А. Әлімов Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері.
Толық нұсқасын көшіріп алыңыз.
Апта 4 |
Коучинг 1 |
Күні:17.05.2021 |
||
Сабақ тақырыбы |
Топтық жұмысты дұрыс ұйымдастыру. | |||
Жалпы мақсаты |
Мұғалімдер коучинг сабағының соңына дейін, топтық жұмысты теорияға сай ұйымдастыруды үйренеді | |||
Күтілетін нәтиже |
Коучинг сабағынан соң, мұғалімдер топтық жұмысты дұрыс ұйымдастырып үйренеді . | |||
Түйінді идеялар
|
Қарым-қатынас дегеніміз өзімізді басқаларға бейімдеу. | |||
Әдебиет |
. |
|||
Коучтің әрекеті/ уақыты |
Мұғалімдердің әрекеті |
Ресурстар |
Толық нұсқасын көшіріп алыңыз.
Ұқсас тақырыптар:
- Коучинг туралы коучинг.
- Коучинг: Оқушыларды қалай дұрыс бағалауға болады?
- Коучинг: «Сыни тұрғыдан ойлау» технологиясы.
- Қалай дұрыс бағалауға болады?
- Краткосрочный план по информатике для 5 – х классов
- Информатика. Ақпарат.
- Информатика-7 Краткосрочный план урока №___
- Бастауыш. Салт-дәстүр: Бесік жыры. Тұсау кесу жыры.
- И-8. Excel-дің графикалық мүкіндіктері.
- Использование ИКТ на уроке - важный фактор повышения качества знаний на уроках казахского языка и литературы.